PDA

View Full Version : Marton - Blos (acoustisch)



m^rton
18 juli 2004, 10:58
Nummertje van Harry Sacksioni.

Rechter muisknop opslaan...

Marton - Blos (http://members.chello.nl/~m.berkers2/Marton_-_Blos.mp3)

Stratman70
18 juli 2004, 11:04
Knap! Ik doe het je niet na. Netjes gespeeld, op enkele slordigheidjes na, maar die zijn je vergeven.

m^rton
18 juli 2004, 11:07
Dank je.
Ik vond het zelf van 0:50 tot 0:54 ook wat rommelig, en er zaten inderdaad nog wat meer slordigheidjes in. Maar ik zocht het niet om nog een keer op te nemen omdat dit al de zoveelste opname was.

Luc-O
18 juli 2004, 14:07
Het is een mooi stuk, maar je kunt horen dat je het nog niet 100% beheerst. Je zit er wel dicht tegenaan, ik zou zeggen post hem over een maandje nog eens. Ik vind je gitaar wel mooi klinken.

In het algemeen vind ik het trouwens wel te gek dat er op het forum zoveel verschillende stijlen te horen zijn, klassiek, akoestisch, shred, blues, dat houdt het wel boeiend. :lol:

Negative K3 fan
18 juli 2004, 14:16
Ik ken/kan deze ook, niet op staalsnarig.

Jouw versie is erg netjes, maar er is wel het een en ander voor verbetering vatbaar. Soms mis je een paar dingen en buzzt hij, iets meer oefenen en wat luc-O zegt, over een maandje is hij perfect. Maar toch een leuke opname.

delphiro
18 juli 2004, 15:28
Netjes hoor!

Die Sacksioni weet ook wel leuke stukjes te schrijven! (Je moet ook eens naar 'meta sequila' (geloof ik) kijken, die is erg leuk).

Ik zou als commentaar geven dat je iets meer moet doen met vertragen op bepaalde locaties. Net even een tikkie later de volgende noot spelen bv. in die oplopende melodie aan het begin. Dan speel je die laatste, hoogste noot (net voor 0.03) net even tikje achter de tel (ook weer niet overdrijven)... moeilijk uit te leggen maar hopelijk snap je wat ik bedoel. Dat maakt het stuk minder metronoomachtig en levendiger.

En kijk uit, Sacksioni leidt via andere leuke stukjes langzaam naar klassiek toe :-D

m^rton
18 juli 2004, 15:44
Iedereen thanks voor de reacties.

Ik speelde dit lied 2 dagen geleden voor het eerst. Maar ik wilde meteen even kijken hoe mijn nieuwe gitaar klonk als ik het zo later terug hoorde. En ik vind um ook opgenomen erg goed klinken.

Meta Seqouia kan ik al een tijdje spelen. Die zal ik ook eens opnemen en posten. En ik hoef niet bang te zijn dat dit naar klassiek toe leid want ik speel al lang klassiek.

Over die vertragingen en net na de tel spelen snap ik ook allemaal wel. Dan krijg je meer variatie en wordt het boeiender om te luisteren. Ik zal hem inderdaad over een tijdje nog een keer opnemen.

U hoort nog van mij :razz:

Hempo
18 juli 2004, 17:45
He man, mooi gespeeld. Voor m'n gevoel was dit wel een sneller stuk, ik heb m een aantal jaren geleden ook eens gespeeld. Ik kon 'm niet foutloos spelen. Ook wel leuk zo'n 8/8e maatsoort. :D

Stukje bij 50-54 seconden is inderdaad wat rommelig, maar goed gespeeld! Ook wel mooi geluid. Ga zo door