PDA

View Full Version : Je zal maar in Ridderkerk wonen en gitaarles willen..



KeesA
19 juli 2004, 10:45
Je zal maar in Barendrecht wonen en gitaarles willen..weet iemand iets?

Behalve leuke opmerkingen graag ook een paar serieuze tips, alvast bedankt! :wink:

Reverse
19 juli 2004, 11:57
Ik geloof dat dit even verplaatst moet worden.

Reverse
19 juli 2004, 12:04
ik zeg het alleen maar omdat je daar misschien meer antwoorden krijgt.

Reverse
19 juli 2004, 12:20
Oh , dat wist ik niet. Maar als er in Ridderkerk niets is moet je het misschien is proberen in Rīdam of Zwijndrecht, verder zou ik het ook niet weten.

bert k
19 juli 2004, 15:10
Rotterdam heeft de SKVR, www.skvr.nl en in Dordrecht zit muziekschool To Be, ken ik niet zo goed. Maar bij allebei kan je gitaarles krijgen.

Jeroenvanhulsteijn
19 juli 2004, 15:24
wil je op een muziekschool of persoonlijk les krijgen van iemand?

KeesA
21 juli 2004, 09:30
Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Liefst zou ik persoonlijk les willen, aanvullende basloopjes e.d. op de akkoorden die ik al geleerd heb.

Tot nu toe is het zelfstudie, daarom lijkt mij persoonlijke les wel motiverend.

Wilson
6 augustus 2004, 21:49
mishcien wil sash je wel lesgeven, woont in ridderkerk

Anavrin
7 augustus 2004, 12:32
http://www.goudengids.nl/list.asp?gonewsrch=1&mapsel=&origin=homepage&referer=YP&w=&u=Muzieklessen+%28priv%E9%29&l=ridderkerk

Jeroenvanhulsteijn
7 augustus 2004, 20:29
zoiets staat denk ik niet in de goudengids. op marktplaats (www.marktplaats.nl) en Musician (www.musician.nl) zijn er ook vaak mensen die zich aanbieden als leraar.

Anavrin
9 augustus 2004, 12:24
zoiets staat denk ik niet in de goudengids. op marktplaats (www.marktplaats.nl) en Musician (www.musician.nl) zijn er ook vaak mensen die zich aanbieden als leraar.
als je dan ff op die link klikt, dan zie je dat het dus wel in de gouden gids staat :-?

Jeroenvanhulsteijn
10 augustus 2004, 19:49
@anavrin, i yield down on my knees and bow my head, for i'm not worthy 2 behold your greatness!!! :razz: Tja, ik kan je niet anders dan gelijk geven.