PDA

View Full Version : Killswitch Engage videootje



Kasper
18 juli 2004, 18:57
Ik weet niet of er veel of weinig hardcore/emocore fans zitten hier, maar om deze stijl wat te promoten heb ik een videootje van Killswitch Engage voor jullie:
hier rechtsklikken en opslaan (http://www.roadrunnerrecords.com/shared/downloads/KillswitchEngage/KsE-RoseOfSharyn_video.mov?usehostname)
Ikzelf vind dat dit soort bands enorm rulen.
Om nog een paar namen te geven als je geďnteresseerd bent:
- Avenged Sevenfold
- Atreyu
- As I Lay Dying
- Hopesfall
- 36 Crazyfists

Kasper
18 juli 2004, 19:05
Hmmm, ik besef net dat dit beter bij Gitaristen/Bands hoort.
Sorry hiervoor

Br@mbo
19 juli 2004, 10:51
geen probleem hoor :)

AART
19 juli 2004, 11:49
mwa, niets bijzonders vind ik, maar ik houd dan ook niet van dit soort beukwerk, ik hou toch meer van melodisch beukwerk in de richting van punk 8-)

Negative K3 fan
19 juli 2004, 15:43
ik had er veel van gehoord, maar ik vind het niet echt geweldig, de producite voind ik ERG slecht, die lui rpoberen hard en bruut over te komen, maar daar merk ik niks van in de productie, dat komt helemaal niet heavy over, de gitaren enzo staan wel erg hard, maar het mist heel veel. Veel te poppy geproduced ofzo.

Kasper
19 juli 2004, 17:11
Hmmm, zit misschien wel iets in.
Hun nieuwe CD klinkt ook wel iets anders.
Het feit dat de videoclip een redelijk hoog MTV gehalte heeft zal misschien ook wel effect hebben op je oordeel.

Puur naar de muziek luisteren zonder te weten hoe de band er uit ziet zorgt er voor dat de luisteraar in het ongewisse gehouden wordt. Een video laat niet veel aan de verbeelding over.

Kasper
19 juli 2004, 17:14
Dan maar iets anders proberen, how about some Avenged Sevenfold:

videootje (http://avengedsevenfold.com/unholyvid/unholyvid_high.asf)

klinkt wat minder zwaar (geen drop C maar drop D tuning :wink: )
En meer solo's.

Josdevos
19 juli 2004, 21:38
Is KSE hardcore/emo?
Ik vind da eigenlijk eerder moderne götheburg deathmetal...

Kasper
20 juli 2004, 13:40
Is KSE hardcore/emo?
Ik vind da eigenlijk eerder moderne götheburg deathmetal...

Ik weet niet goed wat moderne götheburg deathmetal is, maar misschien is killswitch dan nog beter te omschrijven als emotioneel geladen metalcore.

but hey, what's in a name?

Fuhgawz
21 juli 2004, 09:45
moderne götheburg deathmetal???
emotioneel geladen metalcore???
:o :-? :???: :roll:
...knepper! Dat is het ;)

jorrit
31 juli 2004, 16:57
k vind het allemaal (nou jah de nieuwe liedjes van kill switch en avenged sevenfold) een beetje ripp offs van in flames..