PDA

View Full Version : Hey Antal, heb je het ook uitgedokterd??



Dirk_Hendrik
19 juli 2004, 18:41
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/effecten/29147.htm

Leuk hoor. Ik vroeg me al af waneer er weer eens iemand ging tweaken :-D

Antal
19 juli 2004, 19:29
Jup, een erg leuke en erg bruikbare mod. Ik had er dus 2, die ts10 met die baked mod en een gewone ts9. Maar ondertussen heb ik die Red Snapper, en dat klinkt in mijn oren allemaal net ff iets lekkerder. Vandaar dat ik de ts10 toch maar weg doe.

Maar ik ben idd een keer door een post van jou op het idee gekomen om die mod te doen. En op de Keeley site staat hij helemaal uitgelegd.

Dirk_Hendrik
19 juli 2004, 21:41
Nog nooit je Red snapper uiitgedokterd?

Wormaap
19 juli 2004, 22:55
Heb je'n minimumprijs waaronder'ie écht niet weggaat? ('K had je ook al gemaild, maar ik heb geen flauw idee wat hiervoor een reëel bedrag is... Het enige wat ik weet is dat ik voor m'n SC10 35 euro betaald heb :P)

Dirk_Hendrik
20 juli 2004, 11:02
Ik heb geen flauw idee wat hiervoor een reëel bedrag is


Paar weken ebay.de in de gaten houden en je hebt een aardig beeld. Op dit moment zie ik ongemodde TS-10's meestal een euro of 55-60 opbrengen. De mod die Antal heeft gedaan is het zeker waard om wat extra te betalen.

Wormaap
20 juli 2004, 12:59
En hoe doet zo'n TS't op mijn Fireball bijvoorbeeld? En suckt'ie tone? Ik weet't, veel vragen maar ik heb niet zo heel veel geld te besteden momenteel, maar als'ie 't echt waard is... :P

Antal
20 juli 2004, 21:33
En hoe doet zo'n TS't op mijn Fireball bijvoorbeeld? En suckt'ie tone? Ik weet't, veel vragen maar ik heb niet zo heel veel geld te besteden momenteel, maar als'ie 't echt waard is... :P

Hoe de ts het doet op je fireball heb ik geen idee van, aangezien ik er geen 1 heb. Hij is niet true bypass, maar een tonesucker is het zeker niet vind ik. Ik heb er in ieder geval zeker geen last van.

The Thumb
20 juli 2004, 22:16
Nog nooit je Red snapper uiitgedokterd?

mocht je iets ´uitdokteren´ om hem wat ronder en minder schel te laten klinken, dan sta ik direct bij je op de stoep 8-)

Wormaap
20 juli 2004, 22:23
En hoe doet zo'n TS't op mijn Fireball bijvoorbeeld? En suckt'ie tone? Ik weet't, veel vragen maar ik heb niet zo heel veel geld te besteden momenteel, maar als'ie 't echt waard is... :P

Hoe de ts het doet op je fireball heb ik geen idee van, aangezien ik er geen 1 heb. Hij is niet true bypass, maar een tonesucker is het zeker niet vind ik. Ik heb er in ieder geval zeker geen last van.

Dan even anders: Hoe doet'ie het over het algemeen op'n buizenamp? Is't dan't handigste om'm voor de preamp te hangen of in de loop of ????
Ik ben best wel geïnteresseerd, maar dan moet't wel wat toe te voegen hebben aan m'n Fireball's geluid natuurlijk ;)

Antal
21 juli 2004, 02:06
Dan even anders: Hoe doet'ie het over het algemeen op'n buizenamp? Is't dan't handigste om'm voor de preamp te hangen of in de loop of ????
Ik ben best wel geïnteresseerd, maar dan moet't wel wat toe te voegen hebben aan m'n Fireball's geluid natuurlijk ;)

Over het algemeen doet hij het prima op een buizenamp. Het is niet voor niets een heel veel gebruikt pedaal.

Waar woon je ergens? Als je in de buurt woont mag je hem van mij best uitproberen hoor!

Wormaap
21 juli 2004, 02:14
'K woon in Geleen, Z-Limburg, dat gaat dus niet echt lukken vrees ik (in je ad stond Z-Holland ten minste)
Ik zal d'r nog even over denken maar ik vermoed wel dat je morgen'n mailtje met'n bod kan verwachten :P

Antal
25 juli 2004, 17:34
Hé wormaap, dat bod wat daar staat, is dat nou van jou of niet?