PDA

View Full Version : Her-voorstellen



Dandelion
21 juli 2004, 22:07
Hallo heren en dames bassisten!


Ik ben een hele tijd weggeweest van dit forum (ik kwam er niet meer op, had de verkeerd url ofzo (blond he)), dus het leek me wel even verstandig / netjes mezelf opnieuw voor te stellen.

Bij deze dus. :)
Ik woon in Enschede, ben 24 jaar, speel al een tijd bas, maar nog niet zo lang serieus :P , ben Adam Clayton wannabe in een heuse U2-tribute band: Kite (www.u2coverband.nl)!

Vanaf nu zal ik me dus ook weer regelmatig in de diverse bass-topics mengen! (alhoewel de vakantie alweer lonkt ;) )
8-)

Surferboy
21 juli 2004, 22:12
Komt je Nick toevallig van Iceage? 8-)

Dandelion
21 juli 2004, 22:15
nee niet eens... Wel gave film trouwens...

Nope de nick is ook U2-related, een van de eerste optredens van U2 was in de Dandelion Market (supermarkt) in Dublin.
Ach en dat heb ik ooit aangenomen als nick, voor ik wist wat het betekende 8-) , en sindsdien maar aangehouden

The Mule
21 juli 2004, 22:57
Hey, nou welkom dan maar weer! :)

Elke bassist is meegenomen, hopelijk wordt het hier uiteindelijk net zo druk en dynamisch als bij Electrische gitaren. Ik ben zelf een 'new born bassplayer' (en dat zijn de ergste!) en loop soms te vaak met (nieuwe) gear te patsen. Tot zover mijn rol hier, er zijn er ook een paar die er echt verstand van hebben :wink: en wel eens wat zinnigs willen uitkramen. Nog leuke/interessante gear, foto's misschien?

OK, daar ga ik weer, nou ja, heb je in elk geval een goed beeld gelijk... :D

AntY
22 juli 2004, 00:15
haha welkom terug :)