PDA

View Full Version : Moeilijke keuze...



P
2 mei 2002, 20:28
Epiphone LP Black Beauty 3, Epiphone Goth LP, Esp KH503 Kirk Hammet 2001.

Voor mij een moeilijke keus. Misschien iemand van jullie goede/slechte ervaringen?

Thanx,
P.

rePUNKtative
2 mei 2002, 20:44
Op 2002-05-02 20:28, schreef P:
Epiphone LP Black Beauty 3, Epiphone Goth LP, Esp KH503 Kirk Hammet 2001.

Voor mij een moeilijke keus. Misschien iemand van jullie goede/slechte ervaringen?

Thanx,
P.


mja, ligt eraan wat je nu hebt he :smile: Koop iniedergeval een geheel andere gitaar dan je al hebt :smile: Bijvoorbeeld niet die LP als je al een LP hebt, die Goth niet als je al een echt scheur ijzer hebt of al een LP hebt en die Kirk Hammet ken ik personelijk niet (de gitaar dan :grin:), maar dat lijkt me wederom ook weer een beetje een scheurijzertje

P
2 mei 2002, 20:58
Het wordt m'n eesrte en ik wil niet alleen scheuren, maar ook een beetje bluesen etc

rePUNKtative
2 mei 2002, 21:02
Op 2002-05-02 20:58, schreef P:
Het wordt m'n eesrte en ik wil niet alleen scheuren, maar ook een beetje bluesen etc


ah je eerste nog wel!!

Mag ik vragen waarom je dan meteen aan een dure gitaar als een PRS denkt?? Ik zelf zou dan gewoon eerst lekker een tweedhandsje kopen en kijken of je echt tof vind! Daarna kan die PRS of die Epi nog wel komen, die lopen echt niet weg :wink:

Maar ja, als je echt 1 van die wilt kopen, dan denk ik zelf die LP Black Beauty (die overigens boter geil eruit ziet naar mijn mening).

P
2 mei 2002, 21:05
De BLack Beauty is idd m'n fvo en dat botergeil uitzien i snog zwakjes uitgedrukt.

FF over dat 't m'n eerste wordt:
For the reccord: ik ben geen verwend nest al wek ik de indruk met die gitaren wel. Ik moet hem namelijk van mijn eigen verdiende centen betalen

Ik wilde het meteen goed doen, zodat ik niet twee keer geld hoef uit te geven. Ik heb al best vaak electrisch gespeeld en ik speel nu zelf akoestisch en dit is gewoon iets wat ik goed wil doen

rePUNKtative
2 mei 2002, 21:07
Op 2002-05-02 21:05, schreef P:
De BLack Beauty is idd m'n fvo en dat botergeil uitzien i snog zwakjes uitgedrukt.

FF over dat 't m'n eerste wordt:
For the reccord: ik ben geen verwend nest al wek ik de indruk met die gitaren wel. Ik moet hem namelijk van mijn eigen verdiende centen betalen

Ik wilde het meteen goed doen, zodat ik niet twee keer geld hoef uit te geven. Ik heb al best vaak electrisch gespeeld en ik speel nu zelf akoestisch en dit is gewoon iets wat ik goed wil doen



ow je hebt wel al ervaring :wink:

Mja, die LP Black Beauty dan he :smile:

Ik hoef jou vast en zeker niet te vertellen dat je eerst moet proberen of ie lekker speelt? :wink:

Moonchild
3 mei 2002, 13:10
erm sinds wanneer is epiphone even duur als prs? :grin:

Mitch
3 mei 2002, 13:31
Even goed lezen: er stond ESP, geen PRS.....

Ik stem voor de Black Beauty trouwens !

dungekste
3 mei 2002, 14:52
Ik zou in ieder geval niet de ESP kiezen als je inderdaad ook bluesy wilt spelen aangezien deze uitgerust zijn met EMG elementen die meer geschikt zijn voor scheurwerk.

rePUNKtative
3 mei 2002, 18:33
Op 2002-05-03 13:31, schreef Seymour Paul:
Even goed lezen: er stond ESP, geen PRS.....

Ik stem voor de Black Beauty trouwens !


oeps foutje!!!