PDA

View Full Version : Wat voor HS in Epi?



Annuh
16 juli 2004, 23:53
Wat voor een humbuckers zitten er in een epiphone les paul? :-?
Ik bedoel het merk dan he...gewoon epi humbuckers?
En als ik Seymour Duncan's erin zet...klinkt m'n gitaar dan beter?

danxz alvast :D

Swan
17 juli 2004, 00:00
En als ik Seymour Duncan's erin zet...klinkt m'n gitaar dan beter?

danxz alvast :D

yup

ijff
17 juli 2004, 00:35
... niet noodzakelijk.. als je toevallig een enorme K#T-gitaar hebt die akoestisch zwaar ruk klinkt.. dan zullen beter pickups die slechte akoestische eigenschappen volgens mij alleen maar accentueren.

Swan
17 juli 2004, 00:36
als je n mier neukt ook ja

Wormaap
17 juli 2004, 02:49
Er is onderling nogal wat verschil tussen Epiphones... Als je net'n slechte hebt, zal't met goede pickups alleen erger worden.
Als ik me niet vergis heeft Epiphone tot 2002 Gibson pups gebruikt (althans, toen stond't nog op de site, nu vermelden ze alleen nog maar 'open coil hb's')

fred dons
17 juli 2004, 07:20
ze hebben alleen gibson pickups gebruikt op de Joe Perry Les Paul
en de japanse Elites Epi's
op de Ace Frehley zaten dimarzio's, de rest heeft goedkope samick pups (waar dan weer wel een sticker op zat "designed by Gibson" wat natuurlijk helemaal niets zegt)

Annuh
17 juli 2004, 10:22
ik heb een epi les paul standard plus gekocht...voor 350 euries met helemaal geen beschadigingen...

goede deal? en is het het geld waard? :D

zoveel maakt mij het niet uit omdat ik hem er gewoon te gek vind uitzien en lekker spelen maar toch jullie mening.

EmgMaster
17 juli 2004, 12:54
lijkt mij een mooie deal, niet duur, en hou je nog wat geld over voor nieuwe/2dehands elementen

AART
17 juli 2004, 12:58
setje seymour duncan custom's erin en als je geluk hebt en het is een goede dan klinkt ie beter :)