PDA

View Full Version : Dean ML



Lutz
16 juli 2004, 18:53
Ik denk aan een nieuw gitaartje,


dit model trok mijn aandacht,


kan iemand er iets over kwijt?

Is het degelijk ?
Wat kan het aan ?
Wie van jullie heeft er een of ervaring er mee ?


Thanks in advance


Lutz

schwalbe
16 juli 2004, 19:25
welke ML bedoel je? een made in USA of een van de modellen uit Korea?

gerrekat
16 juli 2004, 19:26
Ik heb een Paar USA's....... :-D :-D :-D

Lutz
16 juli 2004, 19:28
welke ML bedoel je? een made in USA of een van de modellen uit Korea?



http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=100011861&sid=!06082002&quelle=volltext


deze

dus een USA

schwalbe
16 juli 2004, 19:41
Bij mijn weten zijn dit prima gitaren. Doen in kwaliteit niet onder voor andere (niet-custom-shop) gitaren uit de USA; bij dean krijg je altijd waar voor je geld.
Washburn heeft dit model zelfs gekopieerd voor Dimebag Darrel, die altijd op een dean ML speelde maar kennelijk geen endorsement-deal met dean kon krijgen ofzo...

Swan
16 juli 2004, 19:45
dat model is zooo lelijk :cry:

Baco
16 juli 2004, 20:14
Ik denk aan een nieuw gitaartje,


dit model trok mijn aandacht,


kan iemand er iets over kwijt?

Is het degelijk ?
Wat kan het aan ?
Wie van jullie heeft er een of ervaring er mee ?


Thanks in advance


Lutz

Als je er eens eentje wil komen testen, be my guest. Ik woon op een goed kwartiertje van Brugge. Degene die ik heb zijn wel TC's, maar de professional reeks heeft dezelfde V neck, dus de feel is hetzelfde...

Lutz
16 juli 2004, 23:28
Ik denk aan een nieuw gitaartje,


dit model trok mijn aandacht,


kan iemand er iets over kwijt?

Is het degelijk ?
Wat kan het aan ?
Wie van jullie heeft er een of ervaring er mee ?


Thanks in advance


Lutz

Als je er eens eentje wil komen testen, be my guest. Ik woon op een goed kwartiertje van Brugge. Degene die ik heb zijn wel TC's, maar de professional reeks heeft dezelfde V neck, dus de feel is hetzelfde...


dat aanbod zie ik echt wel zitten

ik heb je mijn email gepm'd als je mij eens wilt toe voegen op msn plz

gerrekat
17 juli 2004, 11:13
:-D

gerrekat
17 juli 2004, 11:15
welke ML bedoel je? een made in USA of een van de modellen uit Korea?



http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=100011861&sid=!06082002&quelle=volltext


deze

dus een USA


Yup dat is zeker een goede gitaar is de simepele uitvoering van een TC, met verder alle features van de USA's.....

Zitten DiMarzio's in V neck, string thru etc etc! je bent hier ook van harte welkom om ze eens uit te proberen maar denk dat Baco dichterbij woont!

SiNiSTRaL
17 juli 2004, 12:24
dat model is zooo lelijk :cry:

Aan jou gitaarkeuze te zien geef jij alleen maar om het uiterlijk, deze ML ownt die KE-3 het hok uit!

Accepteer nu eens gewoon dat er mensen zijn die het wel mooi vinden en onthou je van zulk soort onzinnige posts! wat moet die jongen ermee!
+1
en om de ke-3 het hok uit te ownen of welke gemiddelde blabla-3 ook ( de soloist misschien daarbuiten gelaten) heb je geen echt usa dean nodig hoor :D

slayurrr
17 juli 2004, 13:06
dat model is zooo lelijk :cry:

+1

Thom TK
17 juli 2004, 15:02
Ik dacht niet dat er Dean USA modellen bestaan met (sorry Gerrekat) floyd rose he?
Dean gitaren zijn ronduit lekker, maar ik baal altijd dat ze geen floyd hebben.

iam
17 juli 2004, 15:49
welke ML bedoel je? een made in USA of een van de modellen uit Korea?



http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=100011861&sid=!06082002&quelle=volltext


deze

dus een USA

ik vind het ultrajammer dat deze geen ebony fretboard heeft, dat rosewood ziet er zo goedkoop uit tegen de zwarte body en headstock :(

Thom TK
17 juli 2004, 16:12
ik vind het ultrajammer dat deze geen ebony fretboard heeft, dat rosewood ziet er zo goedkoop uit tegen de zwarte body en headstock :(

Vind ik ook, ja.
Maar: Rosewood heeft doorgaans wel en warmere klank dan Ebony (als ik me niet vergis, dan).

Swan
17 juli 2004, 17:25
dubbel1

Swan
17 juli 2004, 17:33
dubbel 2

Swan
17 juli 2004, 18:13
ik geef helemaal niet alleen om het uiterlijk, ik heb naast die Kelly, wat ik n mooie maar ook goede gitaar vind nog n handgebouwde USA Dinky, met n afzichtelijke finish maar speelt en klinkt fantastisch...
die 0wnt al jouw gitaartjes er driedubbel uit sinas w00t w00t, loser

die ML is gewoon echt n gedrocht.

slayurrr
17 juli 2004, 18:16
ik geef helemaal niet alleen om het uiterlijk, ik heb naast die Kelly, wat ik n mooie maar ook goede gitaar vind nog n handgebouwde USA Dinky, met n afzichtelijke finish maar speelt en klinkt fantastisch...
die 0wnt al jouw gitaartjes er driedubbel uit sinas w00t w00t, loser

die ML is gewoon echt n gedrocht.

+125443756878123456782364¼½

Barret Wallace
17 juli 2004, 18:26
+10³

gerrekat
17 juli 2004, 19:52
welke ML bedoel je? een made in USA of een van de modellen uit Korea?



http://www.musik-produktiv.de/shop2/shop04.asp?artnr=100011861&sid=!06082002&quelle=volltext


deze

dus een USA

ik vind het ultrajammer dat deze geen ebony fretboard heeft, dat rosewood ziet er zo goedkoop uit tegen de zwarte body en headstock :(

Dat ben ik m,et je eens...

gerrekat
17 juli 2004, 20:01
:-D

Barret Wallace
17 juli 2004, 20:07
-1

Swan
17 juli 2004, 20:11
oh ik begin persoonlijk te worden...grappig, nadat ik nadat ik alleen zeg ik dat ik MLs erg lelijk vind wordt aangevallen op mijn KE3 en mijn gitaarkeuze :roll: maar dat is natuurlijk niet persoonlijk...
het voorbeeld van de dinky is alleen om aan te geven dat ik niet erg veel geef om het uiterlijk van gitaren, anders had ik die dinky allang weggedaan, en idd ik ben er happy mee, door hoe hij speelt en klinkt, zoals ik al eerder zei, ik weet ook wel dat het geen top usa model is, maar hij "'ownt"' (om op zijn niveau te blijven) wel sinas zn gitaartjes er uit.

ik heb wel op MLs gespeeld, idd uit de lagere prijsklasse maar de grootte en de verhoudingen (waar ik me het meest aan stoor) van de body, plus dat ze geen bevels hebben, zijn specs die hetzelfde zijn als bij de dure USA modellen.

het is geen persoonlijke kruistocht tegen jou hoor gerrie, steek jezelf niet zoveel veren in je reet, ik kanker ook regelmatig op strats en fend0rs.

Megadeth
17 juli 2004, 20:25
Wat een gehakketak! Speel gewoon op wat jij mooi/fijn vindt en ga anderen niet afzeiken op hun keuze...




































































































Behalve Fend0rs, iedereen die daarop speelt zouden ze moeten onthoofden. :lol:

SiNiSTRaL
17 juli 2004, 21:20
@ Swan.... Mijn epi ownt die ke-3 zelfs nog wel zwaar in geluid, materiaal en afwerking (en ik heb op beiden gespeeld en jij niet dus wiens oordeel zou nou beter wegen)
en met je 'handgebouwde usa dinky' Mijn shadow is ook handgebouwd, en die ownt die usa dinkys zeker weten gruwelijk hard, kom maar eens langs and see for yourself zou ik zeggen :D
ennuh....als je t zo'n geweldige gitaar vind, waarom had je m dan pas op gitaarmarkt gezet?

slayurrr
17 juli 2004, 23:21
ik geef helemaal niet alleen om het uiterlijk, ik heb naast die Kelly, wat ik n mooie maar ook goede gitaar vind nog n handgebouwde USA Dinky, met n afzichtelijke finish maar speelt en klinkt fantastisch...
die 0wnt al jouw gitaartjes er driedubbel uit sinas w00t w00t, loser

die ML is gewoon echt n gedrocht.


LOL om jopu moet ik na al die tijd alleen nog maar lachen je loopt contsant alles wat ik mooi vind af tezeiken en hebt totaal geen benul van echte gitaren..

Je posts zijn vaak lachwekkend en spreken boekdelen over je kennis van gitaren maar goed whatever dat jij ze niet mooi vind weet ik, het interesseert me alleen geen reet..

het feit dat je weer zo persoonlijk wordt is ook nogal hopeloos, veel succes met je "Dinky" , mag ik je er nog even op wijzen dat dat de low end bolt on "USA" jacksons zijn die je voor een paar honderd dollar op ebay te scoren zijn, de prijs is waarschijnlijk de reden dat je hem hebt.

je weet prima dat ik een high end RR-1 heb gehad en je weet dat ie weg is en da's niet voor niets!

deze jongen vroeg wat meningen over een ML, kom jij weer effetjes een steek onder de gordel geven, je KAN niet eens oordelen want je hebt er nog nooit een in het echt gezien laat staan op gespeeld (er is geen winkel in NL waar ze ze op voorraad hebben), dus hou je totaal op lucht gebaseerde mening voortaan voor je!

Ik ben blij voor je dat jij gelukkig ben met je KE-3, en ik heb al eerder gezegd dat ik Jacksons best mooi vind om te zien, en als hij voor jou werkt PRIMA, maar ga niet lopen oordelen over iets waar je niets van weet...

Ik snap niet wat er mis is met jou, je lijkt wel op een kruistocht tegen alles wat DEAN is cq. wat ik mooi vind, vind dat behoorlijkstorend.

Ik reageer verder niet meer om deze thread niet geheel OT te laten worden.


cheers!

-1

AART
18 juli 2004, 00:25
god nee, niet nog meer afzeiktopics :(

slayurrr
18 juli 2004, 00:26
god nee, niet nog meer afzeiktopics :(

+1

gerrekat
18 juli 2004, 09:55
ik vind het ultrajammer dat deze geen ebony fretboard heeft, dat rosewood ziet er zo goedkoop uit tegen de zwarte body en headstock :(

Vind ik ook, ja.
Maar: Rosewood heeft doorgaans wel en warmere klank dan Ebony (als ik me niet vergis, dan).

Ik weet niet of het zoveel uitmaakt ik heb een aantal ML's met rosewood fretboards (oude USA Flame series) en ik heb er een aantal met ebony boards ik hoor niet veel verschil, maar ebony ziet er cosmetisch gexien iets mooier uit IMO.

Maar ja om de prijs wat lager te houden zit er op de pro series een rosewood fretboard en geen maple cap/binding..ze kosten ook zo 1000 minder dan een TC of standard.

Swan
18 juli 2004, 12:28
@ Swan.... Mijn epi ownt die ke-3 zelfs nog wel zwaar in geluid, materiaal en afwerking (en ik heb op beiden gespeeld en jij niet dus wiens oordeel zou nou beter wegen)
en met je 'handgebouwde usa dinky' Mijn shadow is ook handgebouwd, en die ownt die usa dinkys zeker weten gruwelijk hard, kom maar eens langs and see for yourself zou ik zeggen :D
ennuh....als je t zo'n geweldige gitaar vind, waarom had je m dan pas op gitaarmarkt gezet?


goh nee ik heb echt nog nooit op een epiphone gespeeld :roll: en ik heb geen enkele gitaar vergeleken toen ik mn KE3 kocht :roll:
heel deze disussie is fucking zinloos, jullie kunnen nou wel mij beschuldigen van dat ik persoonlijk wordt en dat jullie geen zin hebben in deze discussie maar als jullie ff teruglezen zie je duidelijk dat ik als eerste wordt aangevallen....t spijt me zeer als jullie tere zieltjes gekrenkt worden als ik zeg dat ik het ML model lelijk vind...
ik begon alleen over mijn gitaren als voorbeeld van dat ik niet alleen gitaren heb om het uiterlijk, waar ik beschuldigd van wordt...
maargoed, t is goed met jullie

gerrekat
18 juli 2004, 14:03
Pff als iedereen zijn stupid posts nu effe gaat verwijderen krijgt deze kerel misschien nog wat nuttige info.

@swan je hoeft niet ten overvloede te herhalen bij ieder topic waar het van toepassing is dat je iets lelijk vind dat weten we wel....reageer dan gewoon niet, ik ga toch niet in elk fender/ibanez weet ik veel topic lopen zeiken dat ik ze niet mooi vind.

het enige dat je bereikt is geirriteerde reacties en dat wist je op het moment dat je je reactie postte misschien was je er zelfs op uit!
Als je nu wist waar je over lulde en een contructieve reactie gaf was het wat anders geweest.

ga dus niet zielig lopen doen dat jij als eerste "aangevallen" werd dat is niet zo, je wist donders goed dat je reactie irritatie zou oproepen.
Het ging me bij MIJN opmerking dat je persoonlijk werd ook zeker niet om het feit dat je een ML lelijk vind, maar dat je mij een loser noemt, daarmee verlaag je jezelf en geef je maar weer aan dat je oordeelt als een kip zonder kop daar je me niet eens kent!


Ik ga nu al mijn reacties iig verwijden die OT waren en ik hoop dat Lutz nog wat nuttige info krijgt, want je kan zeiken wat je wil maar DEAN USA is high end stuff! ik weet donders goed dat ze niet voor iedereen zijn, net zoals Jacksons of BC RICH extreme vormen roepe extreme reacties op of je loopt er mee weg of je vind het totaal niets.

Swan
18 juli 2004, 18:43
-mijn post was er niet op uit om irritaties op te roepen
-ik noemde sinis n loser omdat hij met dat zielige ownen begon, er staat duidelijk sinas voor.
-val dan ook iedereen aan die het met mij eens is over de lelijkheid, maar dat doe je niet.
-t is goed met je

SiNiSTRaL
18 juli 2004, 18:45
-mijn post was er niet op uit om irritaties op te roepen
-ik noemde sinis n loser omdat hij met dat zielige ownen begon, er staat duidelijk sinas voor.

en daar bedoel je mee?

Swan
18 juli 2004, 18:50
dat het aan jou was gericht, sinas.
wees gerust, ik scheld niemand uit voor sinaasappel ofzo :roll:

SiNiSTRaL
18 juli 2004, 19:43
dat het aan jou was gericht, sinas.
wees gerust, ik scheld niemand uit voor sinaasappel ofzo :roll:o...pfew..gelukkig maar :roll:

en aan mij gericht nog wel, ja die low end dinky van je ownt mijn gitaar natuurlijk :lol: :lol: :lol: :roll:

gerrekat
18 juli 2004, 19:52
FF OT

de vetste rock gitaar ever IMO!

http://www.deanguitars.com/exotic_ml_v_z/images/TCML_TBB.jpg

Swan
18 juli 2004, 20:06
aaaaah.....must......resist.....

:wink:

Swan
18 juli 2004, 20:09
dat het aan jou was gericht, sinas.
wees gerust, ik scheld niemand uit voor sinaasappel ofzo :roll:o...pfew..gelukkig maar :roll:

en aan mij gericht nog wel, ja die low end dinky van je ownt mijn gitaar natuurlijk :lol: :lol: :lol: :roll:

en je blijft maar doorgaan heh zielepoot....heb je ooit die gitaar gezien? bespeeld? nee...wat was ookalweer die opmerking van jou eerst? van n oordeel kunnen baseren op iets? die is hier meer van toepassing dan voor jou epiphone die in elke gitaarwinkel hangt.

Wormaap
18 juli 2004, 20:19
Zonder me in dit geruzie te willen mengen: Ik ben ook van mening dat die gitaar oerlelijk is, maar da's niet meer dan'n _mening_ als iedereen elkaars mening in z'n waarde laat, zou de wereld een mooiere plek zijn :-D

gerrekat
18 juli 2004, 20:27
NOg een dan voor de liefhebbers.....natuurlijk zijn die suffe HT's eromheen veel mooier :roll: :roll: :D


http://www.deanguitars.com/namm04_shows/guitars/the%20rack_jpg.jpg

Baco
20 juli 2004, 09:58
dat aanbod zie ik echt wel zitten

ik heb je mijn email gepm'd als je mij eens wilt toe voegen op msn plz

Zo, gisteren terug gekomen van een verlengd weekendje motorrijden in de Eifel en blijkbaar heb ik toch wel iets gemist hier (alhoewel :roll: ).

The offer still stands zou ik zeggen, tenzij dat je door de anti-Dean league van gedacht veranderd bent.
Ik vind het persoonlijk een van de beste gitaren die ik ooit bespeeld heb.
Je moet inderdaad van de shape/headstock houden, maar qua constructie/sound/playability staan die op een erg hoog niveau.
Dus, als je even langs wil komen, laat iets weten via mail of zo (MSN gebruik ik niet nl).

gerrekat
20 juli 2004, 17:20
dat aanbod zie ik echt wel zitten

ik heb je mijn email gepm'd als je mij eens wilt toe voegen op msn plz

Zo, gisteren terug gekomen van een verlengd weekendje motorrijden in de Eifel en blijkbaar heb ik toch wel iets gemist hier (alhoewel :roll: ).

The offer still stands zou ik zeggen, tenzij dat je door de anti-Dean league van gedacht veranderd bent.
Ik vind het persoonlijk een van de beste gitaren die ik ooit bespeeld heb.
Je moet inderdaad van de shape/headstock houden, maar qua constructie/sound/playability staan die op een erg hoog niveau.
Dus, als je even langs wil komen, laat iets weten via mail of zo (MSN gebruik ik niet nl).


+1