PDA

View Full Version : In bestelling: MXR Phase 90



Rooligan
12 juli 2004, 13:56
Vandaag maar de knoop doorgehakt en de bestelling geplaatst bij Musik Produktiv. 89 euro + verzenden onder rembours (kost wel wat, maar goed...). Verder nog wat plectra besteld.

Enig idee hoe lang het gaat duren voordat het pakketje er is? Musik Produktiv geeft enkele dagen aan... maar ja; ik wil het iets nauwkeuriger hebben. :lol:

BartL
12 juli 2004, 14:13
Proficiat met je pedaal! :-D Wel zonde van de rembours...

sash
12 juli 2004, 14:46
Zonde, ik heb een vintage Ibanez Phase Tone liggen die beter klinkt dan de Phase 90 Reissue voor 60 Euries.

Rooligan
12 juli 2004, 14:58
Zonde, ik heb een vintage Ibanez Phase Tone liggen die beter klinkt dan de Phase 90 Reissue voor 60 Euries.

Tering, dat had ik nou niet geroken... :o

Antal
12 juli 2004, 16:27
Zonde, ik heb een vintage Ibanez Phase Tone liggen die beter klinkt dan de Phase 90 Reissue voor 60 Euries.

Smaken verschillen. Laat hij nou lekker blij zijn met die phase 90 :wink:

Rooligan
12 juli 2004, 16:30
Zonde, ik heb een vintage Ibanez Phase Tone liggen die beter klinkt dan de Phase 90 Reissue voor 60 Euries.

Smaken verschillen. Laat hij nou lekker blij zijn met die phase 90 :wink:

Smaken verschillen; dat klopt. Maar een Phase Tone voor 60 euro, vind ik best een goeie deal.

Mitch
12 juli 2004, 21:08
Ja. Een nieuwe voor teveel geld uit Duitsland halen is sowieso een slechte actie. Waarom in hemelsnaam onder rembours ? Kost handenvol geld.
Enneh.....al eens op Marktplaats gekeken ?
Trouwens, bij de Oosterburen zijn antieke Phase Tones bij bosjes te vinden. Antieke Flangers touwens ook, het lijkt wel of iedereen massaal de FL301 verkoopt :???:

roger
12 juli 2004, 21:50
Heb 'm toevallig vorige week zondag besteld, woensdag was UPS al langsgeweest. Ze kwamen drie keer langs, helaas steeds als ik moest werken. Ik heb 'm vandaag (maandag) op mijn werk laten afleveren.
Onder rembours is wel en beetje duur (12 euro), maar verder perfecte sevice!

Rooligan
13 juli 2004, 06:47
Heb 'm toevallig vorige week zondag besteld, woensdag was UPS al langsgeweest. Ze kwamen drie keer langs, helaas steeds als ik moest werken. Ik heb 'm vandaag (maandag) op mijn werk laten afleveren.
Onder rembours is wel en beetje duur (12 euro), maar verder perfecte sevice!

Ik laat het meestal onder rembours versturen, nooit problemen mee gehad. Met het versturen vanuit het buitenland en onder rembours, scheelt nog steeds een kleine 40 euro met wat men hier in Nederland ervoor vraagt.

Gretsch6120
13 juli 2004, 16:09
Jippie, heb alweer zin om hem naast mijn phasetone te zetten!
Laat ff weten als hij er is, dan spreken we wat af..

Rooligan
13 juli 2004, 19:20
Jippie, heb alweer zin om hem naast mijn phasetone te zetten!
Laat ff weten als hij er is, dan spreken we wat af..

Deal :cool:

Rooligan
14 juli 2004, 18:25
Vandaag bericht gehad van TPG, dat ze aan de deur zijn geweest met het pakketje; was dus niet thuis. Vrijdag wordt het op mijn werk afgeleverd.

Dus de verzendtijd is is heel kort! Maandag besteld en op woensdag al aangeboden! Goede service van Musik Produktiv (ook wel van TPG hoor...). Kan niet wachten tot vrijdag!

P.S. Gretsch6120, vrijdag-avond na de "vergadering" leggen we hem eens naast jouw Ibanez.... :cool:

Robbert
14 juli 2004, 20:49
Inderdaad lekker snel! Gefeliciteerd :D

Nu nog even je sig aanpassen en je bent weer helemaal up-to-date ;)

Antal
15 juli 2004, 01:35
Ik laat het meestal onder rembours versturen, nooit problemen mee gehad. Met het versturen vanuit het buitenland en onder rembours, scheelt nog steeds een kleine 40 euro met wat men hier in Nederland ervoor vraagt.

Wat kost zo'n ding in nederland dan in hemelsnaam? :???:

Rooligan
15 juli 2004, 06:19
Ik laat het meestal onder rembours versturen, nooit problemen mee gehad. Met het versturen vanuit het buitenland en onder rembours, scheelt nog steeds een kleine 40 euro met wat men hier in Nederland ervoor vraagt.

Wat kost zo'n ding in nederland dan in hemelsnaam? :???:

Bij drie winkels moesten ze hem bestellen: 149 euro
Bij één winkel was er nog eentje op vooraad: 155 euro

DREAMMACHINE
15 juli 2004, 16:32
bij de stand-by in utrecht zag ik hem van de week staan voor 120 euro... als ik dat vergelijk is t nog wel te doen!