PDA

View Full Version : Winkel voor linkhandige gitaren?!



NielDxe
16 juli 2004, 17:19
Weet iemand missichen een winkel gespecialiceerd op linkhandige gitaren..? En dan bedoel ik iets dat meer heeft dan bijvoorbeeld een Peter Verspuy.....

Chris Wolstenholme
19 juli 2004, 17:06
dirk witte heeft veel :)

NielDxe
20 juli 2004, 11:30
waar ligt dat ergens?? :D

Thijssie
20 juli 2004, 22:14
waar ligt dat ergens?? :D

Google is je vriendje!!! :evil:

NielDxe
21 juli 2004, 10:25
Ik ben maar ene beetje lui... hehe..
deze site MOET je tjekken...
http://www.southpawguitars.com/

michielv
5 augustus 2004, 12:23
waar ligt dat ergens?? :D

Google is je vriendje!!! :evil:

of www.detelefoongids.nl .....

Philippe
1 september 2004, 14:22
Le Gaucher, een winkel met afmetingen van een normale gitaarwinkel vol met ALLEEN maar linkshandige gitaren.

Uhhh..ook wel een belangrijk feit---> je moet wel ff een retourtje Parijs kopen :D

bert k
1 september 2004, 15:58
Niet als reclame bedoeld, maar Verspuij heeft al best veel... De meeste winkels hebben maar een paar.

phantom666
2 september 2004, 21:16
Doe net als Jimi Hendrix:
Koop een rechtshandige en verwissel de snaren gewoon.

Is wel even wennen met de plug, draaiknoppen en vibrato-hendel. Maar dat is snel over.

maylingjv
3 september 2004, 14:23
was dat een gemeende uitspraak of een grapje ? hoeveel van die dingen dat we nog niet als linkshandige hebben mogen aanhoren,-voor als je gitaren gaat testen vragen ze dan waarom ga je die testen je bent toch linkshandig ? en dan beetje later van ow je kan er zo ook op spelen,kwil gerust nog iets van de prijs afdoen, of de debielste van allemaal : leer dan toch gewoon rechts spelen, ik denk dat le gaucher een onderdeel is van de muziekwinkel californiamusic, www.californiamusic.fr

bert k
3 september 2004, 14:36
Dat lijkt me toch een serieuze opmerking. Hendrix is er beroemd mee geworden, en je hebt zelfs verkeerd-omme strats voor rechtshandigen die Hendrix willen spelen...
Een ander verhaal is of je wel een strat zoekt natuurlijk.

Blijepanda
3 september 2004, 15:44
Dat lijkt me toch een serieuze opmerking. Hendrix is er beroemd mee geworden, en je hebt zelfs verkeerd-omme strats voor rechtshandigen die Hendrix willen spelen...


Die zag ik laatst bij Kees Dee staan :-D