PDA

View Full Version : JamRock



Static-M
12 juli 2004, 13:40
Jaja, Static-M was er dit jaar ook bij: JamRock 2004! Maf festivalletje wel in Zeewolde, behoorlijk kleinschalig maar met goede bands. Ik schat dat er zo'n honderdvijftig weekendbezoekers waren.

Favorieten waren:
-Mangrove (symfonische rock ofzo, heel gaaf, CD'tje van gekocht)
-Piledriver (Duitse Status Quo-coverband, ook heel goed en gaaf)
-Stormrider (blablablametal (weet niet precies hoe al die shite heet) met Marcel Coenen)

Volgend jaar weer!

the joshua tree
15 juli 2004, 14:18
Hey, ik was er ook (alleen op zaterdag...)
Is dat Marcel Coenen? Bij Stromrider, godse fet.
Ze speelden veel covers (angel witch, master of pupputs, mister Crowley etc) Heel erg goed! Van Katoen was ook wel fet.
Mangrove sloeg niet echt aan he, maar wel goede muziek, alleen die zanger wilde, de rest van de band vond ik te statisch.

Hoe zij je er uit, miss dat ik je nog gezien hebt, of stond je erzelf ook?
Er was trouwens ook een meesterlijke clinic, van Joop Wolters :o
Die kerel is goed!

Static-M
15 juli 2004, 20:19
Vond het maar een suffe clinic, hij legde verder niks uit ofzo. Ik had tijdens mangrove geloof ik een sorot van backpackershoed op, zoon ding dat je aan de zijkanten vast kan zetten weet je wel? Had een lichte spijkerbroek aan. VanKatoen vond ik de muziek neit zo leuk van maar het concert wel, toen de zanger in t publiek sprong heb ik nog ff lekker tegen em op staan rijden ;).

Static-M
15 juli 2004, 20:20
Vond het maar een suffe clinic, hij legde verder niks uit ofzo. Ik had tijdens mangrove geloof ik een sorot van backpackershoed op, zoon ding dat je aan de zijkanten vast kan zetten weet je wel? Had een lichte spijkerbroek aan. VanKatoen vond ik de muziek neit zo leuk van maar het concert wel, toen de zanger in t publiek sprong heb ik nog ff lekker tegen em op staan rijden ;).

Overigens waren de Endorphins ook leuk, hadden we de aaf voor t concert nog mee staan ouwehoeren.

Static-M
15 juli 2004, 20:22
heb al een foto gevonden waar ik op sta
http://www.jamrock.nl/foto/vankatoen/JAMROCK426.JPGgroot.jpg
en dan die gozer rechts met die hoed op!

the joshua tree
15 juli 2004, 22:06
Ik herken je niet direct .
miss dat ik er ook op sta, ergens waar heb je ze vandaan?
Ik was een kerel met bril, red gezet (zeg maar dik) met een raar G-Star shirt aan (grijs met geel), donker haar. Een andere kerel met blond haar had het zelfde shirt :evil:

Die clinic was niet echt uitleggend maar wel lachen op zich. Vooral hoe hij het aankondigde:

(belgische toon) = Het volgendu liedjuh gaat over du liefdu, das pak uw lief vast.

Of die darkmetalgasten van Manic Movement, die een walsje spelen :-D

Static-M
16 juli 2004, 18:47
Manic Movement heb ik niet helemaal gevolgd, ging vervelen... De foto's komen van www.jamrock.nl (duh), maareh als jij ook bij die clinic was moet ik je haast wel gezien hebben, want daar waren niet zoveel lui. Ik zat toen bij een groepje aan de zijkant...

Set Wenker
16 juli 2004, 20:13
Jamrock is wel cool ja. Kleinschalig en daardoor heel gezellig. Vorig jaar ben ik er geweest. Toen speelden onder andere de Apers en de shavers. Was wel gaaf.
Dit jaar zijn we helaas niet geweest. We hebben de datum niet echt in de gaten gehouden en toen we erachter kwamen wanneer het was waren we al te laat. :(

Static-M
16 juli 2004, 20:29
Hè zooi :P