PDA

View Full Version : mezelf als gitarist of Gezocht: band - omg o'hout/breda



amon
11 juli 2004, 21:06
JUIST! zoals de titel al schrijft, bied ik mezelf aan als gitarist of zoek ik een band waar ik deze prachtige functie kan bezetten...

ik ben 16 jaar, en hou van experimenteren en wat matel-achtige riffjes, maar punk/ska (en dan bedoel ik **echte** punk; **niet** blink 182, good charlotte en weet ik veel wat je tegenwoordig allemaal hebt) en rock (en hier bedoel ik dan **niet** zoiets als di-rect :S of kane...) gaat er ook in.

denk aan:
sex pistols
rancid
pennywise
eighties matchbox B-line disaster(!)
nirvana (vooral de oudere cd's)
metallica (ook vooral/alleen de oude cd's)
tool
a perfect circle
iron maiden
black sabbath
cradle of filth
dimmu borgir
etc
etc
ik kan nog wel doorgaan, maja, nu kan iedereen er wel iets bij voorstellen...

als niemand mij als gitarist wilt/nodig heeft, dan ga ik maar op zoek naar bandleden met wie ik een band kan beginnen. oefenruimte kan ik dan in oosterhout regelen en dan zoek ik een zanger(es), bassist(e) en drummer/drumster.
dan zou ik graag een mengeling van tool, sex pistols en steve vai/joe satriani maken; de riffjes a la sex pistols/tool, met de complexiteit van tool en hier en daar een solo a la steve vai (voor zover me dat gaat lukken).

ohja, niet geheel onbelangrijke informatie: ik speel zo'n 6 à 7 jaar nu ongeveer en speel dus vanalles als ik dagelijks wat speel, daarom vind ik het niet erg als je een band hebt die helemaal niet in de stijl van de band is die ik in mn hoofd heb zitten, maar in de buurt van de bovenstaande bandstijlen zou wel erg aangenaam zijn...
ik beschik zelf over diverse gitaren, een goede amp en het benodigde effectenaparatuur.

mail maar wat je te bieden hebt! ik ben nou al zo lang op zoek, dus als iemand iets weet: **GRAAG**



nou gaat natuurlijk iedereen vragen hoe ik sex pistols en tool kan vergelijken...

amon
15 augustus 2004, 16:11
even weer bovenaan in het lijstje zetten...

edit: en we trappen hem nog een keer naar boven...

amon
5 januari 2005, 00:07
Kom op mensen, we moeten dit topic wel op de voorgrond houden :)

Ok, ik maak het meteen wat uigebreider: Je mag nu ook reageren als je een drummer in bovenstaande stijl zoekt...

edit: hmmm, laat bovenstaande stijl maar hangen, ik zal het even vernieuwen.
Ik ben momenteel tamelijk in de stonerrock, dynamische rock etc. Waarin het raggen op de gitaar en drums niet zomaar moet gebeuren maar met passie.
Denk aan Tool, A Perfect Circle, Eyes Adrift. Maar ook bands als Pearl Jam, Nirvana, EMB-LD ed. gaan er nog goed in! (eigenlijk alles nog wel, maar dit voornamelijk)