PDA

View Full Version : Divided by 13, woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow



LordRiffenstein
11 juli 2004, 10:41
Gisteren op bezoek geweest bij Nederlands GAS-station #1, Van De Haar Guitars om wat spullen te testen en te kopen uiteraard :evil:

Ik heb een aantal VD Haar gitaren getest op een setje van Divided By 13 (%13). Ik weet niet precies welk type maar ik denk de FTR37 met een 2x12

http://www.dividedby13.com/images/amps/ftr37_1.jpg

Wat een ongelooflijk vette toon, in combinatie met de %13 Switchazel kan je beide kanalen schakelen, ze samen gebruiken en een boost inschakelen. Met een lekkere tele of strat haal je zo toch behoorlijk verschillende klanken uit dez versterker. Het klinkt allemaal HEEL open en breed, echt kamerbreed geluid. Als je er dan een paar pedaaltjes voorgooit (Red Snapper, Barber DD, Tone Press) heb je een ongelooflijk scala aan klanken. Dit is tyisch zoŽn versterker met een super cleane tone en een vette scheur (geen high gain) waar je uren plezier beleefd aan het gebruik va nde controls op je gitaar, met volume van clean tot vette blues, met tone van spanky tot jazzy.

Ik was ERG onder de indruk van deze versterker, heb niet gevraagd wat het moet kosten maar zoals Eik al zei: Het kost wel wat :-?