PDA

View Full Version : Wedstrijd voor de zelfbouwers !!!!!



Mitch
12 juli 2004, 21:35
Big Tone heeft al een keer gemeld dat hij nu kits heeft met bouwpakketten om op relatief eenvoudige wijze zelf je pedaal te bouwen.
Daarna kwam het volgende idee, lees dit topic:

http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?s=&threadid=662627

Voor de duidelijkheid: de wedstrijd is dus nog niet officieel begonnen, maar gezien de prijzen die nu al worden verdeeld en te denken wat er nog bij kan komen :o

schizo910
12 juli 2004, 21:37
-ikel

Mitch
12 juli 2004, 21:38
Schei nou eens uit met dat reageren op test-topics :roll:
Het is nog steeds nodig, dit was de tweede poging.

PeArLjAm
12 juli 2004, 21:46
Ik had al van die kits gelezen ja op HC, ik denk dat ik er een ga bestellen. Maar moet ook nog op vakantie enzo, maar ik wil opzich wel meedoen met die competitie. Dus ik denk dat ik toch maar even de trigger overhaal :D

Bonjour
12 juli 2004, 21:56
nog een contest:
http://p208.ezboard.com/ftonefactorforumsfrm11.showMessage?topicID=21.topi c

sorry seymour als dit niet mocht maar hier kan je ook iets winnen

Mitch
12 juli 2004, 22:00
Alles mag ! Hoe meer info des te leuker het forum !

Bonjour
12 juli 2004, 22:05
ok:) je moet wel tegen 22 juli 50 postjes op dat forum hebben en de prijs is een EHX Big Muff, EHX Double Muff, EHX Small Clone of EHX Small Stone

posten maar dus :)

Antal
12 juli 2004, 22:33
Ik vind het wel een leuk initiatief! Weet nog niet of ik mee ga doen. Ben ook niet geregistreerd bij HC, dus officieel kan ik niet eens meedoen.

Mitch
12 juli 2004, 22:48
Ja, dat komt omdat het gevraagd moest worden aan de grote man achter HC, om niet dat kinderachtige Rubenios gezeik te krijgen "reclame blabla".
Vandaar dat het ook alleen op HC te lezen valt.
Maar linken is niet verboden he ?

En voor de mensen die wel willen meedoen maar niet willen posten ben ik tegen een geringe vergoeding altijd bereid mijn pseudoniem uit te lenen :D

birt
12 juli 2004, 23:10
had het ook al gelezen, ik ben echter te gek om mij aan de opgelegde beperkingen te kunnen houden :D

Mitch
12 juli 2004, 23:39
Vandaar die spontane post over de Fuzzter ? :wink:

birt
13 juli 2004, 00:41
Vandaar die spontane post over de Fuzzter ? :wink:

min of meer ja, daar ga ik al het boekje te buiten, te grote enclosure, te veel opties etc... :D