PDA

View Full Version : Belgisch AmpFest



Alain
20 juli 2004, 13:31
Er is blijkbaar toch wel interesse hiervoor :oops:

Wie zou meedoen, indien mogelijk, met welke versterker(s),fx en gitaren.

Iemand voorstellen voor een plaats waar dit kan gedaan worden?

Datum zou later kunnen afgesproken worden.

Angel
20 juli 2004, 13:38
Heb interesse!!
Versterker:
Rivera M60(2000)

Gitaren:
PRS Mc Carty - 1994

Josdevos
20 juli 2004, 13:48
Me too...

Engl Savage Special Edition met Standard kast en enkele ESPees...

*edit*

Ik zou er eigenlijk gewoon de Vlaamse-Gitaarnet.nl-meeting van maken... :-D

marc_o
20 juli 2004, 13:50
Ik wil daar ook wel heen, woon toch al op de grens, dus een stuk beter aan tew rijden dan Groningen (bijna 400 km).


Rivera Fandango
Engl Souvereign met extra cabinet
Zwier gitaren

Phyrexian
20 juli 2004, 13:56
Ik wil zeker wel komen kijken... kheb enkel maar een basamp + axes en fx maar misshien dat de vlaamse bassisten hier ook zin hebben om te komen.

Baco
20 juli 2004, 14:00
Wil wel komen...

Engl SE en zal eens een Dean of 2,3 meebrengen. Cabinet hangt er nog een beetje van af (Engl Vintage 30 of Engl XL cab)...

Josdevos
20 juli 2004, 14:03
Frrrt weeral al die Engls, het wordt dringend tijd dat ik is naar een VHT ga beginnen uitkijken... :lol:

Wormaap
20 juli 2004, 14:06
Zijn Neerlandsch Limburgers die op dit forum nogal n00b zijn ook uitgenodigd? :roll: 'K zou op zich m'n Fireball top mee kunnen sleuren, maar die lijkt me in verhouding niet zo héél interessant :P (heb alleen geen vervoer :|)

imlikeajungle
20 juli 2004, 14:09
Ik wil ook wel :)

Hughes & Kettner TriAmp (voorlopig althans nog)
Gibson SG-X
Lag Roxanne Standard (ook voorlopig nog)
Fender strat met een hummie aan de brug

en een pedaalplankje met nix bijzonders :D

Waar -> een jeugdhuis of zo misschien?

imlikeajungle
20 juli 2004, 14:09
Erg goed idee eigenlijk :-D

LordRiffenstein
20 juli 2004, 14:15
Tja, ik natuurlijk. Aangezien er al een Savage SE zal zijn, breng ik dan enkel mijn Savage 120 mee met Engl 4x12, mijn rackie en wat planken :-D

LordRiffenstein
20 juli 2004, 14:26
Laat ons ook al even nadenken over waar, hoe en wanneer. Wie gaat dit allemaal organiseren?

Ik wil wel eens uitkijken voor een zaaltje of zo. Hoe snel willen we samenkomen? Nog deze zomer of later op het jaar???

VOORSTEL:

Ik zal al beginnen met wat dingen te bekijken enz. Iedereen die interesse heeft, mail even nr ampfest@fransens.com Geef even op wat je wil meebrengen, waar je woont en wanneer voor jou het beste past (maand, geen specifieke datums!)

Alain
20 juli 2004, 14:26
Ok, dus we hebben een
Engl Savage SE
Engl Savage 120
Engl Fireball
Engl Powerball
Engl SE

2 rivera's
1 H&K

Zou Engl niet kunnen sponsoren? Nog een E570, E580, RB,Screamer, thunder en Classic te gaan.

Lokatie iemand?

LordRiffenstein
20 juli 2004, 14:27
Zou Engl niet kunnen sponsoren? Nog een E570, E580, RB,Screamer, thunder en Classic te gaan.

Ik zal eens een keertje informeren :-D

Alain
20 juli 2004, 14:36
Zou Engl niet kunnen sponsoren? Nog een E570, E580, RB,Screamer, thunder en Classic te gaan.

Ik zal eens een keertje informeren :-D
Of een endorsee sturen :amp:

LordRiffenstein
20 juli 2004, 14:39
Of een endorsee sturen :amp:

Met een mono-volume vol amps??? :razz:

Alain
20 juli 2004, 14:50
A ja, die die we nog niet hebben he

Punkrockerke
20 juli 2004, 15:37
Marshall TSL 100 + 1960A
Fender Am. fat Strat

Zeg maar waar en wanneer! :P

Josdevos
20 juli 2004, 16:05
Misschien best eens op een zaterdag in september/oktober. Kwestie dat er niemand op verlof is en/of 2de zit aan het doen is.

LordRiffenstein
20 juli 2004, 16:39
Misschien best eens op een zaterdag in september/oktober. Kwestie dat er niemand op verlof is en/of 2de zit aan het doen is.

Ik ben alvast 2 weken in verlof in september :cool: en oktober lijkt een drukke maand te worden ivm optredens :-D

Alain
20 juli 2004, 16:51
Iemand problemen met 30/10?

Baco
20 juli 2004, 16:58
Iemand problemen met 30/10?
Perfekt voor mij (moet 2 op 3 weekends werken en dat weekend net niet!). Houden zo :wink:

LordRiffenstein
20 juli 2004, 17:20
Iemand problemen met 30/10?

Kan ook voor mij :-D

Josdevos
20 juli 2004, 17:21
Mij ook goed...

Angel
20 juli 2004, 17:41
Voor mij ook in orde!!

iam
20 juli 2004, 19:32
ik wil gewoon wel eens komen kijken :)
met dat ik toch ni echt super kan spelen (zeg maar slecht)
maar kwil toch eens al da geweld tesamen zien :D

Wormaap
20 juli 2004, 20:09
Als iemand zin heeft om'n gare 'Ollander op te halen in Limburg, dan kan ik die datum ook wel :P Als niemand zin heeft in mijn gare kop in de auto, dan blijf'k wel thuis :-D

Dugie
20 juli 2004, 20:29
Wil ook wel, maar ik kan niet meer dan 1 week op voorhand weten of ik kan.

Als je me kan laten weten waar en wanneer probeer ik zeker te komen

Amp: Princeton 112
Gitaar : Gibson lp Studio
Fx : Pod XT

BLOK182
20 juli 2004, 20:37
Wormaap, waar zit je ergens in Limburg? Ik zit in Venlo, niet meteen België, maar nog altijd een stuk beter dan Groningen :P

Wormaap
20 juli 2004, 20:40
Wormaap, waar zit je ergens in Limburg? Ik zit in Venlo, niet meteen België, maar nog altijd een stuk beter dan Groningen :P
Ik zit in Geleen, vlak bij M'tricht :P

marc_o
20 juli 2004, 21:06
Ok, dus we hebben een
Engl Savage SE
Engl Savage 120
Engl Fireball
Engl Powerball
Engl SE

2 rivera's
1 H&K

Zou Engl niet kunnen sponsoren? Nog een E570, E580, RB,Screamer, thunder en Classic te gaan.

Lokatie iemand?

Vergeet mijn Engl souvereign niet!

30/10 zou best kunnen.

Josdevos
20 juli 2004, 21:08
Echt waar al dat ge-Engel, ik verkoop m'n halfstack gewoon... :lol:

LordRiffenstein
20 juli 2004, 21:15
Echt waar al dat ge-Engel, ik verkoop m'n halfstack gewoon... :lol:

Ok, voor 15 euro kom ik hem NU halen!

Josdevos
20 juli 2004, 21:16
Je weet me wonen hé... :-D

LordRiffenstein
20 juli 2004, 21:18
Je weet me wonen hé... :-D

DEAL

Ik heb hier hoeveel getuigen??? :-D :razz:

Baco
20 juli 2004, 21:21
Je weet me wonen hé... :-D

DEAL

Ik heb hier hoeveel getuigen??? :-D :razz:

Ok, ik zal een geste doen, voor 20 euro kom ik die Eclipse halen :-D

Josdevos
20 juli 2004, 21:22
Hmmz dan heb ik 35 euro om die Time Capsule Z te kopen... :-D

*edit*

Ff serieus, laatste jaar heeft het merk wel z'n opmars gemaakt, waarschijnlijk omwille van z'n hoge bang for bucks gehalte.

Ben nog altijd zeer tevreden van men Savage maar het 2de en het 3de kanaal werken precies niet zo goed met m'n nieuwe gitaren, met de Eclipses cava nog maar met die Horizon (Alder, Maple neckthroug en JB&59) werken ze echt niet. Denk dat ik er maar eens ander pickups in moet steken...

Baco
20 juli 2004, 21:27
Hmmz dan heb ik 35 euro om die Time Capsule Z te kopen... :-D
Oei, dit gaat hier de verkeerde kant op :amp:

Josdevos
20 juli 2004, 21:29
Oei, dit gaat hier de verkeerde kant op :amp:

Zei de kenner... :cool:

Zit inderdaad over die Dean te twijfelen, prijs is aantrekkelijk, ze is nieuw en verkoper werkt erg goed mee...

Josdevos
20 juli 2004, 21:31
Effe terug ontopic, misschien is het het beste dat we een lokatie zoeken in het Antwerpse, lijkt me voor iedereen het beste bereikbaar... ook voor de 'Ollanders...

birt
20 juli 2004, 21:33
ik wil ook wel:

guild s-300
zelfbouw gitaar mss ook
amps:
marshall '77 jmp
tegen dan zou mijn zelfbouw 18watt ook klaar moeten zijn
eventueel wat effecten

ik kan misschien iets regelen dat we een hoop meteoro amps kunnen testen, wat gitaren van washburn en duesenberg ( www.duesenberg.de ) en eventueel wat effecten

Flatcat
22 juli 2004, 00:34
Ik zou me ook willen proberen vrijmaken dan maar ik vrees dat we nu al vastliggen om dan een optreden te doen.

Ik heb een Brunetti XL-REVO en hopelijk geen marshall 9100 en jmp1 maar in de plaats daarvan een Boger Uberschall of Diezel amp.
(shit zal ik blij zijn met zo'n rig zeg)

BartL
22 juli 2004, 00:38
Belgisch AmpFest
:roll:

Belgisch? :-D :o Is dat nieuw Engels ofzo?
Hahaha...sorry, dat viel me even op :razz:

imlikeajungle
22 juli 2004, 10:12
Ik heb een Brunetti XL-REVO en hopelijk geen marshall 9100 en jmp1 maar in de plaats daarvan een Boger Uberschall of Diezel amp.
(shit zal ik blij zijn met zo'n rig zeg)

Ik ook (als jullie opname aan het SAE Amsterdam nog doorgaat (met Wim Bossu))! :-D

Flatcat
22 juli 2004, 11:58
Aha, ken je die?

We zullen echt hard proberen om daar te geraken, enig probleem is dat we plots iets te veel optredens hebben (en dus te weinig tijd om nieuwe songs te schrijven)!

Ik doe m'n best ;)

pint
22 juli 2004, 15:00
gelukkig eens een beetje een zinige lokatie :-D
ik kom zeker kijken als ik dan kan :cool:

imlikeajungle
22 juli 2004, 17:42
ff totaal offtopic:


Aha, ken je die?

We zullen echt hard proberen om daar te geraken, enig probleem is dat we plots iets te veel optredens hebben (en dus te weinig tijd om nieuwe songs te schrijven)!

Ik doe m'n best ;)

Ik zit ook aan SAE Amsterdam en hoorde vzn Wim dat hij jullie ging proberen op te nemen - wie weet assisteer ik wel (als je al je gear meebrengt kom ik zowiezo ff luisteren :-D). Vette show trouwens op Parkhappening zonder bassist :cool:

Bins
22 juli 2004, 18:55
Haha ja, daar was ik ook :)

Jullie hadden vet geluid (zelfs zonder bas) en dat ene snelle nummer was cool :)

(edit: wat ik in dit topic doe? geen idee :P)

robzilla
22 juli 2004, 19:37
ff totaal offtopic:


Aha, ken je die?

We zullen echt hard proberen om daar te geraken, enig probleem is dat we plots iets te veel optredens hebben (en dus te weinig tijd om nieuwe songs te schrijven)!

Ik doe m'n best ;)

Ik zit ook aan SAE Amsterdam en hoorde vzn Wim dat hij jullie ging proberen op te nemen - wie weet assisteer ik wel (als je al je gear meebrengt kom ik zowiezo ff luisteren :-D). Vette show trouwens op Parkhappening zonder bassist :cool:

Hoi, is het goed als ik jou binnenkort eens mail over SAE? Ik wil het misschien gaan doen.

Groeten, Robbert

Flatcat
23 juli 2004, 02:49
:-D great

in ons 10-jarig bestaan spelen we de grootste ongeluk show en zijn er onmiddellijk twee mensen op dit board die het zagen

je kunt je het gevoel niet voorstellen als je opmoet op een strikt geregeld festival (zo moet het overigens) en je bassist zit vast in de file

"komaan, speel jij bas" "nee jij moet" "ok dan maar geen"

het liedje dat hij erbij komt denk ik "ok tijd om onze song uit de afrekening te spelen"

laat mijn amp het afweten NET voor de solo :-? :-? :-?

deze avond was de reden waarom ik nu overtuigd ben altijd twee amps mee te doen (en misschien een reserve bassist ;))

Bins
23 juli 2004, 09:17
Hahaha, ik zag die man al vertwijfeld kijken naar de achterkant, zo van :???: Ondanks de storing kwam er toch wel een lekker geluidje uit dat ding trouwens.

Hadden we wel een mini-meeting kunnen houden daaro :P

imlikeajungle
23 juli 2004, 09:33
Hoi, is het goed als ik jou binnenkort eens mail over SAE? Ik wil het misschien gaan doen.

Groeten, Robbert

Sure :-D

imlikeajungle
23 juli 2004, 09:34
Hadden we wel een mini-meeting kunnen houden daaro :P

Ik woon daar 1km vanaf, hadden we m'n repetitiehok kunnen wegblazen :-D
Volgend jaar dan maar :razz:

Flatcat
23 juli 2004, 11:42
Dat m'n amp uitviel was een geluk bij een ongeluk, ik heb de volgende week een week op een vriend z'n Diezel VH4 kunnen spelen. Ik like that. :)

De Marshall is weer perfect in orde, maar nu verkoop ik hem. Best wel kut dat je net voor je verkoopt 100 euro kosten hebt eraan. Maar beter zo dan dat de koper zich "belazerd" voelt zoals ze op dit board zouden zeggen.

pint
22 augustus 2004, 20:10
hee gaat dit AMPFEST nog door ?
er word hier niets meer over gepost
:???:

@iro
22 augustus 2004, 20:31
Dat m'n amp uitviel was een geluk bij een ongeluk, ik heb de volgende week een week op een vriend z'n Diezel VH4 kunnen spelen. Ik like that. :)

De Marshall is weer perfect in orde, maar nu verkoop ik hem. Best wel kut dat je net voor je verkoopt 100 euro kosten hebt eraan. Maar beter zo dan dat de koper zich "belazerd" voelt zoals ze op dit board zouden zeggen.

Kheb jullie gezien op pukkelpop , ge speelde toch op ne rectifier hé ?

iam
22 augustus 2004, 20:38
Dat m'n amp uitviel was een geluk bij een ongeluk, ik heb de volgende week een week op een vriend z'n Diezel VH4 kunnen spelen. Ik like that. :)

De Marshall is weer perfect in orde, maar nu verkoop ik hem. Best wel kut dat je net voor je verkoopt 100 euro kosten hebt eraan. Maar beter zo dan dat de koper zich "belazerd" voelt zoals ze op dit board zouden zeggen.

Kheb jullie gezien op pukkelpop , ge speelde toch op ne rectifier hé ?

da was dirk, de gitarist :)
'flatcat' was de zanger, speelde op een brunetti

marc_o
22 augustus 2004, 21:17
Nu weer on-topic, anders open je maar een Flatcat-topic.

Waar en wanneer wordt de Amp-fest gehouden (en nee, ik neem geen Engl mee, maar 1 of 2 rivera's)

doncker
22 augustus 2004, 22:38
Ik wil ook wel van de partij zijn en ik kan wel een zaaltje regelen in Meerhout (3 kwartier van mechelen, 3 kwartier van antwerpen , 1h15 van brussel ).

ben79
22 augustus 2004, 22:41
meerhout?
ik ben ook van de partij







(Maar als we het zo blijven uitstellen kunnen we misschien al ons eerste optreden daar geven doncker... :wink: )

andy
23 augustus 2004, 00:01
:o Een tweede gear meeting ??? :o
Kijken of we het voor elkaar krijgen om en de Groningse en de Belgische in het zelfde weekeinde te organiseren. :wink:

Iced Dragon
23 augustus 2004, 08:23
Yo, zal zien of ik ook kan komen...dan is mijn 2e zit al tijdje achter de RUG...( :wink: iemand??)

iig:Engl 530, G-major, marshall 8008 (tegen dan misschien al VHT poweramp!)
Mesa/boogie Trem-o-verb

Jackson RR1
Jackson Dinky
Esp Horizon

hopelijk staat alles dan al op punt

P****Fred
23 augustus 2004, 10:17
ik wil eventueel ook wel komen, als er nog beslist wordt om te verleggen...
weekend van 30 okt kan ik niet...

ik zou kunnen meebrengen.

Engl Powerball
peavey wolfgang QT
fender standard strat
gibson ES-135
PRS Mccarty

jorrit
23 augustus 2004, 18:06
pfff dr komt een fortuin te staan op dat amp fest als t zo door gaat....

doncker
23 augustus 2004, 18:08
Zal ik maar een grote bus , een gasmasker en slaapgas gaan halen zeker :cool:

Wormaap
23 augustus 2004, 18:46
Ik had hier al eerder gepost, maar nog maar's.
Als ik iets kan regelen qua vervoer, dan kan ik tegen die tijd 'n Fireball (heb ik al) en'n Charvel Model 6 (ga ik overmorgen overkopen if all goes well :P) meenemen.

LordRiffenstein
23 augustus 2004, 19:38
Wat betreft organisatie moet ik helaas passen, ik zit nl. midden in een verhuis/verbouw-organisatie en met wat geluk hebben we rond die periode de sleutel van ons nieuw huis en sta ik dus tot aan mijn ellebogen in het behangsopje :-?

marc_o
16 september 2004, 16:39
Bump dit maar weer even,


Is er al meer bekend over een eventuele datum en wie er allemaal gaan komen???

andy
16 september 2004, 17:10
Zaterdag 23 oktober, Viadukt, Groningen.
Moet ik de link ook nog ff posten??? :razz:

Alain
16 september 2004, 22:18
Groningen is voor ons ver over de eindgrens van de beschaving :lol:

Nee, nog geen nieuwe locatie gevonden.

birt
16 september 2004, 23:41
dit topic is trouwens al overgenomen op offstage.be
dit zou dus zelfs een dubbelle ampmeeting kunnen worden :)

heavy-metal-thunder
17 september 2004, 08:47
Zou wel willen komen, maar blijkbaar heb ik iets gemist. Waar en wanneer????

birt
17 september 2004, 10:41
Zou wel willen komen, maar blijkbaar heb ik iets gemist. Waar en wanneer????

wel dat weet nog niemand.

ik weet persoonlijk geen locatie. wie wel??

harrie-beton
17 september 2004, 10:46
In Groningen is een mooi amp-fest:

ik ga 2 keer per jaar naar het schone België (ardennen mountainbiken) die belgen mogen wel deze kant komen hoor. Ik kan wel een logeeradres regelen.

Mijn collega is Belg (Antwerpen) en best aardig

heavy-metal-thunder
17 september 2004, 10:57
kan P****Fred het cultureel centrum "De Fabriek" in Sint-Lievens-Houtem niet vastleggen??? Microke voor de speakers en zo op de PA, ge waant je direct in "Forret Nasjonal". Is Trouwens nogal centraal gelegen voor de Vlamingen.

Iced Dragon
19 september 2004, 10:14
kan P****Fred het cultureel centrum "De Fabriek" in Sint-Lievens-Houtem niet vastleggen??? Microke voor de speakers en zo op de PA, ge waant je direct in "Forret Nasjonal". Is Trouwens nogal centraal gelegen voor de Vlamingen.

st lievens houtem zie'k wel zitten ja...

heavy-metal-thunder
19 september 2004, 11:51
Tussen Gent en Heldergem, ideaal gelegen nietwaar?

Iced Dragon
19 september 2004, 17:39
Tussen Gent en Heldergem, ideaal gelegen nietwaar?

tjah, kmoet afrijden in erpe-mere dus heldergem doet er niet echt toe... :roll:

btw, naar de koers gaan kijken vandemiddag? :razz:
'k had er bijna een paar omvergereden... :D


on-topic: heb jammergenoeg geen geld om mijn materiaal te upgraden (nieuw academiejaar komt eraan). zal proberen mijn tremoverb speelbaar te krijgen maar nieuwe lampen kunnen er niet van af, noch een VHT...
Zal toch proberen mijn ESP wat bij te schaven (niewe jack-input)

ieme
20 september 2004, 08:59
Heren in het zuiden veel plezier toegewenst!

Iced Dragon
25 oktober 2004, 20:29
tjah, toch nog eens opgehaald...maar gaat er nu iets door of niet? :???:

pint
25 oktober 2004, 21:06
jah hoe zit dat :???:
is er nog iemand mee bezig ?

LordRiffenstein
25 oktober 2004, 21:50
Ik ben momenteel vooral bezig met mijn nieuwe huis maar als ik verhuist ben (eind november) en enigszins gesettled, begin ik er weer aan. Ik heb in elk geval al een goeie locatie :-D (nee niet bij mij thuis :cool: )

Josdevos
25 oktober 2004, 22:18
Ik wil er zeker aan meewerken Lord, zeker als we het in het Mechelse doen.

LordRiffenstein
25 oktober 2004, 22:49
Ik wil er zeker aan meewerken Lord, zeker als we het in het Mechelse doen.

Boortmeerbeek is nog dichter bij Leuven dus.... :-D

doncker
25 oktober 2004, 22:49
Yoeri,

YOu can count on me, kwil zo veel als ik kan helpen. Je laat maar iets weten wanneer je er aan wilt beginnen en wat mijn taken zijn

greets

kristof

Josdevos
25 oktober 2004, 22:50
Ik wil er zeker aan meewerken Lord, zeker als we het in het Mechelse doen.

Boortmeerbeek is nog dichter bij Leuven dus.... :-D

:cool:

LordRiffenstein
25 oktober 2004, 22:53
Yoeri,

YOu can count on me, kwil zo veel als ik kan helpen. Je laat maar iets weten wanneer je er aan wilt beginnen en wat mijn taken zijn

greets

kristof

Kristof,

aangezien jij nog student bent, weet ik wel een goeie verantwoordelijke job voor jou. We willen tenslotte niet omkomen van den dorst 8-)

ben79
25 oktober 2004, 22:57
Lord,

Count me in... :wink:

Als ik kan helpen hoor ik het graag..

Ben

birt
25 oktober 2004, 23:01
zou het in mechelen niet te doen zijn om de oude stadsfeestzaal bijvoorbeeld te huren (iedereen legt dan wat bij)
ik heb stage gelopen in de stadsschouwburg en aangezien dat beheerd word door dezelfde mensen wil ik er wel even achter horen

LordRiffenstein
25 oktober 2004, 23:07
zou het in mechelen niet te doen zijn om de oude stadsfeestzaal bijvoorbeeld te huren (iedereen legt dan wat bij)
ik heb stage gelopen in de stadsschouwburg en aangezien dat beheerd word door dezelfde mensen wil ik er wel even achter horen

Klinkt goed!!! Informeren kost niks :cool:

Ik kan in principe aan een heel goedkope 'zaal' geraken en ik bedoel dan voor 100euro of minder.

birt
25 oktober 2004, 23:10
zou het in mechelen niet te doen zijn om de oude stadsfeestzaal bijvoorbeeld te huren (iedereen legt dan wat bij)
ik heb stage gelopen in de stadsschouwburg en aangezien dat beheerd word door dezelfde mensen wil ik er wel even achter horen

Klinkt goed!!! Informeren kost niks :cool:

Ik kan in principe aan een heel goedkope 'zaal' geraken en ik bedoel dan voor 100euro of minder.

ja wat ik nu voorstelde zal wel iets meer zijn, ik ga alleszins eens checken

Alain
25 oktober 2004, 23:15
Yoeri,

YOu can count on me, kwil zo veel als ik kan helpen. Je laat maar iets weten wanneer je er aan wilt beginnen en wat mijn taken zijn

greets

kristof

Kristof,

aangezien jij nog student bent, weet ik wel een goeie verantwoordelijke job voor jou. We willen tenslotte niet omkomen van den dorst 8-)

een vat een vat een vat
een vat een vat een vat

Ik ken nog een man of 10 die willen meedoen...

iam
25 oktober 2004, 23:26
Ik wil er zeker aan meewerken Lord, zeker als we het in het Mechelse doen.

Boortmeerbeek is nog dichter bij Leuven dus.... :-D

mijn tante woont daar :razz:

doncker
25 oktober 2004, 23:37
Yoeri,

YOu can count on me, kwil zo veel als ik kan helpen. Je laat maar iets weten wanneer je er aan wilt beginnen en wat mijn taken zijn

greets

kristof

Kristof,

aangezien jij nog student bent, weet ik wel een goeie verantwoordelijke job voor jou. We willen tenslotte niet omkomen van den dorst 8-)


:-D
Mss moeten we is met een paar mensen die de "organistie" op zich willen nemen is bijeenkomen ff alles op orde brengen en zeggen wie wat regelt,

Iced Dragon
26 oktober 2004, 07:26
Ik ben momenteel vooral bezig met mijn nieuwe huis maar als ik verhuist ben (eind november) en enigszins gesettled, begin ik er weer aan. Ik heb in elk geval al een goeie locatie :-D (nee niet bij mij thuis :cool: )

tjah,
eind november beginnen dus ten vroegste half december is alles in orde maar dan zit ik alweer in mijn 'blok'. Misschien ergens begin februari, anders???? :-?

't is maar een vraagje :oops:

LordRiffenstein
26 oktober 2004, 08:00
tjah,
eind november beginnen dus ten vroegste half december is alles in orde maar dan zit ik alweer in mijn 'blok'. Misschien ergens begin februari, anders???? :-?

't is maar een vraagje :oops:

Begin februari lijkt mij ook een goeie periode, eindejaars-toestanden zijn dan voorbij en vooral de blok annex examens voor de studenten ook alweer gedaan.

.ChiefRebelAngel.
26 oktober 2004, 08:40
cool, dat zie ik wel zitten!

Alain
26 oktober 2004, 09:16
1e weekend van februari ben ik op weekend met het vrouwtje :oops:
Voor 1 keer dat ik dan eens weg ben...

Weekend erna?

P****Fred
26 oktober 2004, 09:27
sorry, lees nu pas die posts over CC de Fabriek in St Lievens Houtem (wist trouwens niet dat mijn dorpje terug zo bekend begon te worden :-) )


eum in principe zou ik dat wel es kunnen navragen, maar is dat niet een beetje heel groot...? allez, da is een zaal voor 1000 man ;-)

http://www.conc.be/info/fabin02.jpg

http://www.conc.be/info/fabin03.jpg

P****Fred
26 oktober 2004, 09:32
ik wil het zeker navragen, maar eum,

tot de 12de febr heb ik examens en daarna vertrek ik op skireis tot de 19de :oops:

als ik het dan organiseer, zou ik er natuurlijk wel graag bijzijn ;-)

Phyrexian
26 oktober 2004, 09:40
Ik wil wel m'n bassgear voorzien. Moesten we wat jammen of zo :)

Iced Dragon
26 oktober 2004, 11:34
wel, kijk,

eind februari dan? De examens zijn idd niet begin februari gedaan. Normaal zullen ook de meesten na de krokusvakantie terug zijn van op reis (of wanneer valt ze juist?).
Het laatste weekend van februari (26-27/02/2005)?

Dan is er dus nog ruim tijd om eensluidend overeen te komen waar precies en om alles te regelen.

En als ik tegen dan mijn materiaal niet in orde heb dan zal't nooit meer in orde geraken.... :roll:

(ok en nu mijn fysica gaan voorbereiden :( )

P****Fred
26 oktober 2004, 12:03
voor mij ideaal dan...

ik zal es vragen voor cc de fabriek...

er is daar tenslotte ook es een "gitaarkamp" doorgegaan...

Alain
26 oktober 2004, 15:59
op offstage (http://www.offstage.be) heb ik ook weer de oproep gezet.

Ik veronderstel dat er ook enkele gaan komen.

Momenteel 26-27 februari vasthouden?

My Dying Bride
26 oktober 2004, 21:33
in aalst in de st - anna zaal worden altijd dergerlijke dinges gehouden , metalbeurs ect , mischien moet je die aanvragen ( is ook groot )

doncker
26 oktober 2004, 21:35
Kzou niet te groot nemen, tis tenslotte alleen maar voor de forumleden onder elkaar. Kheb geen zin om daar mert 300 onbekenden te staan die allemaal door mekaar zitten spelen, leer je niemand kennen en kun je niks fantsoenlijk testen.

LordRiffenstein
26 oktober 2004, 21:48
in aalst in de st - anna zaal worden altijd dergerlijke dinges gehouden , metalbeurs ect , mischien moet je die aanvragen ( is ook groot )

Mijn idee was om het enigszins beperkt te houden voor de eerste keer, 15-20 mensen en een 15-tal verschillende versterkers, dan heeft het geen zin om een mega-tent gaan af te huren.

LordRiffenstein
26 oktober 2004, 21:49
Kzou niet te groot nemen, tis tenslotte alleen maar voor de forumleden onder elkaar. Kheb geen zin om daar mert 300 onbekenden te staan die allemaal door mekaar zitten spelen, leer je niemand kennen en kun je niks fantsoenlijk testen.

+1

birt
26 oktober 2004, 21:50
15 20 plus de nodige versterkers en ander gear neemt al behoorlijk wat plaats, maar idd geen enorme zaal

Iced Dragon
26 oktober 2004, 22:33
ehm, ik laat echt geen 300 man aan mijn materiaal komen hoor...sorry heh.
Ehm, ik hoop toch dat ik tot die 20 personen gerekend word?

moet er voor iedere versterker een cab meegenomen worden ook? of wordt er gewisseld?

In Wieze en Lebbeke zijn ook nog gekende zalen.

marc_o
26 oktober 2004, 22:58
Ik las op Offstage.be forum ook al over deze Amp-fest, dus het aantal van 15-20 man zal moeten bepaald worden door loting denk ik. Hoe wil je dat gaan doen? Mogen er alleen Belgen komen bijvoorbeeld?

Wormaap
26 oktober 2004, 23:11
Dat zou ik als Neerlandsch Limburger toch wel flauw vinden... De NL ampmeeting ergens in't Noorden, en een BE meeting alleen voor Belgen :-?

birt
27 oktober 2004, 00:33
hey hey, het is niet omdat sommigen vinden dat het gezelliger is met een wat kleinere groep dat mensen geweigerd worden hè, en als je niet wil dat iedereen je gear test dan breng je het ook niet mee hè (wat ik persoonlijk een beetje dom vind aangezien niemand je gear zal gaan mishandelen)

Iced Dragon
27 oktober 2004, 12:17
hey hey, het is niet omdat sommigen vinden dat het gezelliger is met een wat kleinere groep dat mensen geweigerd worden hè, en als je niet wil dat iedereen je gear test dan breng je het ook niet mee hè (wat ik persoonlijk een beetje dom vind aangezien niemand je gear zal gaan mishandelen)

er mogen gerust mensen met mijn materiaal spelen, maar dan toch liefst mensen van hier op 't forum.
Trouwens, de aandacht zal wel naar andere mensen gaan, mensen met een SE en Deans enzo... :razz:

Baco
27 oktober 2004, 12:38
hey hey, het is niet omdat sommigen vinden dat het gezelliger is met een wat kleinere groep dat mensen geweigerd worden hè, en als je niet wil dat iedereen je gear test dan breng je het ook niet mee hè (wat ik persoonlijk een beetje dom vind aangezien niemand je gear zal gaan mishandelen)

er mogen gerust mensen met mijn materiaal spelen, maar dan toch liefst mensen van hier op 't forum.
Trouwens, de aandacht zal wel naar andere mensen gaan, mensen met een SE en Deans enzo... :razz:

:amp:

:-D

Wie weet tegen dan een XXL cab :-D

LordRiffenstein
27 oktober 2004, 12:44
Trouwens, de aandacht zal wel naar andere mensen gaan, mensen met een SE en Deans enzo... :razz:

Deans?? Die worden geweigerd aan de deur, geen wapens toegestaan :razz:

Baco
27 oktober 2004, 12:47
Trouwens, de aandacht zal wel naar andere mensen gaan, mensen met een SE en Deans enzo... :razz:

Deans?? Die worden geweigerd aan de deur, geen wapens toegestaan :razz:

Tja, 'k zal mijn SE dan ook maar thuis laten :angry:

:-D

Iced Dragon
27 oktober 2004, 12:59
Wie weet tegen dan een XXL cab :-D

een wat? :???:

Baco
27 oktober 2004, 13:06
Wie weet tegen dan een XXL cab :-D

een wat? :???:

Een Engl XXL cab is de oversized versie van hun cab met Vintage 30 speakers. Yoeri heeft er hier wel ergens eens een foto van gepost...

Alain
27 oktober 2004, 13:37
Iemand een idee hoeveel mensen er zouden komen?

Want ik denk niet dat we aan 300 man zouden komen.

Ik vind 15-20 man zeker genoeg, maar we moeten bvb geen 4 Marshall JCM 900's hebben, om maar een vb te nemen. 't Is niet omdat er bvb 15 man post op de draadjes, dat ze alle 15 gaan komen.

Weekend van 26-27 feb staat zo'n beetje voor iedereen goed heb ik de indruk.
Wie zou komen, en wat zou hij (of zij) meebrengen?

LordRiffenstein
27 oktober 2004, 13:55
Tja, 'k zal mijn SE dan ook maar thuis laten :angry:

:-D

Ja, ook WMD is niet toegestaan :razz:

Iced Dragon
27 oktober 2004, 15:26
Ik kom zeker.

wat breng ik mee?
normaalgezien:

Mesa/boogie DR Trem-O-Verb (zal tegen dan wsch. nieuwe lampen ingestoken hebben)
Engl 530-G-Major-Marshall 8008 rack (vrees dat ik dan nog geen VHT poweramp zal hebben)

Engl 4x12" pro cab

ESP Horizon
Jackson RR1
Jackson PCS Dinky

goedgekeurd?

LordRiffenstein
27 oktober 2004, 15:41
Ik kom zeker.

wat breng ik mee?
normaalgezien:

Mesa/boogie DR Trem-O-Verb (zal tegen dan wsch. nieuwe lampen ingestoken hebben)
Engl 530-G-Major-Marshall 8008 rack (vrees dat ik dan nog geen VHT poweramp zal hebben)

Engl 4x12" pro cab

ESP Horizon
Jackson RR1
Jackson PCS Dinky

goedgekeurd?

Engl Pro cab? Damn, ik overweeg er eentje te kopen en zou die eens willen testen. Izegem is wel ERG ver verdekke.

Anyway, nice stuff!!! :-D

Josdevos
27 oktober 2004, 15:42
Ik kom ook, ik heb natuurlijk liever niet in de Vlaanders, is voor mij erg ver en ik denk voor iedereen dat uit het oostelijke deel van't land komt ook. Bovendien wil ik het gerust mee organiseren en gaat erg moeilijk als eht zo ver is.

Wat breng ik mee:

Amps:

Engl Savage SE
Bogner Oversized 2x12 V30
PodXT

Axes:

ESP Eclipse I CTM met EMGs tegen dan misschien SDs
ESP Horizon II FR met DM TZ & AN
ESP Viper Urban Camo met EMGs :razz:

http://users.pandora.be/josdevos/ViperUC.jpg

P****Fred
27 oktober 2004, 15:51
ik zou kunnen dat weekend


zou

engl powerball meebrengen
eventueel 2X12 cab met G12h30 speakers...

Alain
27 oktober 2004, 16:03
ESP Viper Urban Camo met EMGs :razz:
Sedert wanneer dat?????

:evil:

Ik zal ook komen
Amp : Engl Powerball
Bogner 4x12
rackske

gitaren
Ibanez UV en S540 LTD

Josdevos
27 oktober 2004, 16:09
Eeuh eergisteren gekocht en betaald, binnen een kleine 14 dagen komt ie binnen... :cool:

Meer pics... (http://users.pandora.be/josdevos/Viper%20UC/)

.ChiefRebelAngel.
27 oktober 2004, 16:14
ik had die camo in de week al gespot, binnenkort moet je die horizon aan mij verkopen om dat gas te blijven financieren :-D

zie dat fest wel zitten, zeker als het centraal in't land is :)

Josdevos
27 oktober 2004, 16:18
ik had die camo in de week al gespot, binnenkort moet je die horizon aan mij verkopen om dat gas te blijven financieren :-D

Denk niet dat ik die ooit verkoop, tenzij ik omkom van de honger ofzo, zou er ook teveel verlies aan doen... en is echt supersupersuper gitaar...

Alain
27 oktober 2004, 16:45
shoon...


die horizon zie ik anders ook wel zitten...

.ChiefRebelAngel.
27 oktober 2004, 16:48
en is echt supersupersuper gitaar...

fok of!!!! wrijf het er maar in! :-D

Baco
27 oktober 2004, 16:57
Tja, 'k zal mijn SE dan ook maar thuis laten :angry:

:-D

Ja, ook WMD is niet toegestaan :razz:

WMD? Doesn't ring a bell...

Misschien heb ik die SE niet meer, ben nog steeds een E570 aan het overwegen...

@Joris: felici! Die Urban Camo is echt vet!

marc_o
27 oktober 2004, 17:05
Trouwens, de aandacht zal wel naar andere mensen gaan, mensen met een SE en Deans enzo... :razz:

Deans?? Die worden geweigerd aan de deur, geen wapens toegestaan :razz:

ik zeg niets............ik grijns alleen maar :)

Josdevos
27 oktober 2004, 17:18
Misschien heb ik die SE niet meer, ben nog steeds een E570 aan het overwegen...

@Joris: felici! Die Urban Camo is echt vet!

Thanks!

Ik hoop dat je hem niet weg doet, gaat ten eerste financieel niet erg positief zijn en bovendien klijnkt een top altijd directer en beter imho. Persoonlijk zou niet overschakelen naar rack en hem enkel wegdoen als ik echt heel veel effekten zou hebben en gebruiken en ik alles in 1 compakt rack wil hebben.

Ik doe m'n midi stuff ook weg omdat ik te weinig effekten gebruik. Ga gewoon overschakelen naar een paar goei pedalen en een podxt voor thuis en recording.

edit en ontopic:

Ik hoop dat er toch nog wat mensen met andere amps komen:
Bogner Uber, Brunetti XL REVO², VHT Pitbull en Diezel Herbert staan oa op mijn verlanglijstje.

marc_o
27 oktober 2004, 17:26
Ik wil Rivera's meenemen

Fandango 55 212 combo

Rivera Knucklehead Reverbtop (EL34)
Rivera 212 V-30's

Zwier Custombuilt tele P-90's

iam
27 oktober 2004, 19:14
als ik kom:

mijn akoestische ayers gitaar
http://users.pandora.be/iam/ayers/Front.JPG
en mn toekomstige AG-stomp van yamaha :)

als ik daarmee binnen mag hé :oops:

Wormaap
27 oktober 2004, 22:02
Als ik mag komen en vervoer geregeld zou krijgen wil ik op zich m'n Fireball en Charvel Model 6 wel meenemen.. Niet dat dat nog veel indruk zou maken tussen al dat geweld :o

avalanche
27 oktober 2004, 22:05
ik zie het ook volledig zitten!

Maar der zijn al voldoende Powerballs zeker? :-?
Ik kan wel een Behringer BG412H cabinet meebrengen en mijn Schecter C1 classic en misschien tegen die tijd ook al de nieuwe Schecter C7 blackjack (extended scale)

Die Rivera zou ik graag eens willen uittesten, en moest er een framus dragon zijn dan kan ik eindelijk eens de vergelijking maken met men Powerball. Voor de rest valt het echter bijzonder goed mee met mijn GAS :wink:

LordRiffenstein
27 oktober 2004, 22:35
WMD? Doesn't ring a bell...

Misschien heb ik die SE niet meer, ben nog steeds een E570 aan het overwegen...

WMD = Weapons of Mass Destruction :-D

E570 is anders dan de SE, trust me :razz:

Baco
27 oktober 2004, 22:41
WMD? Doesn't ring a bell...

Misschien heb ik die SE niet meer, ben nog steeds een E570 aan het overwegen...

WMD = Weapons of Mass Destruction :-D

E570 is anders dan de SE, trust me :razz:

Ah zo, now I get it :oops:

Pff, ben er nog niet uit, er zijn nog een aantal factoren die meespelen, misschien dat ik downsize tot een Engl Souvereign 100 of zo. Wil die alleszins eens gaan testen. Mss dat ik vrijdag even nr Keulen fiets, is daar een Engl demo namelijk :)

birt
28 oktober 2004, 00:50
marshall jmp 2203
zelfbouw 18 watt amp
zelfbouw effecten
eventueel zelfbouw gitaar
guild s-300 gitaar

Josdevos
29 oktober 2004, 14:44
Goed ik stel voor dat we de knoop eens gaan doorhakken.
Ik zie echt wel zitten om het in't Mechelse (Boortmeerbeek) mee te organiseren. (Lordriffenstein zijn voorstel.)

Ik het centraalste gelegen voor iedereen denk ik nee? Er zijn ook enkele mensen die in deze regio wonen en het dus gemakkelijk samen kunnen organiseren.

Wie het daar niet mee eens is moet met een concreet tegenvoorstel komen.

Josdevos
29 oktober 2004, 14:45
dubbel

birt
29 oktober 2004, 15:03
Goed ik stel voor dat we de knoop eens gaan doorhakken.
Ik zie echt wel zitten om het in't Mechelse (Boortmeerbeek) mee te organiseren. (Lordriffenstein zijn voorstel.)

Ik het centraalste gelegen voor iedereen denk ik nee? Er zijn ook enkele mensen die in deze regio wonen en het dus gemakkelijk samen kunnen organiseren.

Wie het daar niet mee eens is moet met een concreet tegenvoorstel komen.

deze avond ga ik eens vragen aan de techniekers van de stadsschouwburg (en de stadsfeestzalen en cultureel centrum...) of ze een goede locatie weten en hoeveel die zou kosten

LordRiffenstein
29 oktober 2004, 16:58
Goed ik stel voor dat we de knoop eens gaan doorhakken.
Ik zie echt wel zitten om het in't Mechelse (Boortmeerbeek) mee te organiseren. (Lordriffenstein zijn voorstel.)

Ik het centraalste gelegen voor iedereen denk ik nee? Er zijn ook enkele mensen die in deze regio wonen en het dus gemakkelijk samen kunnen organiseren.

Wie het daar niet mee eens is moet met een concreet tegenvoorstel komen.

Ik infromeer morgen nr de locatie in de buurt van Haacht waar we terecht zouden kunnen.

Jeee
29 oktober 2004, 23:02
Als 't in de buurt van Boortmeerbeek is wil ik ook best komen. 8-)

Ik kan een Framus Dragon + Cab en / of een Laney LC15 meenemen.

ineverdance
1 november 2004, 11:07
ik wil ook wel eens langs komen...
ik kan het volgende meebrengen..
bogner/hafler triple giant
peavey 50/50
diezel 2*12
travis bean gitaar

evt ibanez ad-202, boss rx-100, kmd analog delay, prophecysound triwave picogenerator, marshall lead mosfett, de gibson als hij niet verkocht is... en wie weet wat ik nog gekocht heb ondertussen...

btw alain.. nog content van die ibanez ts-9/808?..

Alain
1 november 2004, 16:55
ja, nog heel tevreden van. Klinkt lekker.

avalanche
13 december 2004, 21:01
effe dit ouwe topic naar boven kicken...

Komt er nog schot in de zaak? 't Is maar een vraag hé :wink:

Alain
14 december 2004, 15:29
geen idee...
Iemand al een zaal gevonden?

birt
14 december 2004, 18:41
ik niet echt, en ik heb het momenteel heeeel druk op school :oops:

LordRiffenstein
15 december 2004, 08:01
geen idee...
Iemand al een zaal gevonden?

Er wordt aan gewerkt!!!

marc_o
15 december 2004, 10:42
Als je nog een zaal zoekt, ik kan voor een paar eurotientjes een theater in Axel huren hoor, echt geen probleem. Moet je wel naar Axel willen rijden natuurlijk, maar zo ver is dat niet, slechts 5 minuten over de Belgische grens.

pint
16 december 2004, 21:35
zou geen verkeerde lokatie zijn :D

LordRiffenstein
16 december 2004, 21:38
zou geen verkeerde lokatie zijn :D

Voor een BELGISCH ampfest is dat een heel verkeerde plaats! :razz:

marc_o
17 december 2004, 10:44
welnee, is maar een paar kilometer over de grens en samen vormen we toch de lage landen? Jullie waren vroeger van ons, dus in dat opzicht kan het best... :)

pint
17 december 2004, 13:24
waren wij vroeg niet van belgie :???:

pint
17 december 2004, 13:24
waren wij vroeger niet van belgie :???:

doncker
17 december 2004, 14:51
fijn dat jij verstand hebt en zijn meerdere erkent in de belgen, maar vroeger waren wij van Nederland. (van de Franse revolutie tot en met 1830 toen België onafhankelijk werd.)

Baker
18 december 2004, 10:03
heeft verder niets met het topic te maken,
maar ik was vorige week in Maastricht toen ik me plots afvroeg:
waarom hebben we in 1830 Maastricht eigelijk gehouden?

Op zich een goede zaak, want Maastricht Rules,
maar ik vroeg me af: waarom? het ligt echt een heel eind Belgie in!

Goeie blues band gezien trouwens daar in John Mullins Irish Pub 8-)

doncker
18 december 2004, 14:02
Waarom heeft belgië een klein duitstalig gebied (oostkantons)gekregen na de wereldoorlog, niemand weet het maar toch is het zo.

Mitch
18 december 2004, 14:27
Het schiet wel lekker op hè met de meeting ? :razz:

LordRiffenstein
18 december 2004, 15:43
In de week tussen Kerst en Nieuwjaar ga ik de plaats ff bekijken maar in principe heb ik dus een zaal gevonden.

avalanche
18 december 2004, 16:24
Hiep hoi! Een klein applausje voor Yoeri :wink:

birt
18 december 2004, 18:10
*klapt*

soup
22 maart 2005, 13:46
**kick????? :???:

AART
22 maart 2005, 14:19
LOL

Fumi SG
22 maart 2005, 15:25
:???: ......... WTF?!?!?! :razz:

marc_o
23 maart 2005, 12:18
Komt die bijeenkomst er nu nog?
Eerst 12 pagina's afwachten, maar ondertussen is er niets bekend....

birt
23 maart 2005, 12:40
Komt die bijeenkomst er nu nog?
Eerst 12 pagina's afwachten, maar ondertussen is er niets bekend....

mjah lord riff heeft ervan moeten afzein wegens te weinig tijd en er was niet echt iemand anders die een locatie had

Mark S
23 maart 2005, 12:42
Dit zijn echt de Belgen ten voeten uit: zodra er spijkers met koppen geslagen moeten worden haken ze af... :)

no offence verder hoor: Ik hou echt heel veel van onze zuiderburen!

marc_o
23 maart 2005, 15:13
Ik ook, maar bij ons is dat toch niet anders? Er zou toch een meeting komen, ergens in maart? Maart duurt nog maar één weekje.....

pint
23 maart 2005, 18:29
@odijk open ff een nieuw topic of er animo is voor eenampfest in Axel
we hebben hier een goede locatie

marc_o
23 maart 2005, 21:26
@pint, je mankeert toch niks aan je vingers?

:-D

Alain
24 maart 2005, 09:35
Is al lang gedaan mannen

marc_o
24 maart 2005, 11:20
Wat wordt het dan, Alain?

Alain
25 maart 2005, 17:40
30 december 2004

marc_o
27 maart 2005, 22:29
Meen je dat nou? Waarom was daar niets van bekend?

soup
27 maart 2005, 22:41
inderdaad en waarom met nieuwjaar :o en wie was er en zijn er pics??