PDA

View Full Version : Hollowbody



Nicias
14 juli 2004, 18:31
Hoi, Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar ik kon niks vinden wat mij verder hielp.

Ik ga een nieuwe gitaar kopen en ik zoek een hollowbody gitaar van rond de 800-1000 euro die niet zo groot zijn als b.v. die van epiphone. In weze zoek ik een soort formaat als de hollowbody's van prs (d.w.z niet zo'n belachelijk grote achterkant.)
Ik hoop dat jullie mij hierbij verder kunnen helpen 8-) :D

AART
14 juli 2004, 18:35
ibanez artcore, zit alleen niet in die prijsklasse volgens mij, zit namelijk iets lager(dacht ik)

iam
14 juli 2004, 18:46
er zijn ook duurder jazzmodellen van ibanez

de george benson geloofk (is nieuw wél een stuk duurder)
http://www.ibanezrules.com/images/namm02/gb10.jpg
yamaha heeft ook goede (semi-)hollowbodies...

Matsvansanten
14 juli 2004, 20:17
Hoi,

een vriend van mij heeft als hollowbody gitaar een Washburn HB35 en is daar zeer over te spreken. Hij heeft er toendertijd zo'n 1500 gulden voor betaald. Misschien is dit iets?

http://www.washburn.com/electrics/hollow_bodies/hb35.htm

Mats

Bluesbreaker
14 juli 2004, 20:34
yo jasper

die washburn lijkt me idd wel wat voor jou, lijkt iig een stuk beter dan die plastic tremonti SE

Angel
14 juli 2004, 20:43
Die washburns zijn dik in orde, weet er toevallig nog zo één 2dehands hangen als je interesse hebt 8-)

Nicias
15 juli 2004, 15:02
Die washburns zijn dik in orde, weet er toevallig nog zo één 2dehands hangen als je interesse hebt 8-)


Hey, ik ben best geintresseerd. Als je me zou willen pm'en, mailen of zo iets (hier neer kan zetten kan natuurlijk ook) waar die hangt etc zou ik je zeer dankbaar zijn :D

thanks in advance

Nicias
15 juli 2004, 15:25
Ik heb net op de amerikaanse site gekeken van washburn en daar kost ie 1100 dollar. Terwijl ik ook met de plaatstelijke gitaarwinkel heb gebeld en daar kost ie maar 630 euro :-? kan dit wel???


wat ik me ook afvroeg of iemand hier ervaringen met washburn heeft en mij hier misschien iets meer over zou willen vertellen

Angel
15 juli 2004, 16:39
wat ik me ook afvroeg of iemand hier ervaringen met washburn heeft en mij hier misschien iets meer over zou willen vertellen


Heb al enkele malen op zo'n washburn gespeeld, zijn toffe gitaren maar niet te vergelijken met een es-335. Toffe gitaar en 2de hands zijn prijs wel waard.