PDA

View Full Version : Lessen in de polder



Caveman
3 mei 2002, 17:42
Beste mensen,

Mijn naam is Brian Keetman (22 jaar) al (een hele tijd) een gitaar, maar eigelijk nooit echt lessen genomen daardoor kan ik nog steeds bijna niet mijn gitaar bespelen, iets wat ik altijd al heb willen doen, maar wegens gebrek aan tijd is het er nooit van gekomen, ik heb besloten om de knoop door te hakken, en daarom zoek ik ergens les, maar wie doet dit en waar? Ik woon in Tollebeek in de Noordoostpolder, als er iemand bij mij in de buurt lessen geeft zou ik graag in contact willen komen...

Alast bedankt,

Dionyios
5 mei 2002, 20:47
Je zou eens in de Gouden Gids kunnen kijken, of misschien is er wel een muziekschool in de buurt?

yo
14 mei 2002, 21:20
hey ik woon zelf in lemmer ligt best wel dicht bij lemmer hier in lemmer is iedergeval een muziekschool vast in emmeloord ook wel ik wil zelf ook
beginnen met gitaar spelen graag elektrish want ik heb geen zin om eerst 200 euro aan zo'n saaie (mijn mening) gitaar uit te geven
en dan later nog es een elektrishe van 300 te kopen wat zou ik het best kunnen kopen en anders nog een adres van een winkel waar ze me informatie kunnen geven

p.s let niet op de schrijf fouten

Caveman
15 mei 2002, 12:21
Nou, ik heb zelf mijn gitaar gekocht bij Big One Music in Zwolle ( http://www.bigone.nl ) het is een grote winkel en ze kunnen je best wat vertellen. Ik hoorde ook dat er in Lemmer les werdt gegeven, in Emmeloord is er het musich centrum waar ook les wordt gegevens maar er is daar soms een jaar wachttijd en ik hoor ook van mensen dat het tegenvalt. Maar in Lemmer is dat reichenbach of iets deregelijks zijn ze goed, en wat zijn de kosten ???

Alvaste bedankt