PDA

View Full Version : Nieuwe axe: LAG RX200



BartL
21 juli 2004, 01:35
http://www.pentermanmuziek.nl/fotos/1013.jpg

BartL
21 juli 2004, 01:37
Hier is ze dan. Als het goed is heb ik haar deze week nog.
Ik betaal inclusief verzending minder dan 320 euro. Leuke prijs en paste goed in mijn budget. (Ben nu broke...maar goed, vakantiewerk :cool: )

Iemand ervaringen met deze gitaar?

slayurrr
21 juli 2004, 01:45
alhambra gaat je vast aardig vinden :razz:

Ik heb geen ervaringen met die gitaar, maar ziet er wel goed uit hoor!

BartL
21 juli 2004, 08:30
Ik heb geen ervaringen met die gitaar
Ik heb hem ook nog nooit vastgehouden :oops:

imlikeajungle
21 juli 2004, 10:53
ik vind je ook leuk :D

Vai Himself
21 juli 2004, 10:55
mooi! ik heb ook een LAG, de AK-100. ook errug goedkoop en speelt als een wondertje. veel plezier ermee

iam
21 juli 2004, 12:17
ik heb er de franse versie van gehad, de roxanne classic (met maple top)
al veel positiefs gehoord over deze chinese?? versies van de roxanne...

is een kopie van de roxane standard, lijkt me wel een topgitaartje voor die prijs!

Anders Destium
21 juli 2004, 12:47
Felici, goede gitaar voor het geld :)

Het moet alleen natuurlijk niet zo worden dat iedereen straks een LAG heeft :wink:

asesino
21 juli 2004, 14:07
Ik heb eens op die lag gespeeld van een maat van me, speelt wel lekker :)
Misschien dat ik ooit ook eens één zal kopen

punkydude
21 juli 2004, 17:20
Inderdaad die Lags zijn echt wel superdingen voor hun geld! En ik zweer het jullie als je hem ziet staan zou je niet zeggen dat het zo'n goedkope gitaar is. Mahony body, gelijmde hals enzo, waar vind je dat nog voor zo weinig geld...

Maarreuh, voor 320€?? Waar heb je dat gevonden?? Ben je wel zeker dat het een nieuwe is? En geen tweedehands ofzoiets? Want de RX100 kost hier nog meer dan 320€!

Greetz
Davy

Welkom in de Lagfamilie!

BartL
21 juli 2004, 17:26