PDA

View Full Version : Afstand Musik-Produktiv vanuit Noord-Holland?



PeArLjAm
14 juli 2004, 22:04
Hey mensen,
ik had even een vraagje. Een vriend van mij wilt een Gibson Firebird kopen en het schijnt dat ze daar een paar van hebben staan bij Musikproduktiv in Duitsland. Weet iemand die daar wel eens geweest is hoever en hoelang het ongeveer rijden is vanuit de omgeving van Noord-Holland (Adam)? En weet iemand die daar recentelijk is geweest of ze wel Firebirds daar hebben staan? BVD

Swan
14 juli 2004, 22:05
www.anwb.nl

AART
14 juli 2004, 22:06
het zal wel een paar uurtjes rijden zijn vanuit het westen, uurtje of 2-3 :-?

PeArLjAm
14 juli 2004, 22:08
www.anwb.nl

ja ik bedoel dus een ervaring van iemand hier op het forum... Niet alleen handig voor mij en die makker maar ook voor de rest van het forum die eens een dagje MusikProduktiv wil doen eventueel. BEDANKT

Swan
14 juli 2004, 22:13
dan voer je het in in de fucking routeplanner en kan je zien hoe lang je er over rijdt...of wil je ervaringen horen hoe de snelweg er uit ziet?
GRAAG GEDAAN

PeArLjAm
14 juli 2004, 22:15
dan voer je het in in de fucking routeplanner en kan je zien hoe lang je er over rijdt...of wil je ervaringen horen hoe de snelweg er uit ziet?
GRAAG GEDAAN

DANKJE :D

Snaar'n Bennie
14 juli 2004, 22:37
Ik doe er vanuit Enschede een uurtje over. Amsterdam-Enschede is ongeveer anderhalf uur. Ach, maak er gewoon een leuke dag van. Mooie winkel hoor!

Één tip!!! GA NIET IN HET WEEKEND!!!!! Ik weet niet als je nu vankantie hebt? MAAR GA ABSOLUUT NIET OP EEN ZATERDAG!!!!!! Dan is het daar stervensdruk!!!!!! Haast geen plek of ruimte om in fatsoen een gitaar te testen. Iedereen speelt en bas't daar door elkaar! Ga er dan in de week heen. Mischien ligt het aan mij, maar ik kom er liever niet in het weekend. Mischien vindt jij het meevallen... :wink:

PeArLjAm
14 juli 2004, 22:52
HE bennie!

thanks voor de reactie. Het is dus ongeveer 2,5 uur rijden, okay mooi. Plus nog een stopje dat maakt het een uurtje of 3. Dat van het weekend hadden we zelf ook al gedacht. We gaan doordeweeks, lekker uurtje of 9 hier weg. We hebben toch vakantie, ik post hier nog wel even hoe lang het daadwerkelijk duurde voor ons! Thanks.

bat
14 juli 2004, 22:56
Waarom onderweg stoppen???

BramVersteeg
14 juli 2004, 23:06
Een vriend van mij wilt een Gibson Firebird kopen

Sash?? :-D

dmv10000
14 juli 2004, 23:20
Een vriend van mij wilt een Gibson Firebird kopen

Sash?? :-D

Nee ik 8-)

PeArLjAm
14 juli 2004, 23:27
Een vriend van mij wilt een Gibson Firebird kopen

Sash?? :-D

Nee ik 8-)

En nee dat komt niet door het -Ik ben Sash en wil opeens Gibson- gedoe. Deze jongeman wilde als veel langer een firebird :dance:

Negative K3 fan
14 juli 2004, 23:34
mja, ik zou me alleen niet te veel verheugen op de vele firebirds die je daar tegemoet zullen komen. Laatste keer dat ik er was heb ik er niet echt veel gezien (en ik let meestal wel op firebirds)... maar zelfs als ze die niet hebben wordt het een onvergetelijk dagje uit :)

Anders Destium
14 juli 2004, 23:36
Vanuit Zoetermeer wereldstad is het bijna 3 uur door de weeks, maar zonder vertraging 2,5 uur..

PeArLjAm
14 juli 2004, 23:37
mja, ik zou me alleen niet te veel verheugen op de vele firebirds die je daar tegemoet zullen komen. Laatste keer dat ik er was heb ik er niet echt veel gezien (en ik let meestal wel op firebirds)... maar zelfs als ze die niet hebben wordt het een onvergetelijk dagje uit :)

Nee OK dat weten we idd.. Maar al zijn het er maar 2 dan is het prima. En op de site staat van die versie die hij wil dat ze aanwezig zijn, maar het is natuurlijk afwachten of die site up-to-date is :)

dmv10000
14 juli 2004, 23:41
mja, ik zou me alleen niet te veel verheugen op de vele firebirds die je daar tegemoet zullen komen. Laatste keer dat ik er was heb ik er niet echt veel gezien (en ik let meestal wel op firebirds)... maar zelfs als ze die niet hebben wordt het een onvergetelijk dagje uit :)

Ik zie eigenlijk nooit ergens (veel) firebirds. Maar ik mail/bel ze vooraf nog wel ff, want het zou wel een beetje jammer zijn als ze ze helemaal niet of er maar 1 ofzo hadden hangen. Verder denk ik dat we ons er idd sowieso wel gaan vermaken :)

BramVersteeg
14 juli 2004, 23:42
Een vriend van mij wilt een Gibson Firebird kopen

Sash?? :-D

Nee ik 8-)

En nee dat komt niet door het -Ik ben Sash en wil opeens Gibson- gedoe. Deze jongeman wilde als veel langer een firebird :dance:

Ik vind het ook erg stijlvolle gitaren :cool:
Ik hoop dat jullie er een kunnen bemachtigen :)

hadv
15 juli 2004, 13:45
bij nederland muziek (almere, ca half uur rijden) hebben ze de VII voor 2019 euro

Squier4ever
16 juli 2004, 11:29
1 tip: Koop niet bij MP.

de service schijnt daar echt k*t met peren te zijn!!!!!
je krijgt een doos mee en bekijk het maar.

Snaar'n Bennie
16 juli 2004, 12:00
Hey mensen,
ik had even een vraagje. Een vriend van mij wilt een Gibson Firebird kopen en het schijnt dat ze daar een paar van hebben staan bij Musikproduktiv in Duitsland. Weet iemand die daar wel eens geweest is hoever en hoelang het ongeveer rijden is vanuit de omgeving van Noord-Holland (Adam)? En weet iemand die daar recentelijk is geweest of ze wel Firebirds daar hebben staan? BVD

Ik ga er nou zo naar toe. Zal even voor je kijken als ze er uberhaupt nog iets heben staan. Zal vast wel. :)

PeArLjAm
16 juli 2004, 12:40
Hey mensen,
ik had even een vraagje. Een vriend van mij wilt een Gibson Firebird kopen en het schijnt dat ze daar een paar van hebben staan bij Musikproduktiv in Duitsland. Weet iemand die daar wel eens geweest is hoever en hoelang het ongeveer rijden is vanuit de omgeving van Noord-Holland (Adam)? En weet iemand die daar recentelijk is geweest of ze wel Firebirds daar hebben staan? BVD

Ik ga er nou zo naar toe. Zal even voor je kijken als ze er uberhaupt nog iets heben staan. Zal vast wel. :)

Ok dan! Keep us posted 8-)

dmv10000
16 juli 2004, 13:52
Ik heb net een mailtje terug gehad van ze, en ze hebben de gitaar waar ik interesse in heb op voorraad, dus dat zit wel goed :)

Bigfoot414
16 juli 2004, 14:05
1 tip: Koop niet bij MP.

de service schijnt daar echt k*t met peren te zijn!!!!!
je krijgt een doos mee en bekijk het maar.
Bedankt voor de tip! Nu gaan we massaal naar Feedback 8-) 8-)

dmv10000
16 juli 2004, 14:09
1 tip: Koop niet bij MP.

de service schijnt daar echt k*t met peren te zijn!!!!!
je krijgt een doos mee en bekijk het maar.

Hmm nog meer mensen dit soort ervaringen? Ik moet zeggen dat ik een goede eerste indruk van ze heb qua service. Gisteren om 11 uur 's avonds een mailtje gestuurd en vanmorgen alweer een mailtje terug. Dat is me bij een zaak als Feedback nog nooit gelukt...

Bovendien weet ik niet wat jij daar gekocht hebt (of de mensen waarvan je dit verhaal hebt, want je schrijft 'schijnt'), maar ik ga er toch stiekem van uit dat ze gibson's niet in een doosje meegeven.

niels_r
16 juli 2004, 14:18
Ja, mijn bas heb ik daar ook in een doos meegekregen. In dezelfde doos waarin zij hem van de importeur binnengekregen hebben welteverstaan. Bij gitaren waar niet standaard een koffer/tas bij zit is dat toch normaal? In ieder geval geen geval van slechte service lijkt me.

Hoe de service daar verder is weet ik niet, want ik heb geen problemen gehad met de bas die ik daar gekocht heb. Ja, de input was niet helemaal lekker, maar voor een reparatie van een tientje ga ik niet terug naar MP :wink:

Veel mensen vinden ook dat winkels vaak lang erover doen om antwoord te geven via mail. Mijn advies: gewoon bellen en doorvragen totdat je iemand aan de telefoon hebt die je kan helpen. Is altijd sneller dan mailen!

alhambra
16 juli 2004, 14:20
Ik doe er vanuit Enschede een uurtje over. Amsterdam-Enschede is ongeveer anderhalf uur. Ach, maak er gewoon een leuke dag van. Mooie winkel hoor!

Één tip!!! GA NIET IN HET WEEKEND!!!!! Ik weet niet als je nu vankantie hebt? MAAR GA ABSOLUUT NIET OP EEN ZATERDAG!!!!!! Dan is het daar stervensdruk!!!!!! Haast geen plek of ruimte om in fatsoen een gitaar te testen. Iedereen speelt en bas't daar door elkaar! Ga er dan in de week heen. Mischien ligt het aan mij, maar ik kom er liever niet in het weekend. Mischien vindt jij het meevallen... :wink:

Met de fiets neem ik aan !!!!!!!!! vanuit deventer doe je er een goed uur over als ff door trekt in duitsland. Ik wil dan wel is weten of jij een brommobiel hebt.

http://www.persbureau-annes.com/2001/brommobiel2.jpg

niels_r
16 juli 2004, 14:21
(...) Bovendien weet ik niet wat jij daar gekocht hebt (...)

Squier4ever schreef...

:D

Snaar'n Bennie
16 juli 2004, 14:23
Ik heb een Uno Turbo. Ik kom er net weg. Heb er +- driekwartier over gedaan. Rijd er nu natuurlijk sneller heen, nu ik het in één keer weet te vinden...

Anders Destium
16 juli 2004, 14:25
1 tip: Koop niet bij MP.

de service schijnt daar echt k*t met peren te zijn!!!!!
je krijgt een doos mee en bekijk het maar.

Ik heb hele goede ervaringen met Musik Produktiv, uitstekende service daaro :) Zowel in de winkel als aan de telefoon/mail zijn ze erg behulpzaam.

alhambra
16 juli 2004, 20:31
1 tip: Koop niet bij MP.

de service schijnt daar echt k*t met peren te zijn!!!!!
je krijgt een doos mee en bekijk het maar.

Ik heb hele goede ervaringen met Musik Produktiv, uitstekende service daaro :) Zowel in de winkel als aan de telefoon/mail zijn ze erg behulpzaam.

Volgens mij was het bij jouw net anders om, jij gaf de goede service :-D

PeArLjAm
16 juli 2004, 21:38
1 tip: Koop niet bij MP.

de service schijnt daar echt k*t met peren te zijn!!!!!
je krijgt een doos mee en bekijk het maar.

Ja zon vieze vuile squier krijg je in een doos mee ja... hij verdient niet beter :evil: :evil: :evil:

:wink: