PDA

View Full Version : Signature



flightcase
1 mei 2002, 20:40
Hoe zou jullie signature eruit zien als je beroemd zou zijn en je voor Gibson of Fender,Ibanez enz,enz een gitaar mag ontwerpen?
Wat voor kleur PU's vorm hardware?

Moonchild
2 mei 2002, 00:07
signatures zien er altijd hetzelfde uit qua vorm

maarre de pu's: iets met high output (ik heb een grote mond hehe)

en de kleur: een mooi vintage kleurtje, bordeaux rood of zoiets als die angus young sig SG, aged cherry

Noctiis
2 mei 2002, 11:11
ik zou wel een Gibson Les Paul willen met een Seymour Duncan Invader, helemaal zwart met in wit het logo van mn band ofzo...
Ja, daar zou ik goed op kunnen spelen haha

PeArLjAm
2 mei 2002, 11:28
Das een moeilijke, ik denk dat ik iets bij prs laat doen, geld speelt toch geen rol en zij bouwen over het algemeen zeer mooie gitaren.. Ik wil een dubble cutaway model. Kleur dark cherry sunburst, creme kleurige binding. De nek moet Rosewood zijn met Birds inlays natuurlijk, die zijn erg mooi. Ik wil wel een tremolo erop, geen vaste brug en dan ook piezo-zadels op de brug.. Elementen moeten seymour duncans zijn (humbuckers), en ze moeten te coilsplitten zijn (5 standen schakelaar. Locking tuners moeten erop met een gravieten topkam.

Nou dit was het nu maar eventjes gaan sparen, of beroemd worden :razz:

WesMontgomery
2 mei 2002, 12:44
Dat zou uiteraard een MusicMan signature worden. Mooie slanke body, a la Silhouette model. 2 seymour duncan humbuckers, allebei singlecoil schakelbaar. Piezo in de brug. Midi element. Vaste brug. Palissander toets. Heel mooi donkerrood.....

kwijl...kwijl....kwijl....kwijl...kwijl...

Moonchild
2 mei 2002, 13:13
waarom iedereen palissander toets, als je ebben kan krijgen?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Moonchild op 2002-05-02 13:13 ]</font>