PDA

View Full Version : amps + gear modifieren



istari
12 juli 2004, 20:56
waar is een goed adres om je amps en gear te laten modifieren in belgie?

Baco
12 juli 2004, 21:04
Welke amp is het? Anders kan ik je Music Center in Tielt van harte aanbevelen!

iam
12 juli 2004, 21:19
Welke amp is het? Anders kan ik je Music Center in Tielt van harte aanbevelen!

+1
vré goeie service voor een goeie prijs!

istari
12 juli 2004, 22:06
ik heb zijn gegevens

heb al veel goeds van hem gehoord. is he really the one? :P

avalanche
12 juli 2004, 23:15
ik ga altijd naar de Guitar and Amp Center in de Sint-Niklaasstraat in Gent. Die kerel daar doet niets anders dan Laney amps modifieren tot ongelooflijk vette bakken. Ik ga er wel enkel voor modificaties van mijn gitaren: nieuwe elementen, vervangen potmeters, bijvijlen van fretten, hals afstellen,... Wat voor modificaties wil je laten doen?

Flatcat
13 juli 2004, 00:34
Zeker die in Tielt es bekijken, ken veel mensen die er tevreden van zijn. Doet vooral Marshall.

Liet er zelf extra gain op m'n jmp1 steken.

doncker
13 juli 2004, 12:36
Voor gitaren ga ik naar henny huisman in tessenderlo. Werkt supergoed voor echt geen geld . Voor buizen naar sonicart in lommel. Ook zeer goedkoop en levert perfect werk.
Beide zijn zeer vriendelijk

EmgMaster
13 juli 2004, 12:53
henny huisman??? die is toch van de playback show??














:-D

Baco
13 juli 2004, 12:55
henny huisman??? die is toch van de playback show??
Was een binnenkoppertje, niet :wink:
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht :razz:

Fuhgawz
13 juli 2004, 13:13
http://www.amerigo.nl/biografie/huisman/9043505765b.jpg

:-D

Post iemand eens een plaatje met Henny "Hard-Rock" Huisman achter de drums. Ik kon er helaas geen vinden.

Alain
13 juli 2004, 13:30
Rik (Music Center Tielt) heeft een uitstekende rep qua versterking! Hij is erkend door Marshall ook geloof ik.
GAC heb ik alleen van "horen zeggen", en dan nog van hem zelf. Wel een schitterend gitarist.

istari
13 juli 2004, 19:58
na 1000 overwegingen ga ik een jcm 800 reissue kopen, ik vraag me af wat er zoal kan aan gemodifieerd worden

ik zou de jcm 800 in combinatie met mesa bogie v twin gebruiken om extra gain, is ditw el een goede combinatie? ik ga morgen e test doen. Ik zoek naar een extra vet maar toch niet te modern metal klinkend geluid. Is die mesa boogie een goede keuze, of zou ik gewoon een boost zoeken voor mijn signaal?

dit allemaal gespeeld door een Gibson SG

istari
13 juli 2004, 19:59
gitaar en amp center in gent ben ik al enkele malen geweest, hij ljkt inderdaad veel van af te weten, ik heber mijn wah pedaal laten modifieren.

Die gast in tielt heb ik veel goeds van gehoord, maar ben er nog nooit geweest

marc_o
13 juli 2004, 20:15
na 1000 overwegingen ga ik een jcm 800 reissue kopen, ik vraag me af wat er zoal kan aan gemodifieerd worden

ik zou de jcm 800 in combinatie met mesa bogie v twin gebruiken om extra gain, is ditw el een goede combinatie? ik ga morgen e test doen. Ik zoek naar een extra vet maar toch niet te modern metal klinkend geluid. Is die mesa boogie een goede keuze, of zou ik gewoon een boost zoeken voor mijn signaal?

dit allemaal gespeeld door een Gibson SG

Even serieus, je gaat binnenkort een versterker kopen en je gaat je nu al afvragen wat je eraan kunt veranderen, zodat je 'm goed vind klinken? Wellcht kijk je beter even verder voor een andere versterker...is de JCM 2000 niets voor je?

Baco
13 juli 2004, 20:19
Die gast in tielt heb ik veel goeds van gehoord, maar ben er nog nooit geweest

Als je een Marshall koopt moet je zeker nr Music Center in Tielt gaan. Hij is inderdaad erkend door Marshall (doet zelfs herstellingen voor Marshall). Hij kan je zeker uitleggen wat er allemaal aan een Marshall gemod kan worden. Heb mijn JCM900 indertijd laten uitrusten met een Contour switch en de gain laten aanpassen. Ook mijn JMP-1 heeft hij indertijd gemod. Zelf speelt hij op een zwaar gemodde Marshall combo. Zeker eens nr toe gaan en dit effe bespreken, je zal het je niet beklagen :wink:

istari
13 juli 2004, 20:28
Even serieus, je gaat binnenkort een versterker kopen en je gaat je nu al afvragen wat je eraan kunt veranderen, zodat je 'm goed vind klinken? Wellcht kijk je beter even verder voor een andere versterker...is de JCM 2000 niets voor je?

ik wil gewoon meer weten overd e mogelijkheden. mod's zijn niet alleen klankgericht, toch?

marc_o
14 juli 2004, 10:55
Oh, okay...
Wat zou je eraan willen veranderen dan?