PDA

View Full Version : help



hikerke
3 mei 2002, 22:17
ja ik ben dus weer de zoveelste mens die een bas wilt gaan kopen, en verdwaalt in het grote bass oerwoud, dus wat zijn goede bassen?

squier p-bass vin ik mooi, voor een goede prijs. Maar je hebt dan ook affinity p-bass die kost meer en heeft extra element en ook andere nek denk ik, maar welke zou het best zijn?

en ibanez?, die hebbe veel bassen

budget is ongeveer 300pleuro

rePUNKtative
4 mei 2002, 15:10
Op 2002-05-03 21:17, schreef hikerke:
ja ik ben dus weer de zoveelste mens die een bas wilt gaan kopen, en verdwaalt in het grote bass oerwoud, dus wat zijn goede bassen?

squier p-bass vin ik mooi, voor een goede prijs. Maar je hebt dan ook affinity p-bass die kost meer en heeft extra element en ook andere nek denk ik, maar welke zou het best zijn?

en ibanez?, die hebbe veel bassen

budget is ongeveer 300pleuro




Squier Bassje vind ik personelijk een goed dingetje. Koop er dan wel EMG - Elementen bij en je hebt een perfect basje, beter dan een mexicaanse fender :smile:

Ibanez ben ik personelijk niet echt helemaal weg van op bass gebied, die zijn toch meer elec-gitaat minded.

Moonchild
4 mei 2002, 16:37
elec minded?! dan heb jij zeker nooit van BTB bassen gehoord, haha

hikerke
4 mei 2002, 16:41
en wat zijn dan de betere basse van squier
de p-bass, affinity p-bass of jaz bass :?

rePUNKtative
4 mei 2002, 16:49
Op 2002-05-04 15:41, schreef hikerke:
en wat zijn dan de betere basse van squier
de p-bass, affinity p-bass of jaz bass :?


hmmmmm, heel veel mensen ZWEREN bij de J-Bass.

In principe maakt het niet echt uit als je beginner bent welke bass je koopt van de J-bass of de P-bass.... Later maakt dat wel wat uit. Ikzelf personelijk vind een P-Bass gewoon mooier

rePUNKtative
4 mei 2002, 16:51
Op 2002-05-04 15:37, schreef Moonchild:
elec minded?! dan heb jij zeker nooit van BTB bassen gehoord, haha


Ja die heb wel gehoord ja :smile:

Ik vind zelf dat je stukken beter kan krijgen voor die prijs hoor!!! Het is ook mijn mening

AllodoX
5 mei 2002, 22:36
'k heb een BTB gehad.. kun je leuk geluid uit krijgen.. alleen i.d.d. er zijn veel (!) betere bassen voor dat geld.

denk hierbij bijv. aan de Dean Edge, MTD kingston en/of de Spector NS/2000

rePUNKtative
6 mei 2002, 17:26
Op 2002-05-05 21:36, schreef AllodoX:
'k heb een BTB gehad.. kun je leuk geluid uit krijgen.. alleen i.d.d. er zijn veel (!) betere bassen voor dat geld.

denk hierbij bijv. aan de Dean Edge, MTD kingston en/of de Spector NS/2000


Die Edge klinkt idd errug lekker, maar ja, zitten standaard al EMG's in :grin:

En ibanez betaal je imho toch wel een beetje voor de naam hoor :smile: