PDA

View Full Version : IK HEB GEWONNEN!



emielow
18 juli 2004, 13:15
YEAH!

ik heb de basgitaarontwerpwedstrijd gewonnen hier op de site!!!!!

tjek:

http://www.gitaarnet.nl/magazine/artikelen/artikelen/droomgitaar_uitslag.php3

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

AntY
18 juli 2004, 13:20
ik zag t net ook! wou je al feliciteren middels een topic maar je was me voor. dus bij deze :razz:

mooie nieuwe windmill voor jou :D

Horus
18 juli 2004, 14:19
jow vet, gefeliciteerd :)

Ga je dat model echt laten bouwen? (geen diss, tis alleen niet echt mijn smaak ;))

niels_r
18 juli 2004, 14:23
Dude, gefeliciteerd! Ik ben 4e geworden, dus dat zal wel geen prijs zijn. :(

Toch nog ff vraagje hoe je dat ontwerp in paint hebt gemaakt. De overgangen van de kleuren die er inzitten zijn geknipt van een ander plaatje of je hebt er heeeeel veel moeite voor gedaan. Heeft de Ritter Seal toevallig als inspiratiebron gediend?

http://www.ritter-basses.com/ritter-basses---bilder/ritter-basses-pics/ritter-basses-seal/ritter-basses-7gold.jpg

:wink:

The Mule
18 juli 2004, 15:23
Cool inderdaad, gefeliciteerd! Hopelijk wordt het net zo'n interessante custom-topic als die van Seymour Paul onder Electrische gitaren, veel foto's en een kijkje in de keuken bij de ontwikkeling. Mooi ontwerp ook, nou lekker specs (hout, electronica etc.) invullen. Ik ben jaloers! :)

koen_V
18 juli 2004, 16:02
Mooi, ik dacht dat de wedstrijd om een een t-shirt van gitaarnet ging :).
Best wel hip dat je zo ineens een handgebouwde bas krijgt.

Javaca
19 juli 2004, 10:22
Gefeliciteerd Emielow! :-D

Gaaf dat je ontwerp nu ook echt gebouwd gaat worden.
Het is echt een mooi ding en het lijkt me uit bouwtechnisch opzicht een heel leuke vorm om te bouwen.

Ik heb zelf de 3e en 10e plaats bereikt bij de gitaren-afdeling.

De Teng
19 juli 2004, 10:58
Hmm... had ik toch even beter die zooi moeten lezen. Ik had ook nog een leuk ideetje..haha.. maar gefeliciteerd, al vind ik het model eigenlijk niet mooi. Wat betreft die gitaren zit er bij de lagere nummers ook een mooier model dan de nr. 1. Smaken verschillen, maar wel heel vet dat je zo'n dikke plank krijgt!

emielow
19 juli 2004, 17:27
ja, dat zeker!

je kunt bij een ontwerpwedstrijd natuurlijk niet met een standaad model komen aanzetten... dus vandaar het aparte model

niels_r
19 juli 2004, 17:32
Nope, mijn ontwerp was te standaard dus... Eigenlijk kon van de jury alleen Jacco Stuitje mijn ontwerp waarderen:


Wederom een zeer klasiek model op geheel eigen wijze ingevuld en omgeturnd. Verreweg de meeste bassisten ter wereld nemen dagelijks een Jazzbas in de handen en dat is niet voor niks. Wil je toch een eigen invulling geven aan dat aloude en bekende beeld dan moet je van goede huize komen en Niels R. komt dat blijkbaar. Over alles is goed nagedacht, houtwerk, elementen en elektronika, het mag zo uit een atelier komen wat ons betreft. Hier wordt de vormgeving van Jazzbas, telecaster, Les Paul en PRS prachtig gecombineerd. Erg goed vinden we de gekozen brug en de lekker brede hals. En wat ons betreft mogen de bindingen blijven...

Dachten alle juryleden er maar zo over :D