PDA

View Full Version : mijn acoustische kunsten blijven achter bij mijn electrische



harrievandenberg
15 juli 2004, 19:34
test

harrievandenberg
15 juli 2004, 19:35
Ik speel in totaal 9 jaar acoustisch gitaar waarvan 7 jaar klassiek en sinds 2 jaar op een steelstring. En nu heb ik sinds anderhalf jaar ook een Fender Usa Strat, ik denk dat moet dan ook wel lukken, dus niet. Op mijn acoustische gitaar kan ik echt veel spelen en technisch kan ik veel aan, maar op mijn strat lijk ik wel een gitarist die net begint. Ik kom niet verder dan een paar lekkere akkoordenschema's maar zodra ik een solo wil beginnen stokt het op een of andere manier.

Ken iemand deze problemen? ervaringen? En is er een medicijn of een wonderdoktor tegen deze ziekte? is mijn strat vervloekt?

Sir Peckerkäse
15 juli 2004, 21:28
afmaken, dit exemplaar is niet meer te redden

harrievandenberg
15 juli 2004, 22:05
:-?

schaap
15 juli 2004, 22:36
Kan je niet echt meer aangeven van wat het probleem is ?
Ik gok zelf de omschakeling van nekken een punt is hierin. En snaardikte misschien enzo. Maar wat meer info is altijd handig. :cool:

Ivar
16 juli 2004, 12:50
Het ligt hoogst waarschaanlijk aan de gewenning.

Als je een maandje exclusief op je electrische blijft spelen dan zul je vanzelf zien dat het steeds soepeler gaat. Gewoon oefenen!

Voidhead
16 juli 2004, 13:07
huh? je topictitel is in strijd met de inhoud van je bericht of zit ik nu fout?

anyway ik vind toch dat electrisch makkelijker speelt dan akoustisch dus wel een beetje raar dit. Electrisch speelt lichter en shit.

Reverse
16 juli 2004, 16:18
huh? je topictitel is in strijd met de inhoud van je bericht of zit ik nu fout?

anyway ik vind toch dat electrisch makkelijker speelt dan akoustisch dus wel een beetje raar dit. Electrisch speelt lichter en shit.

Ja idd, elektrisch vinden de meeste mensen makkelijker.

Diedo
16 juli 2004, 16:35
en de topictitel klopt ook niet haha :)