PDA

View Full Version : welk gitaarmagazine??



justin007
13 juli 2004, 16:58
ik twijfel tussen guitarone en total guitar (abbonement). welke vinden jullie beter?

schaap
13 juli 2004, 17:05
Guitar One 8-)

wietse
13 juli 2004, 17:26
guitar techniques , vind ik beter dan guitar one en total guitar.
maar als ik tussen die twee moet kiezen dan gujitar one.

Snaar'n Bennie
15 juli 2004, 12:17
Beide bladen zijn hier (Enschede) niet te krijgen.

Geef mij maar het altijd lekkere dikke Gitarre & Bass! Was sagen Sie?! Gitarre & Bass! Oh ja genau!l! Die ist immer korrekt! :razz:

Bluesbreaker
17 juli 2004, 20:11
ik bespaar me liever de kosten van het abonnement, koop ik liever wat anders voor

gewoon regelmatig een uurtje in de bruna gaan staan lezen, mis je ook niks :D

slayurrr
17 juli 2004, 23:26
GEEN.. daar heb je toch fucking internet voor

ijzerbroot1
19 juli 2004, 16:29
bestaat guitar techniques dan nog? Ach, veel te duur eigenlijk die zooi.

Jeroenvanhulsteijn
19 juli 2004, 20:54
mja slayur heeft wel gelijk...daar heb je internet voor. alleen een blad geeft toch een kort overzichtje van wat je zoal op inet kan vinden.

fred dons
21 juli 2004, 09:57
de engelse guitarist, slecht verkrijgbaar maar iedere maand zit er een cd rom bij met les (ook video) + test van apparatuur waarbij je kunt horen en zien hoe zo iets in het echt klinkt
en de artikelen zijn ook nog eens heel erg goed (zeker als je ze vergelijkt met de nederlandse gitarist die soms zonder te controleren stukken tekst letterlijk kopiert uit het moederblad waardoor er soms enorme onzin staat)
:wink:

Jax
22 juli 2004, 20:58
Ik heb de Total Guitar, ik vind een erg goed tijdschrift, ook veel reviews van nieuwe gear, elke maand een CD met voorbeelden van liedjes in het tijdschrift en de begeleiding apart, zodat je mee kunt spelen. Verder is het erg goed als je interesse hebt voor de bands/artiesten zelf, aangezien er ook veel artikelen zijn die niet geheel gaan over het gitaarspel, maar meer over een band en de muziek die deze band maakt, de invloeden van deze band en veel achtergrond info. Top tijdschrift.

slayurrr
23 juli 2004, 00:26
mja slayur heeft wel gelijk...daar heb je internet voor. alleen een blad geeft toch een kort overzichtje van wat je zoal op inet kan vinden.

+1

the joshua tree
13 augustus 2004, 12:10
Ik heb de Total Guitar, ik vind een erg goed tijdschrift, ook veel reviews van nieuwe gear, elke maand een CD met voorbeelden van liedjes in het tijdschrift en de begeleiding apart, zodat je mee kunt spelen. Verder is het erg goed als je interesse hebt voor de bands/artiesten zelf, aangezien er ook veel artikelen zijn die niet geheel gaan over het gitaarspel, maar meer over een band en de muziek die deze band maakt, de invloeden van deze band en veel achtergrond info. Top tijdschrift.

Ik hoef hier niks meer aan toe te voegen, ze zijn goed bezig

Static-M
13 augustus 2004, 16:40
Beide bladen zijn hier (Enschede) niet te krijgen.

Geef mij maar het altijd lekkere dikke Gitarre & Bass! Was sagen Sie?! Gitarre & Bass! Oh ja genau!l! Die ist immer korrekt! :razz:

Ik heb woensdag in Enschede nog een Total Guitar gekocht... De eerste de beste boekenwinkel die ik tegenkwam! Weet niet meer hoe ie heet maar zit tegenover De Slegte.

Snaar'n Bennie
16 augustus 2004, 14:27
Beide bladen zijn hier (Enschede) niet te krijgen.

Geef mij maar het altijd lekkere dikke Gitarre & Bass! Was sagen Sie?! Gitarre & Bass! Oh ja genau!l! Die ist immer korrekt! :razz:

Ik heb woensdag in Enschede nog een Total Guitar gekocht... De eerste de beste boekenwinkel die ik tegenkwam! Weet niet meer hoe ie heet maar zit tegenover De Slegte.

Is dat zo?! Nooit gezien! Dat is Boekhandel Broekhuis.

e_lukather
16 augustus 2004, 15:21
GT zou zeker op 1 staan en Gitarre &Bass op 2. Maar ik koop ze gewoon omdat ik gewoon nieuwschierig ben. Ik moet ze gewoon hebben.. of ik er nou wat aan heb of niet :-? Maar als ik moest kiezen.. Guitarone

marc_o
20 augustus 2004, 12:41
Ik ben gewoon lekker lid van Gitarist, en altrijd weer blij als ik 'm aantref in de brievenbus. Lekker op de WC leggen, lezen, bietje schijten.......heerlijk!
De 2e hands sectie is toch wel favoriet.

t0n3h^
20 augustus 2004, 21:38
waar ken ik die gewoonte van...
Als ik een tijdschrift lees.....op de wc...
:P

marc_o
8 oktober 2004, 16:34
Ja, en hij ligt er nu ook weer hoor, vind ik wel wat hebben, anders lees ik 'm uit in een half uur, en nu doe ik steeds een item terwijl ik een pijp oud eten uit mijn lijf druk!......"sprak hij teder"

AlterEgo
9 oktober 2004, 15:34
Total Guitar vind ik altijd wel leuk, wel jammer dat abonnement nogal duur is :(

marc_o
9 oktober 2004, 20:45
Dat is die met een CD erbij toch?
Heb ik vroeger, toen ie net uitkwam vaak gekocht, maar het werd echt wel een kinderachtig blad en de CD's vond ik onder de maat eigenlijk. Wellicht is het veranderd in de tussentijd (jaar of 5), en wellicht moest ik er maar weer eens 1 kopen.
In het eerste jaar stond er altijd een persoonlijke advertentie van Noel Gallagher, waarin hij vroeg naar oude Epiphones en oude Gibson "Will pay good money" stond er altijd achter, en vlak daarna brak Oasis best wel door...