PDA

View Full Version : Online snaren kopen



De Klaas
2 mei 2002, 14:41
Hallo,

Heeft er iemand een idee of er in Nederland een site te vinden is waar ik snaren met "bulk" hoeveelheden kan kopen? In Amerika zijn er site's als

http://www.webstrings.com

Ben eens benieuwd of iemand in Nederland dit gat in de markt ook al ontdekt heeft :smile:

LordRiffenstein
2 mei 2002, 16:20
Als je in de USA snaren koopt mag je er zeker van zijn dat je nog extra taksen moet betalen en dan is het niet meer de moeite waard. De 2 winkels in Europe waar je echt wel goedkopere snaren kan kopen zijn deze:

http://www.rockinger.com

http://www.stringbusters.com

Deze laatsten leveren echt wel snel. Heb enkele weken geleden 10 pakjes besteld op zondag en donderdag zaten ze in de bus.

Veel geluk,

Yoeri

De Klaas
6 mei 2002, 16:44
Thanx!

InVein
7 mei 2002, 00:51
Wat kost een setje D'addario 009 eigenlijk in de doorsnee gitaarwinkel?? Ik wil wel eens vergelijken hoe goedkoop *Stringbusters.com* eigenlijk is, maar ik heb geen gitaarwinkel in de buurt waar ik even heen kan om de prijs te vragen. Dus, iemand??

WesMontgomery
7 mei 2002, 08:50
Volgens mij ligt zo'n setje in de winkel voor zo'n 7 euro te koop. Weet het echter niet zeker...

LordRiffenstein
7 mei 2002, 10:12
Op 2002-05-07 00:51, schreef InVein:
Wat kost een setje D'addario 009 eigenlijk in de doorsnee gitaarwinkel?? Ik wil wel eens vergelijken hoe goedkoop *Stringbusters.com* eigenlijk is, maar ik heb geen gitaarwinkel in de buurt waar ik even heen kan om de prijs te vragen. Dus, iemand??
Ik weet niet voor DŽAddario maar ik gebruik al enkele jaren DR snaren en in België kosten deze makkelijk 12 euro. Bij Stringbusters kosten ze 5 pond, omgerekend is dit iets meer dan 8 euro, tel uit je winst!

Yoeri

InVein
7 mei 2002, 15:31
Maar wat anders, LordRiffenstein, hoe heb jij betaald? Kan dit alleen met creditcard? Dit zou zeer jammer zijn want dan kan ik dus niks kopen van hun (17j. dus mag nog geen C-card hebben van de wet)?

LordRiffenstein
7 mei 2002, 16:00
Op 2002-05-07 15:31, schreef InVein:
Maar wat anders, LordRiffenstein, hoe heb jij betaald? Kan dit alleen met creditcard? Dit zou zeer jammer zijn want dan kan ik dus niks kopen van hun (17j. dus mag nog geen C-card hebben van de wet)?

Yep met credit card en dat zal helaas bij de meeste online winkels zo zijn.

Yoeri

plukker
7 mei 2002, 18:30
Online snaren kopen???? Het is lekker weer. Kom eens buiten kijken, stap op de fiets, pak de auto enz... Doe eens wat anders dan achter je pc zitten of aan je snaren te plukken en ga weer naar buiten. Koop je snaren toch gewoon bij de gitaarboer. Gat in de markt???? Kom eens van je gat af.

InVein
7 mei 2002, 19:22
Nederlanders schijnen nog al zuinig te zijn..... nee maar even serieus, je kan zo leuke korting behalen dusja waarom niet? Die mensen in gitaarwinkels verdienen hun brood echt wel hoor, ook als mensen hun snaren daar niet meer halen.

Erik
7 mei 2002, 19:44
Ik heb ook eens bij Stringbusters.com gekeken en het scheelt zo 2 tot 3 euro per set. Maar dan moet je wel 10 setjes kopen.
(En dan is je winst ruin 27 euro.)

Ben alleen benieuwd of die site wel goed is.
Heeft er iemand ervaringen met deze website?

Dionyios
7 mei 2002, 20:34
ik betaal voor een setje d'Addario (09-42) €8,15 in de gewone winkel.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Dionyios op 2002-05-07 20:35 ]</font>

LordRiffenstein
7 mei 2002, 20:39
Op 2002-05-07 19:44, schreef Erik:
Ben alleen benieuwd of die site wel goed is.
Heeft er iemand ervaringen met deze website?


Zoals ik al in mijn eerste reply gezet heb, ja ik heb er al snaren besteld en dat ging lekker snel. Zondag besteld en donderdag lag het pakje in de bus zonder problemen.

Ban van plan om in de toekomst altijd snaren te bestellen bij Stringbusters. Ik gebruik 4 verschillende gitaren en doe 2 repetities per week en ongeveer 3-4 optredens per maand en moet dus regelmatig snaren vervangen en dan scheelt het een slok op een borrel om bij Stringbusters te bestellen.

Yoeri

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: lordriffenstein op 2002-05-08 09:59 ]</font>

Erik
7 mei 2002, 22:19
okay dan thanks,
:grin: