PDA

View Full Version : de eerste EVH Charvels op ebay!



gerrekat
13 juli 2004, 12:40
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3736172545&indexURL=0#ebayphotohosting



:D :D :D :D :D :-D :-D :-D :-D :-D


jezus hoe idioot kun je zijn hij is een tiende van die prijs nog niet waard!

Anders Destium
13 juli 2004, 12:43
en een verkoper zonder feedback... Lijkt me toch een gok om daar $6000 dollar aan te geven :wink:

Maiden Michiel
13 juli 2004, 12:43
Schandalig! :evil:

gerrekat
13 juli 2004, 12:45
is een basswood body/bolt on maple nek en een OFR brug HAHAHHAHAHA!

als je die dingen los koopt ben je in een gek geval $ 500 kwijt!

Vexx
13 juli 2004, 12:45
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3736172545&indexURL=0#ebayphotohosting



:D :D :D :D :D :-D :-D :-D :-D :-D


jezus hoe idioot kun je zijn hij is een tiende van die prijs nog niet waard!

't is jammer dat ze zo duur zijn. Anders had ik er best een willen hebben: Charvels staan sowieso hoog op mijn lijstje. Bovendien vind ik de artwork (die strepen) best vet.

Vexx hoopt dat Charvel, als de door EVH himself handgebouwde gitaren verkocht zijn, een (goedkopere) fabrieksversie maakt.. 8-)

bert k
13 juli 2004, 12:55
Gewoon witte Charvel kopen, een een uurtje met zwarte tape stoeien. Moet je toch wel onder de 1000 euro blijven...

Vexx
13 juli 2004, 12:57
Gewoon witte Charvel kopen, een een uurtje met zwarte tape stoeien. Moet je toch wel onder de 1000 euro blijven...

Das natuurlijk ook mogelijk! Ik ben sowieso al van plan om komend jaar een Charvel (liefst een witte, die roeleren..) te kopen. Liefst natuurlijk een Model 6, maar dan moet ik nog wel effe doorsparen.

lupoloco
13 juli 2004, 13:02
charvel journeyman?
http://www.gamegrave.com/new&used/new%20guitars&basses/charvel/charvel%20rising%20sun.jpg

rond de 400€, solid kleur nemen, met plakband bewerken en verven...

gerrekat
13 juli 2004, 13:21
€ 400 is nogwel te doen!

Alain
13 juli 2004, 13:26
Ik heb nog een Charvel strat model liggen...

Moet ik die nu ook tegen 5000 € verkopen?

fred dons
13 juli 2004, 13:53
als tie verkocht wordt voor die prijs is tie die prijs dus duidelijk wel waard
het is gewoon wat de markt er voor geeft
(en ik heb lelijkere gitaren voor (veel) meer verkocht zien worden)

deze gitaren zijn duidelijk voor de verzamelaar bedoeld (ik bedoel
als je postzegels gaat verzamelen kijk je ook niet wat de oudpapierprijs op dit moment doet :razz: )

bert k
13 juli 2004, 13:55
Als je postzegels gaat verzamelen kan je beter kijken wat de prijs van een psychiater is.

gerrekat
13 juli 2004, 13:57
ben ik wel een beetje met Bert eens!

fred dons
13 juli 2004, 14:22
twas ook maar een voorbeeld,ik had natuurlijk beter dean gitaren en engle versterkers kunnen zeggen :wink:

gerrekat
13 juli 2004, 14:25
het is ENGL :-D


en ik heb in tegenstelling tot het populaire geloof hier nog veel meer fabrikaten in huis! :-D :-D

Bovendien sta ik al een hele tijd droog wat aankopen betreft en heb ik zelfs een hoop verkocht......AHHAH het werd een beetje obsessief en 6 gitaren waar je nooit op speelt is ook zonde!

fred dons
13 juli 2004, 17:11
ik hou ook alleen de gitaren waar ik op speel, probleem is wel dat ik nu iedere 10 minuten van gitaar moet wisselen om iedere gitaar de zelfde speeltijd te geven :lol: (ze worden nogal snel jaloers)

bat
13 juli 2004, 18:07
en een verkoper zonder feedback... Lijkt me toch een gok om daar $6000 dollar aan te geven :wink:

helemaal met deze voorwaarde:


Bidders must have a minimum of 25 Feedback ratings in order to take part in this auction.

Bins
13 juli 2004, 18:22
charvel journeyman?
http://www.gamegrave.com/new&used/new%20guitars&basses/charvel/charvel%20rising%20sun.jpg

rond de 400€, solid kleur nemen, met plakband bewerken en verven...

Godver... Ik krijg meteen GAS.
Ff op de Fender site gekeken voor de specs.. Zit een Duncan JB in en heeft een bone nut. Niet verkeerd voor 400eurs. Die standards zien er ook schweet uit. Zelfde specs.

Monty
13 juli 2004, 19:03
Wat een absurd hoog bedrag voor zo'n EVH. Voor dat geld zou ik iets anders moois kopen.

marc_o
13 juli 2004, 19:55
Ik vind het wel ruig eigenlijk, tenslotte is EVH 1 van DE helden van de electrische gitaar. Neem nou de Fender customshop van SRV, is nog duurder en er zit niets persoonlijks bij van SRV...waarbij nog komt dat EVH meer bijgedragen heeft aan de hedendaagse gitaarwereld dan SRV.

bert k
13 juli 2004, 22:17
Ben ik helemaal met je eens, Marc, maar wat ik zie is een tamelijk standaardgitaartje met plakbandstrepen. Alleen de lage oplage vind ik te weinig om dat bedrag te rechtvaardigen. (Rolletje plakband is nog geen 50 cent :D )

Rubenios
13 juli 2004, 22:29
ding kost zo veel omdat van halen erop heeft gespeeld...

This guitar was played live on stage in Columbus, Ohio on July 7 (see Photos). Edward will autograph this guitar along with the date and city it was played in.

wat ist dan voorn loze discussie erover dat dat zo hoog is :-?

tis maar wat de gek ervoor geeft... Eric Clapton zijn strat was ook misschien een duizend pleuro waard, maar bracht tig duizenden euro's op... dus...

marc_o
14 juli 2004, 10:48
Ben ik helemaal met je eens, Marc, maar wat ik zie is een tamelijk standaardgitaartje met plakbandstrepen. Alleen de lage oplage vind ik te weinig om dat bedrag te rechtvaardigen. (Rolletje plakband is nog geen 50 cent :D )

Kijk, dat is ook weer waar, als je de materialen los koopt en dan afrekent, ben je niet erg veel kwijt, maar dat is toch met veel gitaren zo.
Ik vind het in ieder geval een ruig idee een gitaar te hebben waar Van Halen zelf met zijn handjes aan heeft gezeten.
Koop ik er eentje? Nee, zeer zeker niet. Heb al een Musicman Van halen en dat is wel goed genoeg dacht ik zelf.
Het is wel een toffe actie dat diegene die het meest biedt, daar een custom Harley bij kan verdienen....want ik heb wel een motorrijbewijs, maar mijn chopper heb ik lang geleden verkocht....blijft jammer.

Enne, inderdaad......950.000 euro voor Blackie van Clapton is toch ook "redelijk" aan de prijs, dacht ik zo, hehehe

gerrekat
14 juli 2004, 13:18
Hij staat al boven de $ 10K LOL ik lach me rot!

marc_o
15 juli 2004, 13:44
Tja, koop die Harley maar eens los, dan weet je ook niet wat je meemaakt. Ik zag laatst de prijslijst van Orange County choppers, enne die liepen zonder moeite op tot 150.000 dollar...

AntY
15 juli 2004, 15:06
dat is echt een vet programma 8-)

EmgMaster
15 juli 2004, 15:11
Dat is idd een heel erg vet programma. Kijk het zo vaak mogelijk :razz:

marc_o
17 juli 2004, 02:20
Misschien krijg je wel een gitaar bij zo'n motor...

Anders Destium
17 juli 2004, 08:35
Gezien die ontwerpen moet het wel een BC Rich zijn of natuurlijk een Jackson met ghost flames :D

marc_o
17 juli 2004, 20:05
brrrrr, ik zie mezelf er al mee staan..