PDA

View Full Version : UITSLAG ONTWERPWEDSTRIJD



GitaarNet Admin
17 juli 2004, 23:55
http://www.gitaarnet.nl/magazine/artikelen/artikelen/droomgitaar_uitslag.php3

Kasper
18 juli 2004, 00:01
Euhm...
Waarom is de link naar 1e en 3e plaats alletwee naar het sharkattack-ontwerp gelinkt?

GitaarNet Admin
18 juli 2004, 00:03
foutje.... dankjewel!, inmiddels hersteld

Kasper
18 juli 2004, 00:18
no problem

roppie
18 juli 2004, 00:27
jammer dat de juryrapporten niet wat uitgebreider zijn, en consequenter, bij de een staat alleen een top 5 en bij de ander een hele waslijst.
Nu heb je niet zoveel aan het commentaar:
- afschuwelijke slagplaat, maar geen onderbouwing
- servo's bestaan al? tja als ik die ook nog eens zelf moet gaan bouwen :D
- onevenwichtig ontwerp? misschien dat een klein uitlegje het wat duidelijker zou maken
- teveel "gezocht" ontwerp? wat is het 'zoeken' van een ontwerp?

kortom jammer dat het commentaar niet iets verder gaat dan alleen de pure meningen zonder onderbouwing

slayurrr
18 juli 2004, 00:45
en hier moesten ze zo lang over doen? .............

Barret Wallace
18 juli 2004, 00:50
pff idd :-?

dodoweirdo
18 juli 2004, 07:47
yes, vierde zou ik nu dat handgedraaide element winne


please dear god

Swan
18 juli 2004, 17:12
lol

Javaca
18 juli 2004, 23:29
Whoow!!!
Ik ben 3e :D

Ik hoop op de stratkit :-D

maarten
18 juli 2004, 23:46
- teveel "gezocht" ontwerp? wat is het 'zoeken' van een ontwerp?



goeie.. volgens mij is het proberen origineel te zijn terwijl je het niet bent.. of dat het resultaat dan wel iets nieuws is, maar nog altijd fakking lelijk..

ik moet bij een "gezocht" ontwerp meteen aan die anavrin gitaar denken..
:roll:

sash
19 juli 2004, 00:24
En ligt dat nou aan mij of zijn 90% van die gitaren afschuwelijk lelijk?

Edit: Oh ja, voor de mensen zonder smaak: gefeliciteerd! :D ;)

iam
19 juli 2004, 13:21
)
En ligt dat nou aan mij of zijn 90% van die gitaren afschuwelijk lelijk?

Edit: Oh ja, voor de mensen zonder smaak: gefeliciteerd! :D ;)

+1 (vooral dat eerste :evil: )

alhambra
19 juli 2004, 20:56
Gefeliciteerd voor wie wat gewonnen heeft.


Maar sorry hoor ik vind het een wedstrijd van niks (en ik heb niet meegedaan dus ik mag wat zeggen) er is niks maar dan ook helemaal niks vernieuwends aan de gitaren en de modellen die anders zijn lijken haast onbespeelbaar.
Jammer ik had gehoopt dat de fantasie van iedereen niet zou blijven steken bij leuke kleuren en modellen.

Javaca
19 juli 2004, 21:39
Mijn Leaves is anders langzaam maar zeker werkelijkheid aan het worden hoor.

nirvana
19 juli 2004, 22:25
en ik heb niet meegedaan dus ik mag wat zeggen

dan mag juist niets zeggen

Rubenios
19 juli 2004, 23:07
Mijn Leaves is anders langzaam maar zeker werkelijkheid aan het worden hoor.

Uli Roth heeft jouw leaves al bedacht lieve schat...

voor de rest dikke ruk wedstrijd. die GG-100 gitaar is btw kats niet gebouwd door huub boel, maar gewoon door een set koreaantjes... kutgitaar... gewoon pure reclame dit...

alhambra
20 juli 2004, 19:12
Mijn Leaves is anders langzaam maar zeker werkelijkheid aan het worden hoor.

Uli Roth heeft jouw leaves al bedacht lieve schat...

voor de rest dikke ruk wedstrijd. die GG-100 gitaar is btw kats niet gebouwd door huub boel, maar gewoon door een set koreaantjes... kutgitaar... gewoon pure reclame dit...

Voor een deel heb je gelijk rubi mannetje. Gitaar is ontworpen door Huub Boel en gemaakt in korea of china daar ga ik niet om vechten. Maar het is geen ruk gitaar. Maar goed als jij graag wilt zeggen dat het een ruk gitaar is mag ik gelukkig weer zeggend at iemand die voor 2500 euro een lelijke kut gitaar laat bouwen niet goed in zijn hoofd is. Dus dat wel weer een voordeel :-D

Rubenios
20 juli 2004, 22:22
smaken verschillen maar wat is er kut aan de gitaar dan, mag jij me vertellen...

marc_o
23 juli 2004, 16:57
Ik vind de 2e prijswinnaar gewoon een erg mooie realistische gitaar, die ik zeeer zeker van het rek zou pakken wanneer die in een winkel hing. Wellicht is het wat om na te laten bouwen als ik er nog eentje laat maken.
Maar dan wel met p-90's en een kleine aanpassing aan kop en slagplaat.
Ik vind 'm helemaal top!

defecto
25 juli 2004, 07:02
Zitten mooie gitaren tussen, maar het valt allemaal wat tegen. Ik had zeker uitgebreidere jury raporten verwacht bij de grote prijswinnaars.

En waarom zo negatief over de gisaz? Als je zegt dat het niet mogelijk is moet je eens goed naar een saz kijken..

pellingert
25 juli 2004, 14:25
Mijn Leaves is anders langzaam maar zeker werkelijkheid aan het worden hoor.

hoe kun je die werkelijkheid late worden? de tremolo staat scheef en de intonatie is onmogenlijk juist te krijgen :-?

Javaca
25 juli 2004, 22:51
Kijk maar eens in het zelfbouwgedeelte van deze site.

pellingert
26 juli 2004, 00:17
daar heb ik al gekeke, maar daar staat er nog geen tremolo op he, en of de intonatie juist staat kun je daar ook nie zien/horen

Javaca
26 juli 2004, 00:22
Er komt op deze geen tremolo

Die waaierfrets wil ik nog wl uit gaan proberen.
Het kan iig wel

dodoweirdo
3 augustus 2004, 18:16
wanneer worden we op de hoogte gebracht door de sponsor (hoe en wanneer prijsversturing)? Of moeten we zelf contact opnemen?

iam
3 augustus 2004, 19:12
ik heb onlangs een mail gekregen:


Beste Droom(bas)gitaarprijswinnaar ,

Er wordt nog persoonlijk contact opgenomen over je prijs, vanwege vakantie van juist die personen die moeten zorgen dat alle prijzen in de juiste handen komen, duurt het allemaal wat langer.

We hopen op begrip hiervoor.

groeten,

GitaarNet

Ronald
12 augustus 2004, 21:05
ik vind de nummer 1 nog wel mooi , maar waarom de numer 2 en 3 , 2e en 3e zijn geworden daar snap ik dus echt geen zak van :-?


kheb de rest ook ff bekeken, sjezus christus zeg waren dit nou de beste inzendingen? wie was de jury eigenlijk? ik vind er bijna geen een mooi eerlijk gezegd :-?

dodoweirdo
6 september 2004, 16:29
Ik heb nog steeds niets gehoord over het afhalen, toesturen... van mijn prijs :cool:

syntag15
15 september 2004, 13:02
Ik heb mijn gitaar ook nog steeds niet. Duurt allemaal wel errug lang. :-(

Nu maar hopen dat het 't wachten waard is.......

syntag15
15 september 2004, 13:08
Ik heb mijn gitaar ook nog steeds niet. Duurt allemaal wel errug lang. :-(

Nu maar hopen dat het 't wachten waard is.......

roppie
25 september 2004, 21:07
zo, ik heb inmiddels mijn t-shirt en setje snaren binnen :) toch leuk!

niels_r
25 september 2004, 22:00
Ik kreeg vandaag ook een setje bassnaren thuisgestuurd :)

Alleen jammer dat het een setje is voor een 4-snarige bas en ik 5-snarig speel...

syntag15
11 oktober 2004, 14:53
Ik heb nog zoiets bedroevends meegemaakt. Niemand van Gitaarnet was bij de uitrijking van de hoofdprijs, niemand van de Jury was bij de uitrijking alleen Huub Boel stond daar. (Hele toffe vent trouwens!!! 8) ) Iets wat ik niet kan zeggen over de rest van de Juryleden van de droomgitaarwedstrijd. :evil:

Dat jullie mij laten zitten ok, vinnik niet zo erg. Maar dat je één van de hoofdsponsoren daar laat staan zonder ook maar een foto voor de gitaarnet website te maken is echt beneden alle niveau. :evil:

Ik vind dat jullie minimaal je excuses aan hem aan moeten bieden, anders zijn jullie niks anders dan een stelletje zelf ingenomen gitaarnerds die jaloers waren dat ze zelf niet mee mochten dingen naar de hoofdprijs. (en wat een hoofdprijs, tering, fuck al die PRS en Gibson rommel Bo-El is de SHITTTTT!!!!!! :o )

syntag15
11 oktober 2004, 14:53
Ik heb nog zoiets bedroevends meegemaakt. Niemand van Gitaarnet was bij de uitrijking van de hoofdprijs, niemand van de Jury was bij de uitrijking alleen Huub Boel stond daar. (Hele toffe vent trouwens!!! 8) ) Iets wat ik niet kan zeggen over de rest van de Juryleden van de droomgitaarwedstrijd. :evil:

Dat jullie mij laten zitten ok, vinnik niet zo erg. Maar dat je één van de hoofdsponsoren daar laat staan zonder ook maar een foto voor de gitaarnet website te maken is echt beneden alle niveau. :evil:

Ik vind dat jullie minimaal je excuses aan hem aan moeten bieden, anders zijn jullie niks anders dan een stelletje zelf ingenomen gitaarnerds die jaloers waren dat ze zelf niet mee mochten dingen naar de hoofdprijs. (en wat een hoofdprijs, tering, fuck al die PRS en Gibson rommel Bo-El is de SHITTTTT!!!!!! :o )

Javaca
11 oktober 2004, 19:18
Ik heb ook al meerdere keren geprobeerd contact op te nemen met Marcovich. Tot nu toe geen reactie.