PDA

View Full Version : gezocht : steavens poundcake 100



pol
15 juli 2004, 15:11
Heeft er iemand nog 1 te koop staan . Of weet je soms iemand die er een heeft en die voor een goed bod wegdoet ?

http://users.pandora.be/paul.ulrix/pc100mk2.gif

BartL
15 juli 2004, 15:25
Als je had gevraagd: 'Weet iemand waar ik deze kan kopen', was er niks mis geweest. Maar voor jouw vraag bestaat www.gitaarmarkt.nl marktplaats.nl etc.
Groet :)

pol
15 juli 2004, 15:35
op www.gitaarmarkt.nl heb ik die vraag al es gesteld, en geen reactie gehad. Ik dacht misschien dat hier mensen zaten die me verder zouden kunnen helpen. Aan onzinnige commentaren zoals die van jou heb ik dus niks.
B.T.W. als je amps weet die ongeveer in dezelde stijl zijn van klank (zuiver en strak dus) mag je me ook iets laten weten.

Mithrandir
15 juli 2004, 15:38
tip: pas je startpost aan zodat je eerst uitgebreide info over het type amp geeft en laat daarna, zijdelings, vallen dat je er eigenlijk naar 1 op zoek bent ;) Valt meteen niemand meer over je.

Wat is dat voor een soort amp, waar kunnen we ze mee vergelijken, ik ken ze helemaal niet.

Quink
15 juli 2004, 15:53
Worden (werden?) die niet gebouwd door een (ex?) techie van de Scorpions?

pol
15 juli 2004, 15:59
idd, door berndt stephan . Zoals vele versterkerbouwers is die vroeger begonnen met het modificeren van marshalls, waarvan ik er zelf al een heb.
De poundcake is dus ook min of meer gebaseerd op die dingen.
Qua geluid zijn deze amps heel zuiver van geluid, zelfs met vrij veel distorsion, niet echt superveel bas, wel heel veel punch.
Moeilijk te omschrijven, ik weet wel dat toen ik er voor het eerst met een les paul over spelen direct weg was van het geluid en sindsdien nog geen amp getest heb die ik ook zo goed vind.

pol
15 juli 2004, 16:00
dubbelpost, sorry

Quink
15 juli 2004, 16:15
idd, door berndt stephan .

Jammer dat je deze vraag niet iets eerder hebt gepost, er stond er volgens mij een op eBay Dld. (Of misschien heb je die ook gezien?) Maar daardoor wist ik dat van die Scorpions link.

pol
15 juli 2004, 16:21
die 50 watter op de Duitse ebay heb ik gezien ja. en meegeboden, ma ik heb em niet gehaald toen.
Zag er wel mooi uit, met dat groen slangenleer. Spijtig dat ik niet mee kon bieden toen die bijna afliep, ik zat toen nog op mijn werk.

Daarna nog een mail gehad van iemand die zijn poundcake 100 wou wegdoen. Die kerel had mij zien bieden op ebay. Ik stond op punt die te gaan halen in Stuttgart, en dan bedenkt die zich ineens weer omdat hij die versterker toch te goed vond om weg te doen.

Ik weet ook nog iemand die zijn steavens wil ruilen voor een mesa triple recto, maar dan moet ik eerst nog eentje weten te vinden voor een fatsoenlijke prijs ( 1500 - 1600 euro ).

Quink
15 juli 2004, 16:40
die 50 watter op de Duitse ebay heb ik gezien ja. en meegeboden, ma ik heb em niet gehaald toen.
Zag er wel mooi uit, met dat groen slangenleer. Spijtig dat ik niet mee kon bieden toen die bijna afliep, ik zat toen nog op mijn werk.

Heb je dan niet gelijk je maximum geboden? :???:

pol
15 juli 2004, 16:44
ja, dat wel, maar ik heb niet kunnen wachten tot de laatste paar seconden om mijn maximum te bieden. Diegene die de versterker nu heeft had dat wel gedaan.

Phyrexian
15 juli 2004, 16:53
Ik wist ook niet dat deze amps bestonden, totdat ik onlangs de Belgische death metal band Prejudice er mee zag optreden... enorm vette en strakke sound. That's all I can say 8-)

pol
15 juli 2004, 17:03
ja, ik heb ze ook nog gezien laatst in brasschaat . Klonk helemaal niet slecht.
Def wou zijn steavens nog ruilen voor een mesa triple recto.

Phyrexian
15 juli 2004, 17:08
ja, ik heb ze ook nog gezien laatst in brasschaat . Klonk helemaal niet slecht.
Def wou zijn steavens nog ruilen voor een mesa triple recto.

Good to know you're into heavy-ass death metal! 8-)
Live zijn ze monsterachtig, maar ik vind hun songcomposities ietske te veel van het goede... :roll: