PDA

View Full Version : Rack is klaar.....toch wel teleustellend



vinni
18 juli 2004, 20:28
Test

e_lukather
18 juli 2004, 20:31
uhuh?

vinni
18 juli 2004, 20:41
Hoi,

Sinds deze week speel ik met mn nieuwe rackie.....Da's alles behalve een succes.

Voorheen werkte ik met uistekende pedalen maar werd moe van het tapdansen en wilde een midi gestuurde setup.

In een 4 HE SKB rackje zitten een Lexicon MPX-1 een GRX-4 looper met daarop aangesloten een Xotic RC en een AC booster. Een Pedalpower II ( ook voor mijn Wizzard wah), een Loadbox II en een Z11 midiswitcher voor mijn ENGL Ritchie Blackmore.

Het geheel stuur ik aan met een Voodoo Lab Ground Control.

"Mooi setje !".....hoor ik je zeggen.....

Maar nu de nadelen.....
Bij gelijke volume instellingen op mijn RB ben ik de nodige DB's kwijt en mis ik het natuurlijke uitgebalnceerde geluid van mijn RB. Dit ligt waarschijnlijk aan de combinatie seriele FX-loop van de RB en de MPX-1.
Daarnaast ruist en bromt het als nooit te voor. Waarschijnlijk doordat ongebalceerde signalen, midi, 9V adapters en 220V zo dicht op elkaar zitten in het SKB-rackje.

Al met al na zoveel investeringen en het nodige zweet.... :-( :-( :-( :-(

Alhoewel ik al de nodige afscherming heb aangebracht en George L gebruik ga ik de ongebalanceerde kabels semi-gebalanceerd maken en ga ik de loadbox uit het rack halen. Daarnaast ga ik de signalen direct op de apparatuur aansluiten en niet meer via een frontplaat waar ik alle signalen op binnen wilde laten komen.....scheelt aantal connecties dus storingen.

Overigens die MPX is wel leuk....maar chorus is niet lekker organisch....te clean....flanger en phaser klinkt ook niet.....alleen de reverbs en delays vind ik goed in de FX-loop. Tremolo....moah.....mis mijn voodoo lab tremolo.....verkocht :-(

Zal er wel opneer komen dat ik een groter rack neem....zucht....en maar weer wat goeie pedalen erbij zoek....gelukkig heb ik er nog een paar...
En nog een GRX-4.....

Hebben jullie ook vergelijkbare ervaringen?

Tips / truuks altijd welkom.....

Vinni

bluegate
18 juli 2004, 21:19
Zeker een mooi setje, en zeker wat van te maken.

De MPX zit zeker in de effectsloop van RB en al het signaal gaat erdoor heen...?
Niet doen, ik weet niet of de RB een mix knop heeft bij de effectsloop maar dit zou zeker beter kunnen.

Qua ruis en brom, gewoon alles uit je keten halen en stuk voor stuk opbouwen.
Op die manier krijg je een idee waardoor en hoe het komt.

vinni
18 juli 2004, 22:03
Tja....die FX-loop is serieel.....dus al het signaal gaat er door...
Had liever parallel gehad.....

En inderdaad....alles er tussenuit slopen en stapje voor stapje weer opbouwen en goed luisteren.

Denk trouwens ook dat er hier en daar een flink impendatieprobleem is.
Probeer b.v. de impendatie van alle aansluitingen op mijn RB te achterhalen......niet te vinden in de manual en de website van ENGL.

Heb hier ooit eens een topic geopend over impentantie-problemen en buffering e.d. Daar kwamen maar heel weinig reacties op.
Ik ben er van overtuigd dat de meeste setup's van onze vakbroeders een stuk beter kunnen klinken als er eens meer aandacht was voor impendanties, kabels en het juist aansluiten van alle componenten.

We hebben het er altijd over hoe kut of geweldig iets klinkt....maar nooit hoe dat is aangeloten in combi met de rest.....
Beetje te zwart/wit.....weet ik....

Zo verdiep ik mij meer en meer in aarding en groundloops / potentiaal e.d. Gewoon vanuit de overtuiging dat als je dit goed voor elkaar hebt je veel beter klinkt zonder dat je bakken met geld moet uitgeven.....en een stuk veiliger ook.

Groet,
vinni

bluegate
18 juli 2004, 22:35
Gebruik voor de effectsloop een kleine mixer.
Een analogeschakeling is nog altijd transparanter dan een AD en DA conversie.

Ik neem aan dat je weet dat er een actieve buffer in de GRX zit.
Deze kun je met een kleine schakelaar intern aan of uit zetten.

vinni
18 juli 2004, 22:54
En ik wil het nog wel zo simpel mogelijk houden! :-D :-D

Tja misschien toch een lijnmixertje.....Skrystrup maakt kleintjes....
Maar ja....geld uitgeveven....en wat is het resultaat?

De GRX heeft inderdaad een buffer....
Af fabriek zou die aan moeten staan....heb dat echter niet gechecked
Zal dat ook maar eens gaan doen....

Trouwens....effe op je website gekeken
Jij hebt ook mooie apparatuur!

Groet,
Vinni

LordRiffenstein
19 juli 2004, 07:39
Maar nu de nadelen.....
Bij gelijke volume instellingen op mijn RB ben ik de nodige DB's kwijt en mis ik het natuurlijke uitgebalnceerde geluid van mijn RB. Dit ligt waarschijnlijk aan de combinatie seriele FX-loop van de RB en de MPX-1.
Daarnaast ruist en bromt het als nooit te voor. Waarschijnlijk doordat ongebalceerde signalen, midi, 9V adapters en 220V zo dicht op elkaar zitten in het SKB-rackje.

Vinni,

ik ken dit gevoel, een boel spullen gekocht en het resultaat is minder dan je verwachtte. In de meeste gevallen komt dit omdat je te veel veranderingen in 1 keer doet, alles heeft impact op je sound dus stapje per stapje werken is meestal het beste.

Wat betreft het kwijtspelen van DBs, check eens de input level switch op de achterkant van je MPX1, deze moet op Unbalanced staan (ingeduwd). De loops van de Engls geven weinig output dus daar moet je even aan denken en dan ook de i/o-levels goed instellen. De MPX1 is behoorlijk transparant en dus zou je toch een lekkere toon moeten kunnen krijgen ook al hangt hij serieel.

Wat betreft de ruis en brom, zoals Bluegate als vertelde is het inderdaad de beste oplossing om alles terug van nul te doen, iets aansluiten en dan testen. Je hebt waarschijnlijk een groundloop en die ga je op deze manier ontdekken. De aanwezigheid van adapters ed speelt uiteraard een rol dus hun plaatsing in het rack is belangrijk. Je frontpaneel zou inderdaad ook wel een oorzaak kunnen zijn. Ik heb ook zo'n interface maar gebruik voor al mijn spullen humfrees dus geen groundloops.

Nog even iets over ongebalanceerd en semi-symmetrisch, dit werkt niet altijd en niet voor elke setup. Ik heb het geprobeerd en het hielp niets, integendeel, ik had meer ruis dan ooit te voren. Ik gebruik nu goeie kabels (George L en Mogami) met een degelijke afscherming en mijn ruis is zo goed als verdwenen.

Yoeri

Michael AE
19 juli 2004, 09:16
Hey Vincent, bedankt nog voor je hulp met de GRX-4.

Bij mij werkt alles prima. Ik heb ook net een rack met GRX-4 en Pedal Power 2 uitgebreid, maar ik heb geen last van brom of ruis. Ik moet nog een pedalshelf van SKB binnenkrijgen, maar dan ben ik waarschijnlijk klaar. Ik heb er trouwens een Korg DTR-1 tuner, GRX-4, MS-4 (switcher voor de kanalen van de amps), G-Force (in de efx loop van de Ubershall en de Shiva), een TS-9, een DS-1, een DD-5 en een Voodoolab Analog Chorus in zitten. Waarschijnlijk worden de pedalen nog vervangen, m.u.v. de TS-9 en de Analog Chorus.

Ik heb eerst alles buiten mijn rack om aangesloten en alles nagelopen op ruis. Ik wist uit ervaring dat de tuner nogal wat ruis genereerd, ook als hij niet in je signaalpad zit, maar heb dat inmiddels opgelost door hem los van alles te plaatsen en ook apart van stroom te voorzien. De plaatsing van alle onderdelen is essentieel! De pedalen en 19" onderdelen moeten op een bepaalde manier neergelegd/geplaatst worden om interverentie te voorkomen.

Ik ben het met je eens dat bepaalde effecten in de loop toch niet zo mooi klinken. Ik gebruik mijn G-Force uitsluitend voor delay en een paar modulatie-effecten die compleet "wet" moeten zijn, de rest prefereer ik voor de preamp. Reverb gebruik ik alleen clean en daar is de interne reverb van de Shiva toch het mooiste voor.

Ik zit nog te wachten op een ABCdabra van Sound Sculpture om de Shiva en Ubershall A/B te kunnen schakelen. Voorlopig gebruik ik alleen mijn Single Rectifier. (die trouwens verschrikkelijk veelzijdig is, had ik niet verwacht.)

Veel succes!

Jimi Hendrix
19 juli 2004, 09:23
Hoi Vinni,
klote dat het niet lekker werkt met je rack...
Probeer voor Chorus anders een yamaha SPX90 op de kop te tikken, dit is een oude digitale bak uit de jaren 80, klinkt heel erg goed voor chorus en (micro)pitchshift en kost gebruikt rond de 100 euro.
Wel een mixer gebruiken!!!

Verder is zo'n rack iets wat bij mij al heel lang in de planning staat en na een paar jaartjes spelen en nadenken weet ik nu zo'n beetje wat ik erin wil hebben qua spullen en mogelijkheden. De technische kant laat ik over aan iemand die daar echt verstand van heeft (Heer Fliek). Is wel duur, maar voorkomt teleurstellingen, ook heb ik in samenwerking met hem nog een custom mixer ontworpen, zodat het ECHT alles kan wat ik wil.
Ik zou zeggen, leg wat geld opzij voor goed technisch advies, het is toch een investering voor het leven?

LordRiffenstein
19 juli 2004, 09:51
Ik heb eerst alles buiten mijn rack om aangesloten en alles nagelopen op ruis. Ik wist uit ervaring dat de tuner nogal wat ruis genereerd, ook als hij niet in je signaalpad zit, maar heb dat inmiddels opgelost door hem los van alles te plaatsen en ook apart van stroom te voorzien. De plaatsing van alle onderdelen is essentieel! De pedalen en 19" onderdelen moeten op een bepaalde manier neergelegd/geplaatst worden om interverentie te voorkomen.

Dit is een heel goeie manier om te beginnen!!

bluegate
19 juli 2004, 10:13
Dank voor het compliment.

Je kunt testen met een mixertje van behringer of Phonic (50 Euro)
Dan kun je zien of het werkt.
Beter nog is even iets lenen, dan kost het je niets.

Misschien net als LR zegt, staat de MPX niet goed ingesteld.

Chiel
19 juli 2004, 11:20
:-( idd klote als het niet werkt. Maar goed, aan je gear kan het echt niet liggen :???: .

Zet mij in een goed uitgeruste keuken van één van Neerlands duurste restaurants, maar dan nog maak ik geen wereldmaaltijd klaar :-? . 't zelfde geldt voor jou rackie. 't is niet zomaar alles erin proppen en klaar is kees :( .

Goede kabels en pluggen zijn een eerste goede start voor een bromvrij rack :wink: . Het verhaal van de bekende 'zwakste schakel' gaat ook weer hier op. Ik heb zelf geen mega dure kabels oid in mijn rack. Mijn hele rack is voorzien van goede, afgeschermde, getwiste aderparen van Cordial met Neutriks.

tippie! :speed: Send kant is bij iedere plug met de GND en de Mantel verbonden en aan de andere zijde is de mantel onaangesloten gehouden. Doe je dit niet, dan zal zelfs de meest kostbare plug/kabel combinatie je in de steek laten. (sterker nog, je brom zal zelfs toenemen! :o ).

Verder is het een goede tip om te zorgen dat alle fasen en nullen van je spanningsvoorziening parallel staan. Ookal heb je te maken met een wisselspanning, spelenderwijs heb ik gemerkt dat bij het lukraak insteken van stekkers in je stekkerblok er een nadelig gevolg ontstaat in je uiteindelijke gitaarsignaal :wink: .

Vanzelfsprekend routeer je alle spanningsvoerende kabels aan één kant van het rack en de signaalkabels aan de andere zijde. Overigens doet midi niets met je signaal. Dit signaal is zo klein (en bovendien is het een DC stroompje!) dat je deze gerust tussen signaal kabels kunt leggen.

mijn rack heeft geen enkele last of hinder van een ruis/brom etc. En toch heb ik in amper 10HE het volgende erin gepropt:
- 9V AC voeding
- 9V DC voeding
- 14V AC voeding
- Soldano SP77
- Ernst Fliek 'the Rover'
- VHT2/50/2
- Rocktron Intellifex ltd
- Line6 ModPro
- Sennheiser EW172.

Tja, niet de meest ideale kweekvijver voor een bromvrij bestaan en toch is mij het gelukt zonder gebruik te maken van een Furmannetje oid 8-) .

Overigens maak ik ook nog eens gebruik van een Multiconnector naar mijn pedalenboard met een 16polige kabel. Dit vraagt dus om een interface achter op mijn rack. Indien het goed en doordacht geconstrueerd is, hoef je echt geen last van ruis te hebben!

kokeleko
19 juli 2004, 14:50
Nou je het over een midi kabel hebt.

Ik heb mijn VHT zooi eruit gegooid en een Egnater TOL 100 en 4x12 aangeschaft.
Dus ook ik mot er aan geloven.
Als ik op mijn MPX-G2 de midi thru op de midi in van de TOL 100 aansluit , bromt ie als de tering.
Maar als ik mijn IPS-33B er tussen hang, dus G2 midi thru naar de midi in van de IPS-33B en daar weer uit via de midi thru naar de midi in van de TOL 100 is het weg.


Mot alles maar ff los neer zetten en aansluiten :D .

vinni
19 juli 2004, 18:48
Mja.....dacht ook dat ik het goed doordacht had...

Gebruik ook Georg L....zowel tussen de GRX-4 en de effecten als naar de amp.

Dat semi-gebalanceerd....dat wordt volgens mij ook door de planet Waves kabels gebruikt....je kunt ze maar op één manier aansluiten.
Anders ruis je de tent uit!

Helaas helaas.....slopen en opnieuw beginnen.

Yoeri,
Inderdaad moet die MPX zeer transparant zijn. Daarom heb ik'm ook verkozen boven een G-major. Maar die transparantie is nu nog ver te zoeken. Een van de vele problemen die ik moet oplossen,.

Zucht....dacht klaar te zijn.

Groet en zeker bedankt iedereen!
Mocht je nog aanvullingen hebben.....blijf "schrijven!"

Groet,
vinni

vinni
19 juli 2004, 23:47
[quote="Chiel
tippie! :speed: Send kant is bij iedere plug met de GND en de Mantel verbonden en aan de andere zijde is de mantel onaangesloten gehouden. Doe je dit niet, dan zal zelfs de meest kostbare plug/kabel combinatie je in de steek laten. (sterker nog, je brom zal zelfs toenemen! :o ).
[/quote]

Dit is toch hetzelfde als Semi-gebalnceerd?

Moet volgens mij is een goed ground-schema uittekenen. en mijn hele getaarig op één aardpunt aansluiten en juiste 220V verdelingen maken.


Enne Yoeri,
Die humfrees......wat is dat voor iets?

Groet,
Vinni

vinni
25 juli 2004, 11:33
Nou...ik heb de handdoek in de ring geworpen...


ERUIT MET DIE MPX-1 !!!!!!!!

Ben naar mijn leverancier gegaan en gezegd dat ik echt ALLES geprobeerd heb om dat ding goed werkende te krijgen.
Heb ter vervanging een G-Major meegenomen.


Nou heren....
Aansluiten.....routing selecteren en......HET WERKT !!!!!
Geen brom, geen ruis.....mijn geluid blijft overreind. Niet uit fase.
Godver de godver.......zes weken gespendeerd aan die MPX-1.

Ik was een beetje huiverig voor die G-major. Als ik alle berichten op dit forum bekijk dan met het een geluidsvretertje zijn.....nou ik merk dat niet.

Een blije eikel dus :-D
Nu de patches programmeren en gaaaaaaan.......
Ook dat is een stuk eenvoudiger dan de MPX....pfff...


Groet,
Vinni

bluegate
25 juli 2004, 12:20
Gelukkig komt alles toch weer goed...

Ik was een jaren terug op Music&Harmony.
Daar stonden de 2 stands van Lexicon & TC tegenover elkaar.
Er was een demo van de G-force en aan de andere kant de MPX serie.
Wat een verschil was dat zeg, die MPX klonk echt nergens naar.
Terwijl de G de gitaar en gebruikte versterker leken aan te vullen.

srv-man
25 juli 2004, 12:35
Nou gelukkig maar, eind goed al goed. En wat dat geluidvreten van de Gmajor betreft: volgens mij heeft dat meer met aansluitproblemen (impedantie) en "hear-say" te maken dan dat het echt zo is.
Schakel hem parallel (desnoods met een mixer) en je hebt zeker nergens last van.
Wel gek dat die MPX1 zoveel problemen veroorzaakt. Lexicon spul is ook prima normaliter, zal toch wel een aardingsprobleem oid geweest zijn.

Anyway, brengt je rack je nu helemaal wat je ervan verwacht had?

Gr, Theo

vinni
25 juli 2004, 21:27
Nou....helemaal.....

Dat probleem met de FX-processor mag dan opgelost zijn.....
Feit blijft dat zoveel electronica, midi, 220V en ongebalanceerde signalen bij elkaar toch nog teveel bromt en ruist. (zitten ook nog van die nare adapters bij) Heb wat testjes verricht......
Blijkt dus als ik het uit elkaar haal en het wat meer de ruimte geeft het veel minder stoort.

Denk dat ik mijn G-major met mijn Loadbox in het 4 HE SKB rackje onderbreng.


Mijn Ground Control, GRX-4, Z11, Pedalpower II, de beide Xotic boosters, de RMC Wah en de tuner gooi ik weer in mijn oude geflightcasede effectenboard. Die "troep" zat dus ook in dat rackie. (nou ja...de GC en wah niet dan....)

Dus ja...blij dat de problemen deels verholpen zijn maar ik zie op tegen het vele werk dat ik nog moet verrichten.....zucht :-(

Weer een case erbij......


Groet,
Vinni

ieme
18 september 2004, 09:48
Fijn heh zo'n Gmajor!

ieme
18 september 2004, 09:48
Heb je ook wat pix van je setup? ik ben wel benieuwd!

vinni
18 september 2004, 17:18
Hoi Ieme,
Ehh....ja.....deze week zal ik wel wat foto's plaatsen.
Ben alweer een tijdje klaar met de setup.

Alleen......die Xotic boosters gebruik ik eigenlijk niet.
Zitten er dus voor Jan Lul op....en daarmee ook de GRX-4. :-?

Met mijn twee gitaren en de vier "kanalen"van mijn ENGL Ritchie Blackmore heb ik meer dan voldoende geluidsmogelijkheden.

Ach...houdt je van de straat hé.

Ben trouwens stiekum aan het kijken naar een andere amp....
Niet dat de RB niet goed is......vind hem wel te schreeuwerig....
teveel top en niet romig.....
Kandidaten ....die nieuwe topamp van ENGL...voodeel....op 50Watt te zetten (kan ik mijn Loadbox wegdoen), heeft midiinterface (dat scheelt weer een interface) en heeft schakelbare reverb en meerdere FX loops...
Kan ik rechtstreeks een flanger, chorus, tremolo en delay aansluiten.
Heb ik alleen de Ground control, Wah en tuner voor me.

Andere kandidaten, De Lonestar van MB. Heb'm niet gehoord maar de specs en doelgroep maken mij nieuwsgierig, de Bogner Shiva met Reverb en de nieuwe JSX van Peavey. De signature top van Satriani. Ook niet gehoord maar wil ik t.z.t. wel proberen. Lijkt me wel wat.
Mischien wel een vintage serie Marshall.....weet je...ik heb nog nooit op een Marshall buizentop gespeeld.

De foto's volgen

bluegate
18 september 2004, 19:26
Voordat je je amp weg doet...
Heb je al eens een 12AU7 (liefst een oude) in je amp gezet?

Een beetje experimenteren kan geen kwaad met deze buizen.
Omdat je verder tevreden bent zou ik eerst dit proberen.

Probeer een erachter te komen welke buis wat doet dat is handig bij het wisselen van de buizen.

vinni
19 september 2004, 12:14
Hoi Bluegate,
Ja ik weet dat je met buizen je geluid kunt aanpassen.
En je hebt gelijk......dat moet ik ook eerst doen....

Maar weet je.....
Ik wil zoveel proberen.....maar waar kan ik naar toe om eens
gewoon wat buizen uit te proberen.
oude buizen, NOS-buizen....ik kijk wel eens op die sites van
leveranciers en tubefreaks.....
Komt er toch op neer dat de combinatie gitaar, gitarist, kabels, effecten
en de amp bepaald hoe de buis klinkt. Een buis die in de ene amp bagger klinkt kan in de andere uitstekend klinken. Ook al die reviews op dit forum en op HC....het is vrijwel altijd een verhaal van uitersten....
Die vind een amp geweldig...de ander vind de amp de slechtste die er bestaat.

Het is wel zo dat mn geluid steeds beter wordt en ik meer in de richting kom van het geluid dat ik zoek. Niet dat ik het ooit helemaal zal vinden...
Vandaag hou ik van rood en morgen van blauw hé........

Vind vele geluiden mooi....ook zo'n probleem.....Zakk Wylde, ruig strak echt EMG/Mahonie werk over een Marshall....John Frusciante, clean met een randje.....het is wel zo bij deze lui dat ze een eigen herkanbaar geluid hebben. Favo is voor mij een mix tussen Billy Gibbons en Slash....
Dus meer old-school hardrock....vandaar ook mijn huidige keuze voor de RB en ook de keuzes inzake een eventuele opvolger.....

Ik heb het wel eens eerder opgemerkt....Keith Richards zei al dat het om de combinatie gitaar/amp gaat. Ook ik ben die mening toegedaan.
Heb nu twee verschillende gitaren waarvan de Vigier een Alder body heeft en een tonezone in de brug.....klinkt weer beter in combi met de RB dan een SD Jeff Beck.....alleen de sustain en harmonics is weer iets minder met de Tonezone.....Zo blijf je maar bezig.....

Maar als jij nog een leuk adresje weet waar je kan stoeien met vele verschillende buizen en die ook die bias af kan stellen....
DAN HOOR IK DAT GRAAG!!!!!

bluegate
19 september 2004, 12:27
Adressen heb ik helaas niet voor je.
Wat ik doe is via marktplaats. of 2ehands.nl oude buizen kopen.
Zolang je voorversterker buizen vervangt hoeft je versterker niet
afgesteld te worden.
Jouw versterker is opgebouwd rondom voorversterker vervorming
dus 12AU7 buizen zullen een flinke verandering geven.

Misschien heeft iemand in je omgeving z'n buis.
Als je de eerste buis na de input vervangt zul je al een totale
verandering van je geluid waarnemen.
Op de plaats van de Fasedraaier is ook een goede plek,
je zult merken dat dan je eindtrap ronder word qua klank.

Ik raad oude buizen aan (New Old Stock, New In Box) omdat
die een klankbeeld hebben in de richting die jij omschreef.

vinni
19 september 2004, 21:53
Oké....maarru

Je hebt het over 12AU7 buizen....
Maar dr zitten nu standaard Sovteks in...12AX7....
Maakt dat wat uit?
Dr zitten 5 buizen in. één van de buizen is volgens mij voor de FX-loop.
Tube 1 is preamp vervorming...die heb ik reeds vervangen voor een Ruby tube 12AX7A-C....Deze geeft wat minder schel geluid maar t'is niet eureka!....zal ik maar zeggen.

Zal eens met Erik v.d. Haar praten.
Ik was daar eens en hij zij dat hij een partijtje onderweg had.

Groet,
Vinni

bluegate
19 september 2004, 23:49
12AT7 heeft minder versterking dan de 12AX7.
Een 12AU7 heeft nog minder versterking.

Als het goed is op deze volgorde:
12AX7/ECC83
12AT7/ECC81
12AU7/ECC82

Je kunt deze gewoon verwisselen met elkaar.

vinni
25 september 2004, 16:20
Op veler verzoek...........

Mijn apparatuur:

http://community.webshots.com/user/vinniregain


Groet en plezier!
Vinni

BramVersteeg
26 september 2004, 00:20
Mooie set Vinni. Wel jammer dat sommige foto's een beetje vaag zijn.

vinni
26 september 2004, 13:02
Tja....heb het ook gezien....zal wat betere foto's plaatsen.

Zeg.....je weet dat ik een enorme zeikert ben :cool: .........
Maar heb je nu al die B.T.W op je GRX-4 aan mij overgemaakt?
Ik heb nu de volledige rekening betaald en daar ben ik natuurlijk
niet zo blij mee.....

Groet,
Vinni

BramVersteeg
26 september 2004, 13:27
??? Ik dacht dat ik alles in 1 keer overgemaakt had??
Hoeveel was het dan en hoeveel heb ik over gemaakt? Als je nog poen krijgt maak ik het natuurlijk zo snel mogelelijk over!

vinni
26 september 2004, 13:35
Nee het zit zo.....

(ook voor andere interessant!)

De bestelling die we bij Mario hebben gedaan was inclusief verzending.
Dat klopt.....dat bedrag door drieen gedeeld (met Michael AE) en is betaald.

Een week later ontving ik nog een rekening van UPS.....bij mij alleen maar vraagtekens....dus UPS gebeld. Bleek dat de Ficus UPS doorbelaste voor de invoerrechten. Dus heb ik aan jou en Michael een mailtje gestuurd om 1/3 over te maken. Michael heeft inmiddels betaald.

Stuur je het mailtje wel opnieuw. Maakt niet uit.....

Groet,
Vinni

Michael AE
26 september 2004, 14:28
Hey Vinni,

ik wilde nog vragen of je het geld al had gekregen, maar goed, ik lees nu dat je het hebt. Het was het wel waard, die GRX is super. Gebruik jij hem nu nog?

vinni
26 september 2004, 18:12
Nou....ja en nee.....

Op Loop 1 zit mn RMC Wizzard wah....Da's eigenlijk niet nodig. Die wah is true bypass en transparant genoeg. Op loop 2 en 3 zitten mijn Xotic boosters....die ik dus nauwelijks gebruik...hahahaha...

Dus ja....hij zit in mn FX-board maar echt nodig......

Groet,
Vinni

BramVersteeg
26 september 2004, 21:43
Oh, ik heb nog geen mail gehad. Het adres is kanteldarmkanon@hotmail.com. Alleen daar kijk ik op. Jammer dat je die GRX-4 niet meer gebruikt. Ik heb 3 loops vol zitten en als ik kijk naar de geplande uitbreidingen heb ik nog wel een looper nodig :lol: . Als je m ooit weg wilt doen... Wel een erg tof apparaat. Ik ben er uitermate tevreden over.
Grz. Bram

vinni
26 september 2004, 22:01
Tja....die GRX-4 is echt zo'n apparaat wat je nooit weg doet.
Komt altijd wel weer een keer van pas.
Aan de andere kant.....je weet maar nooit!...hahaha
GAS is duur hé..........

Waarom doe je eigenlijk je ENGL RB weg?

Groet,
Vinni

P.s. net mailtje gestuurd op je Hotmail account.

BramVersteeg
27 september 2004, 14:47
Hahaha, GAS is zeker duur. Een 2e GRX-4 staat nu ook nog niet boven aan de lijst hoor :wink: . Ik doe die RB weg omdat ik er nooit meer op speel. Wel een toffe amp alleen kan ie (voor mij) niet op tegen mijn Diezel. Ik heb nu nog geen mail, kijk vanavond nog eens. PM het anders even, misschien is de mail te groot en kan ie niet meer in m'n box.
Grz. Bram

vinni
27 september 2004, 17:28
Hmm.....zie het al.....

Op Gitaarnet zit een gebruiker die Bram Versteeg heet
en jij bent BramVersteeg zonder de spatie....

Tjonge jonge....

Nou...........als het goed is heb je de PM nu.

Groet,
Vinni

BramVersteeg
27 september 2004, 18:54
Hmm.....zie het al.....

Op Gitaarnet zit een gebruiker die Bram Versteeg heet
en jij bent BramVersteeg zonder de spatie....

Tjonge jonge....

Nou...........als het goed is heb je de PM nu.

Groet,
Vinni
yep :wink: