PDA

View Full Version : Morley Little Alligator



Lutz
11 juli 2004, 18:53
Iemand ervaring met die volume pedaal?

Ik heb nu momenteel een onerr GV1 en dat is wel een goed pedaal maar ik mis de minimum volume optie en die heb ik bij m'n band wel nodig, thuis niet echt

dus als er iemand is die dit pedaal heeft:

ben je er tevreden over?
hoeveel heb je er voor betaald?
of zou je iets anders aanraden?


thx in advance


Lutz

schizo910
11 juli 2004, 23:53
Ik heb de mijne laatst verkocht voor €100,- Op zich wekrt het pedaal prima en als je graag volume controlle aan je voeten hebt zeker een optie. Wat ik minder vind aan volumepedalen is dat ze enigszins toon zuigen. Een volume pedaal op de meest luide stand is eigenlijk gewoon het volume van je amp. Dus als je hem wilt gebruiken (zoals ik deed) om je solo's luider te krijgen, houdt er dan rekening mee dat je je toon niet kan boosten met een volume pedaal. Ik heb mijne dus verkocht en vervangen voor een EQ pedaaltje.
De extra volume instelling die je kunt maken met de Morley is wel zeer handig. En het pedaal zelf werkt erg fijn.

Lutz
12 juli 2004, 17:31
Ik heb de mijne laatst verkocht voor €100,- Op zich wekrt het pedaal prima en als je graag volume controlle aan je voeten hebt zeker een optie. Wat ik minder vind aan volumepedalen is dat ze enigszins toon zuigen. Een volume pedaal op de meest luide stand is eigenlijk gewoon het volume van je amp. Dus als je hem wilt gebruiken (zoals ik deed) om je solo's luider te krijgen, houdt er dan rekening mee dat je je toon niet kan boosten met een volume pedaal. Ik heb mijne dus verkocht en vervangen voor een EQ pedaaltje.
De extra volume instelling die je kunt maken met de Morley is wel zeer handig. En het pedaal zelf werkt erg fijn.

en wat heb je hem nieuw betaald?

schizo910
12 juli 2004, 18:29
poeh, zeker weten doe ik het niet maar ergens rond de €140 meen ik...
In onderstaande foto (live set) zit hij nog op mijn pedalboard.

vinni
12 juli 2004, 23:20
Heb ook een LG.....

Gebruik 'm momenteel niet maar doe'm ook niet weg.

Gewoon een goed pedaal. Volgens mij heeft Steve Vai er iets extra's in laten bouwen zodat je signaal niet verloren gaar be gebruik van lange kabels......weet het niet zeker maar dacht het wel....
Ach.....misschien tast het pedaal je geluid wel iets aan...ik hoor het in ieder geval niet.

Wat ik er voor betaald heb?....echt geen idee meer.

Alternatief is natuurlijk Ernie Ball. Men zegt dat dat beter is.....
Tja.....misschien, wellicht.....

Groet,
Vinni