PDA

View Full Version : print voor hardwiring



josh.vandenberg
17 juli 2004, 00:24
Ik ben op zoek naar een print voor hard wiring,om mijn oude 100 watt Marshall op te knappen.

Wie weet hoe en waar je die wiringboards kunt kopen ,alsmede goede "öriginele " onderdelen.

mathe
17 juli 2004, 07:25
Ik begrijp niet zo goed wat je van plan bent. Wat bedoel je met hard wiring? Welke onderdelen zoek je?
Misschien kun je een foto laten zien van de binnenkant van je versterker.

Marc

birt
17 juli 2004, 09:38
ik denk dat hij een turretboard bedoeld

nicoverduin
17 juli 2004, 10:07
Ik maak ze zelf door een afval stuk printplaat schoon te etsen. Daaran een layout te maken met Visio. UItprinten en op de plaat vast zetten (plakband).
Daarna de gaten boren.
Turrets of eyelets erin en klaar.
Voor de turrets heb ik eigen gereedschap laten maken door een kennis. Zie anders www.hofmanamps.com voor een voorbeeld.
NIco

birt
17 juli 2004, 15:08
Ik maak ze zelf door een afval stuk printplaat schoon te etsen. Daaran een layout te maken met Visio. UItprinten en op de plaat vast zetten (plakband).
Daarna de gaten boren.
Turrets of eyelets erin en klaar.
Voor de turrets heb ik eigen gereedschap laten maken door een kennis. Zie anders www.hofmanamps.com voor een voorbeeld.
NIco

ik heb zelfs het juiste materiaal voor het board maar ik vind nergens turrets.

josh.vandenberg
17 juli 2004, 21:09
Nee,ik kan geen foto's posten.

Het gaat om eenMarshall MK II print,maar die is zo kapot en is met allemaal stukjes van weerstandjes of iets dergelijks weer "gerepareerd".

Daarom kun je voor die 25 onderdeeltjes net zo goed point to point aansluitingen maken.

Marshall levert in ieder geval geen print .

kokeleko
18 juli 2004, 12:42
Casper Groenewold.

050-3140155, doet niks anders dan oude Marshalls op waarderen verbeteren, specialiteit:JCM800