PDA

View Full Version : Line 6 ankondiging POD XT upgrade, een hele grote...



vettavillenl
21 juli 2004, 09:07
Niet alleen is nagenoeg alles in de POD xt opnieuw gemodeleerd, je hebt tevens de moegelijkheid om alle (nagenoeg) alle versterkers en FX te installeren in je POD xt (Pro).

Zeg maar bijna Vetta in rack vorm...

Meer info hier
http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm

Swan
21 juli 2004, 12:31
wauw die moet ik echt hebben, het is fantastisch Mike!

Stitch
21 juli 2004, 13:53
MOOI! Kan ik de hele middag weer mee pielen.

Stitch
21 juli 2004, 14:03
Metal pack:


Model Name / Based On*

Bomber Uber
Bogner '02 Uberschall
Connor 50
Cornford '03 mk50h
Deity Lead
Diezel '03 VH4-Lead
Deity's Son
Diezel '03 Herbert
ANGEL P-Ball
ENGL '02 Powerball
Brit Silver
Marshall '87 Silver Jubilee
Brit J-900 Cln
Marshall '92 JCM-900-Clean
Brit J-900 Dst
Marshall '92 JCM-900-Dist
Brit J-2000
Marshall '03 JCM-2000
Diamond Plate
Mesa Boogie '01 Triple Rectifier
Criminal
Peavey '02 5150 II
L6 Big Bottom
Line 6 Original
L6 Chunk Chunk
Line 6 Original
L6 Fuzz
Line 6 Original
L6 Octone
Line 6 Original
L6 Smash
Line 6 Original
L6 Sparkle Cln
Line 6 Original
L6 Throttle
Line 6 Original

Naajs!

BlackSun
21 juli 2004, 18:08
halloooo, beetje info is wel ok, maar om voor elke Line6 aankondiging een nieuw topic te openen....tis hier geen tell sell.

birt
21 juli 2004, 19:20
werk je soms voor line 6 of zoiets? :-?

Diedo
21 juli 2004, 19:46
als je het niet leuk vind lees je het toch niet?!

ik vind het wel interessant... :)

Swampash
21 juli 2004, 20:06
spam again, pffffffffff :oops:

Diedo
21 juli 2004, 20:10
als dat zo was zou er ook niet meer gepost mogen worden dat er een nieuwe Engl uitkomt, of een andere nieuwe versterker...

er wordt hier tochniet geprobeerd iets te verkopen of iets dergelijks; dit is gewoon informatie... anders zaten jullie ook nog allemaal met jullie POD 1.0

niks spam... gewoon informatie...

BlackSun
21 juli 2004, 20:24
Doe het dan in 1 topic, op deze manier wordt het forum onoverzichtelijk.

Diedo
21 juli 2004, 20:27
Doe het dan in 1 topic, op deze manier wordt het forum onoverzichtelijk.

WTF??? nee, al die "ik weet niet wat voor versterker ik moet kopen" topics.. dat wordt onoverzichtelijk...

BlackSun
21 juli 2004, 20:40
Tja, maar dat zijn vragen van gitaristen, en die zijn vaak erg specifiek, en daarnaast, daar is dit forum juist voor.Deze informatie over line6 kan best allemaal in een topic geplaatst worden.

maargoed , denk niet dat we het met elkaar eens worden :wink:

Negative K3 fan
21 juli 2004, 20:42
had ik ook al gedaan in effecten

Swan
21 juli 2004, 20:42
als dat zo was zou er ook niet meer gepost mogen worden dat er een nieuwe Engl uitkomt, of een andere nieuwe versterker...

er wordt hier tochniet geprobeerd iets te verkopen of iets dergelijks; dit is gewoon informatie... anders zaten jullie ook nog allemaal met jullie POD 1.0

niks spam... gewoon informatie...


t gaat er om dat die vettavillenl verder niets post, alleen updates over line 6, zn enige doel op dit forum is blijkbaar ons te informeren over line 6

Diedo
21 juli 2004, 20:56
niks mis mee...

als er iemand van Engl of een ander hip merk zou zitten hoor je er niemand over of ze hangen aan zn lippen...

Wormaap
21 juli 2004, 21:49
Is toch juist leuk? Als nu elke fabrikant zo'n persoon naar dit forum zou sturen, zouden we altijd op de hoogte zijn van nieuwe dingetjes :)

Diedo
21 juli 2004, 22:14
dat is misschien een beetje overdreven, maar zo hier en daar een bak info over een update moet toch kunnnen inderdaad...

Baco
21 juli 2004, 23:57
Hmm, ik volg dit niet echt op de voet, maar komt er dan ook een nieuwe Pod XT? Of blijft de huidige gewoon?

vettavillenl
22 juli 2004, 07:58
de huidige blijft gewoon, de upgrade is gesplist in een gratis complete update met 4 nieuwe versterkers en daarnaasst de mogelijkheid voor de zgn. modelpacks.

Dit alles softwarematig.

Mithrandir
22 juli 2004, 08:59
Weet je toevallig of er ook weer nieuwe software voor de Guitarport komt?

PeteRS
22 juli 2004, 12:28
Het valt mij ook op dat Vettavillenl alleen post over Line6 ontwikkelingen, verder laten zijn nick en sig ook niets aan duidlijkheid te wensen over. Ik vind dit op zich niet erg, maar ik vindt het wel interessant te weten of hij daarwerkelijk een Line6 vertegenwoordiger/medewerker importeur is. @Vettavillenl: kun je hier misschien duidelijkheid over geven? En kun je misschien ook nog iets vertellen over de Line6 Bose samenwerking (zie topic) ?

guhlenn
22 juli 2004, 15:40
bedankt voor de info. goed bezig. En ik ben het ermee eens dat niemand gedient is met het volgende "welke metal versterker heeft meer gain" topic.

Alain
22 juli 2004, 16:26
Volgens mij is vettaville niet de vertegenwoordiger voor Line 6, want dat is Frank Stevens, en Frank is Belg, en zou dus geen .nl extensie nemen.

vettavillenl
22 juli 2004, 16:54
Het valt mij ook op dat Vettavillenl alleen post over Line6 ontwikkelingen, verder laten zijn nick en sig ook niets aan duidlijkheid te wensen over. Ik vind dit op zich niet erg, maar ik vindt het wel interessant te weten of hij daarwerkelijk een Line6 vertegenwoordiger/medewerker importeur is. @Vettavillenl: kun je hier misschien duidelijkheid over geven? En kun je misschien ook nog iets vertellen over de Line6 Bose samenwerking (zie topic) ?

IK ben geen medewerker van Line 6, Vettaville.nl is een prive initiatief.

m.b.t. de samenwerking van Bose ben ik nog info aan het verzamelen

vettavillenl
22 juli 2004, 16:56
Volgens mij is vettaville niet de vertegenwoordiger voor Line 6, want dat is Frank Stevens, en Frank is Belg, en zou dus geen .nl extensie nemen.

Ter info, er zijn meerdere mensen werkzaam voor Line 6, m.b.t. extensie kun je elke extensie krijgen die je maar wenst (als je maar betaald)

vettavillenl
22 juli 2004, 17:04
Overigens zojuist gepost dat de prijs van de POD xt verlaagd is, staat op dezelfde pagina....

vettavillenl
23 juli 2004, 16:52
en inmiddels meer over de samenwerking met de bose

zie hier
http://www.line6.com/bose/home.html

vettavillenl
23 juli 2004, 16:54
Weet je toevallig of er ook weer nieuwe software voor de Guitarport komt?

ook dat staat op vettaville
http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm

Missing Act
27 juli 2004, 13:59
Net even gelezen, spam of geen spam, het ziet er wel cool uit. 8-) Het bewijst in ieder geval dat Line6 naar zijn klanten luistert, ze hebben bijvoorbeeld ook de post EQ toegevoegd. Toch is 4 amps extra een beetje magertjes in vergelijking tot de bergen amps die je (betaald :evil: ) kunt toevoegen. Ik weet niet of mensen 50 dollar willen betalen voor een software-upgrade (not me anyway), maar goed. Heeft iemand al wat ervaring met de nieuwe firmware?

greetz,

Jeroen

Soulflyhigh
27 juli 2004, 17:46
En ik ben het ermee eens dat niemand gedient is met het volgende "welke metal versterker heeft meer gain" topic.
Hey ik ben er wel in geintresseerd :-D Nee just kiddin' Ik vind het helemaal niet erg ik vind het wel fijn dat vettavillenl ons op de hoogte houdt

Anders Destium
27 juli 2004, 19:51
Ik ook niet ik heb net mijn drivers even geupdate.

Nog even een vraag: Klopt het dat je alleen via midi-kabels kunt upgraden naar Flash Memory 2.0 en niet via USB of ligt het aan mijn compu?

vettavillenl
27 juli 2004, 19:54
ik heb mijn pod xt geupgrade via usb, middels de nieuwe "Monkey"

Alain
28 juli 2004, 09:59
Volgens mij is vettaville niet de vertegenwoordiger voor Line 6, want dat is Frank Stevens, en Frank is Belg, en zou dus geen .nl extensie nemen.

Ter info, er zijn meerdere mensen werkzaam voor Line 6, m.b.t. extensie kun je elke extensie krijgen die je maar wenst (als je maar betaald)
Maar Frank doet wel het meeste (allez laat hij zelf uitschijnen)
Hij heeft de line6.be geregistreerd (stuurt door naar de.com)

Het doet er eigenlijk niet toe.

Is er al info omtrent de toekomst van de rack mod,filter en echo? Worden die nu afgevoerd, afgevoerd en vervangen, of niet?

Dugie
28 juli 2004, 10:52
Ik ook niet ik heb net mijn drivers even geupdate.

Nog even een vraag: Klopt het dat je alleen via midi-kabels kunt upgraden naar Flash Memory 2.0 en niet via USB of ligt het aan mijn compu?


Ik heb gisteren ook zitten knoeien, via de Monkey lukte het ook niet, ik heb dan de Flash 1.5 nogmaals overschreven en daarna lukte het wel.

(Je kan pas upgraden via USB vanaf versie 1.02 in theorie, maar ik heb veel gelezen dat het pas deftig lukte vanaf versie 1.04)

Stitch
28 juli 2004, 13:53
Soms is line6 ook overbezet heb ik het idee, dan gaat het niet via t aapie.

Baco
28 juli 2004, 14:30
Is er al info omtrent de toekomst van de rack mod,filter en echo? Worden die nu afgevoerd, afgevoerd en vervangen, of niet?

Hmm, good question, heb me dat ook al zitten afvragen... Anyone?

vettavillenl
28 juli 2004, 14:32
Soms is line6 ook overbezet heb ik het idee, dan gaat het niet via t aapie.

Klopt de servers zijn, sterk belast sinds de aankondiging, men probeert daar meer capaciteit toe te voegen.

Probeer het overdag dan heb je meeste kans (dan slaapt de US)

vettavillenl
28 juli 2004, 14:33
Is er al info omtrent de toekomst van de rack mod,filter en echo? Worden die nu afgevoerd, afgevoerd en vervangen, of niet?

Hmm, good question, heb me dat ook al zitten afvragen... Anyone?

Geen 'update' van Line 6 gekregen hierover...