PDA

View Full Version : Epiphone Zakk Wylde



THW
12 juli 2004, 19:47
ey mensen

Ik zat laatst eigenlijk te denken: Hoe is die Epiphone versie van de Zakk Wylde Signature

Dus ik denk vraag het ff aan jullie
Ik denk denk dat je wel wat beter kan krijgen voor die prijs (ik had mij Gibson Sg Special voor hetzelfde geld gekocht) maar ik dacht vraag het maar ff aan jullie

Ik wel em niet kopen ofzo maar ik ben gewoon benieuwd
http://images.misupply.com/products/full/Epiphone/83509.jpg

The Mule
12 juli 2004, 20:27
Veel goeie dingen over gehoord, met EMG's en heel mooi afgewerkt. Veel mensen en bladen vinden het de beste Epi Les Paul ooit, en dat zal toch niet helemaal uit de lucht gegrepen zijn...

Fuhgawz
12 juli 2004, 20:48
De beste Epi LP ooit? Dat lijkt me sterk, of ik moet wel een uitzonderlijk belabberde uitvoering hebben getest. Wat een ongemakkelijk kitcherig schel kutding vond ik het. Daar moet ik dan wel bijzeggen dat ik meer van de Fender modellen ben en een voorkeur heb voor passieve elementen, maar toch... Ik heb betere Epi's en andere LP modellen getest.

pinchaholic
13 juli 2004, 11:43
Ik heb er zeker een uur op gespeeld bij feedback rotterdam.... Tja, wat moet ik zeggen; de finish van epi ZW is gewoon goedkoop. Het lijkt alsof men een zwart/ivoorwitte plaat op de body hebben geschroefd. Ziet er van veraf cool, maar dichtbij kreeg ik mijn twijfels.

Over het spelen kan ik niet echt objectief zijn, speel namelijk alleen Ibanez. En die EMG HZ humbuckers, ik miste veel output vergeleken met mijn Rg met actieve hb.

Summary: Ik was er niet kapot van, zelfs niet terwijl ik dagelijks kniel voor mijn zakk wylde altaar. :-D

Ik zou lekker een 2ehands Lp studio kopen en daar lekker een 81 & 85 in janken.

Pinch

jaywalker
13 juli 2004, 13:43
Er stond laats iets in de gitarist iets over


edit:
Sorry voor de image verneuking

http://home.wanadoo.nl/baarsdaw/tom/zakkwylde.jpg

Fuhgawz
13 juli 2004, 13:47
De meningen over dit ding zijn dus best verdeeld. Dan zal er wel veel verschil tussen de afzonderlijke gitaren zijn.

Vexx
13 juli 2004, 14:08
De meningen over dit ding zijn dus best verdeeld. Dan zal er wel veel verschil tussen de afzonderlijke gitaren zijn.

Zoals wel vaker bij Epiphones..

Ik vind hem er best vet uitzien, maar ik ben gewoon niet zo'n fan van Les Pauls (that is: ik vind ze er geweldig uitzien, maar de playability laat voor mij te wensen over). Verder zitten er EMG's in, en daar ben ik ook niet zo weg van: geef mij maar gewone passieve high-output elementen.

Dit doet trouwens niets ten onrechte van ZW himself.. die gast is zo rock'n'roll als het maar kan.. PWNAGE... 8-)

Diedo
13 juli 2004, 14:37
dat artikel is echt weer zoiets waar je niets aan hebt: er worden gewoon geen minpunten genoemd om de fabrikant tevreden te houden... het is meer een reclame...

jaywalker
13 juli 2004, 16:32
Op technische aspecten wordt idd geen commentaar gegeven

sash
13 juli 2004, 16:36
Hahahahhaha over die Zakk Wylde

Plus: Uniek uiterlijk
Min: Je bent een wandelend dartbord :D

Bigfoot414
13 juli 2004, 16:44
hehe, dan moet je je band 'Moving Target' noemen :D :D

sash
13 juli 2004, 16:48
Flink rennen over het podium hehehe.

Denk dat er ook een paar in Irak zijn. ;)

sash
13 juli 2004, 16:49
edit:
Sorry voor de image verneuking



Boeie, tis nu iig te lezen

jaywalker
13 juli 2004, 18:06
Dan ist goe mien jongn :-?

Squier4ever
16 juli 2004, 11:55
Ik heb die gitaar een tijd geleden gehoord bij Sticks 'n Strings in Venlo (tip!)
en dat ding is echt super!!! Teringmooie klank enzoow. Echt een aanrader, zit er zelf ook aan te denken:-D

Hendrix
16 juli 2004, 15:23
Een maat van mij heeft die Zakk Wylde signature ook en hij zegt dat deze gitaar net zo lekker speelt als zijn andere Gibson LesPaul.