PDA

View Full Version : Echolette M40 thread kwijt?!



Amp
15 juli 2004, 22:55
Nou weet ik dat het forum moeilijk kan doen met posts en zo.. Maar nu is mijn hele thread over de Echolette M40 weg?! Wat is dat voor vaags? Iemand een idee?

Amp
15 juli 2004, 22:57
Voor degenen die het interesseerde, een kopie van de thread uit mijn eigen temporary internet files staat hier:

http://www.woost.nl/images/jesse/echolette.php

Mijn laatste antwoord ging dit zijn:


Maareh, ik heb hier een schematje van de M40, en daar staat geen ECC81 op. Buis 1-5 is gewoon ECC83. Dus die (op de foto) linkse input, daar zit zeker de ECC81 in?

Nou de ECC81 buis is inderdaad de meest linkse buis van de 5 voorversterkerbuizen, maar ik weet niet bij welke ingang die dan hoort.. Zou het kunnen dat de ECC81 voor de effects-loop is? Eventueel kan ik een foto van de binnenkant plaatsen, als je daar iets aan hebt..

Heb je trouwens misschien dat schema voor mij? Dat vind ik wel leuk om eens in te kijken..

nicoverduin
15 juli 2004, 23:02
Ik zie die thread weer.....
Nico

Amp
15 juli 2004, 23:58
Vaaaag gedoe.. Maar inderdaad, hij is er weer..

Al
16 juli 2004, 11:42
Vaaaag gedoe.. Maar inderdaad, hij is er weer..

Ik heb gemerkt dat als er een post wordt toegvoegd een thread soms kan verdwijnen. Als je die dan via eigen berichten (of berichten van degenen die al eerder hadden bijgedragen aan die thread) teruggaat maar die thread dan blijkt het er weer te staan. Hij dat kan weet ik niet. Het bokken is gekomen na de meltdown van vorig jaar en nadat gitaarnet verhuist is. Ik kan daar verder niks aan doen.

Al