PDA

View Full Version : IK KAN NIET KIEZEN



M-towns
1 mei 2002, 14:27
Kan iemand mij helpen ik heb nu 6 gitaren, maar ik wil er meer.

Ik kan echter niet kiezen tussen de volgende 3:
- Nog een ESP
- een Jackson
- Een Ibanez AX-125
Help mij

Dila
1 mei 2002, 14:36
6 is ook wel errug weinig ja dan moet je er echt meteen nog meer aanschaffen!!!

Kitaarhiero
1 mei 2002, 14:56
Koop een gitaar die 300% verschilt ten opzichte van je andere gitaren.

M-towns
1 mei 2002, 15:19
Heb jij dat dan niet,
heb je net een nieuwe gitaar
wil je weer een nieuwe.
Ibanez vind ik heerlijk spelen
Jackson heb ik geen ervaring mee
ESP vet geluid maar speelt minder lekker
dan Ibanez

HELP

pimmetje
1 mei 2002, 15:56
Oh mijn god !!! Je hebt de keuze al beperkt tot drie merken, terwijl je van één van die merken nog niet weet of je 't wel lekker vindt klinken en spelen! Laat ik 't maar bij "apart" houden :smile:

Ik ben 't eens met Kitaarhiero... koop iets volledig anders. Tenzij die andere 6 gitaren zulke prullens zijn dat je wel 'ns toe bent aan een normale versie van een zo'n prul :smile:

Wat zijn die 6 gitaren die je nu hebt dan en wat vind je zelf van iedere gitaar afzonderljk? En wat is je budget voor de 7e gitaar? Dan kunnen we je misschien op een serieuze wijze helpen met het aandragen van alternatieven voor je nieuwe gitaar.

Ga sowieso eerst 'ns ff minimaal één Jackson proberen voordat je het merk generiek op je verlanglijstje zet.

M-towns
1 mei 2002, 16:03
budget:
4000 euro

Gitaren:
1. Ibanez RG 270 DX met EMG-81 LoTRS tremelo
2. ESP Custom Made (strat model, EMG's, FLoyd Rose Baswood, Brede freds, etc etc)
3. Nog zo'n ESP maar dan andere kleur en Duncan pick ups
4. Fender American Stratocaster met Noiseless Pick ups
5. Gibson SG
6. Squier Telecaster met Duncan HB's en LoTRS Floyd Rose

Noctiis
1 mei 2002, 16:07
4000?!? tsssss laat jij je eens even nakijken man!! Voor dat geld ga je niet zomaar twijfelen. Voor dat geld moet je precies weten wat je koopt

M-towns
1 mei 2002, 16:08
WAAROM DENK JE TOT IK HET HIER AAN JULLIE "EXPERTS" VRAAG

Noctiis
1 mei 2002, 16:24
als je zoveel geld uit gaat geven aan een gitaar, neem ik toch aan dat je wil dat ie in de puntjes is zoals jij m wilt? En dat je al verstand hebt van dingen als hoe breed je je hals wilt etc.?
Voor zon bedrag moet je eerst echt precies weten wat je wilt anders kan je heel veel spijt krijgen, geloof me

pimmetje
1 mei 2002, 16:26
Voor 4000 euro ga je met je wensen naar een gitaarbouwer en laat je een gitaar in elkaar zetten, precies zoals een gitaar volgens jou moet zijn.

Praat er met een paar bouwers ff een tijdje over voordat je 't echt laat doen. Die mensen kunnen je waarschijnlijk veel beter helpen dan wij hier.

Je hebt meestal van die verhalen van "die gitaar klinkt heerlijk, maar die andere speelt lekkerder, en nog een andere heeft een gaaf uiterlijk en nóg een andere..." Je kan dan het optimum van al die eigenschappen in één gitaar gieten, waarvan er maar één op deze wereld is.

Arthur
1 mei 2002, 16:31
inderdaad, waarom laat je er niet eentje bouwen???

M-towns
1 mei 2002, 16:37
Die 2 ESP's zijn naar mijn wensen gemaakt verder zijn alle andere behalve de gibson niet meer orgineel maar ook aangepast

rePUNKtative
1 mei 2002, 16:38
Je bent niet goed in je bovenkomer m-towns :smile: 4000 euro voor een gitaar??

laat er eentje bouwen

Neals
1 mei 2002, 17:52
geef gewoon die 4000 euro aan mij

ik kan wel een nieuwe gitaar gebruiken, en jij hebt er toch al 6

pimmetje
1 mei 2002, 18:00
Als ik zo naar het rijtje kijk, mis je nog een goede jazz- (en blues)gitaar. Voor zo'n 2500 tot 3000 euro heb je waarschijnlijk wel een leuke hollow body Gibson uit de eerste helft van de 50er jaren. Die blijft z'n waarde ook nog houden (wordt waarschijnlijk zelfs meer waard).

nozem
1 mei 2002, 18:28
Waar sommige mensen toch het geld vandaan halen.. Ik val je niet aan hoor M-Town maar je hebt gitaristen die amper een bluesje kunnen spelen en toch voor 10000 euro aan gitaren thuis hebben staan, ik snap er soms echt niks van..
Maar ik geloof je dat je nog een custom PRS mist, met jouw budget moet die wel eentje aan te schaffen zijn lijkt me zo :wink:

Lacrymosa
1 mei 2002, 19:11
Weet je wat we doen, je geeft mij die 4000 piek en dan koop ik de ultieme gitaar voor je (en voor mezelf)

CheerS!!

Moonchild
2 mei 2002, 00:12
Ik ben het eens met pimmetje, een mooie jazzgitaar mis je nog in je collectie. en je hebt genoeg jazzgitaren in de prijsklasse waar jij naar zoekt, genoeg keus

Ibanez
2 mei 2002, 11:07
Op 2002-05-01 16:03, schreef M-towns:
budget:
4000 euro

Gitaren:
1. Ibanez RG 270 DX met EMG-81 LoTRS tremelo
2. ESP Custom Made (strat model, EMG's, FLoyd Rose Baswood, Brede freds, etc etc)
3. Nog zo'n ESP maar dan andere kleur en Duncan pick ups
4. Fender American Stratocaster met Noiseless Pick ups
5. Gibson SG
6. Squier Telecaster met Duncan HB's en LoTRS Floyd Rose
De gitaren die je hier opnoemt zijn toch niet 4000?? Enne die rg270, zou je daar zelf andere elementen inzetten of kan je die nieuw kopen met emg's?

M-towns
2 mei 2002, 11:14
IBANEZ:
Mijn budget voor een nieuwe is 4000

En die andere heb ik, en nee geen andere rg kopen

Ibanez
2 mei 2002, 19:49
Oh nee ok ik begreep het ff verkeerd. Maar als ik jou was zou ik inderdaad zoals iedereen zegt een custom-gitaar laten maken.

Patrick M.
2 mei 2002, 20:03
Koop een BC Rich. Handgebouwd, top kwaliteit.


http://www.drumcityguitarland.com/guitar_images/10-28-00/6b/mvc-033s.jpg

Kitaarhiero
2 mei 2002, 22:26
Koop een mooie rooie Gretsch :wink:

Lacrymosa
2 mei 2002, 23:01
Koop een Music Man gitaar, zijn echt super!!

CheerS!!

Sj03rd
2 mei 2002, 23:26
Het feit dat je het hier al vraagt met je 40000000 euro slaat natuurlijk nergens op. Je gaat toch geen 40000000000 euro uitgeven voor iets dat een ANDER je aanraadt. Beetje patser jonge!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sj03rd op 2002-05-02 23:26 ]</font>

@iro
2 mei 2002, 23:31
Volgens mij heeft hij nog last met het omrekenen van euro's.

ekkerman
3 mei 2002, 08:38
vind iedereen het goed als ik hier niet op reageer ?
ik vind het namelijk een onzin topic , shit toch gereageerd en volgens mij wil iemand alleen maar laten zien dat ie wel iets te besteden heeft ,BIG FUCKIN'DEAL !!!

M-towns
3 mei 2002, 09:05
Zo te zien zijn de laatste drie reacties van mensen die een beetje gefrustreerd zijn en nog altijd rondlopen met hun squier. Als je niks beters te doen hebt doe dan niks. Even ter informatie het is niet mijn geld. Het is het geld dat ik heb gekregen van de platenmaatschappij. Moet het geld besteden aan een instrument. Ben geen patser

pimmetje
3 mei 2002, 09:44
Ja ja... patser! :grin:

Lucky
3 mei 2002, 10:43
wat een enorm slap ge-ouwehoer allemaal...als die gozer nu toevallig (voor welke reden dan dan ook) wat pegels te spenderen heeft dan is dat toch te gek dat ie dat lekker in z'n gear kan steken. Dat de meeste gitaristen niet zo'n bedrag stuk kunnen gooien is misschien zuur ..... maar als je wilt zeuren, zeur dan op de fabrikanten, toeleveranciers en importeurs etc. etc. die de prijzen hoog houden. Ga in ieder geval niet lopen afgeven op die ene gozer die het misschien wel kan neertellen.

Wat die gitaar betreft, je hebt allemaal vrij moderne kastjes...ik zou zeggen koop iets vintage...inderdaad een hollowbody of een mooie les paul als dat je aanspreekt...veel plezier met neuzen.

Moonchild
3 mei 2002, 13:00
hebben mensen hier nog nooit dure gitaren gezien ofzo? beter toch, als iemand n mooie gitaar gaat kopen?? gaan ze m staan afkafferen, naja zeg

pimmetje
3 mei 2002, 13:25
Nemen jullie 't nu op voor die patser?!? :grin:

Sj03rd
3 mei 2002, 14:04
Hij brengt het wel erg stoer. Eerst zeggen: ik heb zes gitaren, maar ik wil meer. En dan isset al vreemd dat ie niet eens zelf kan bedenken wat ie dan wil.
Dan zegtie dat ie veel duiten te besteden heeft en NU komt ieweer met z'n platenmaatschappij!!! HAHA!

platenmaatschappij van je papa zeker!? :razz:

Noctiis
3 mei 2002, 14:21
ook ik moet toegeven dat het allemaal niet erg geloofwaardig meer klinkt.

Neals
3 mei 2002, 15:39
Mjah, ik win soms ook wel eens een potje monopolie.

rePUNKtative
3 mei 2002, 18:59
Op 2002-05-03 15:39, schreef Neals:
Mjah, ik win soms ook wel eens een potje monopolie.


hahahahaha :smile:

The Dude
3 mei 2002, 19:50
Volgens mij hebben we hier te maken met een uitzonderlijk geval van iemand die te weinig (of geen) aandacht krijgt van mensen uit zijn nabije omgeving. En dat hij daarom maar zelf dingen gaat verzinnen, om vrienden mee te maken. En dan ff met geld smijten, das altijd een goed werkende situatie. Hij heeft er vast een boek over gelezen, "Vrienden maken voor Dummies" ofzow. Daar stond dit bij het hoofdstuk "Ik-heb-geen-vrienden-wat-kan-ik-eraan-doen?? TIPS"

En dan even tegen die M-Town zelf.

Gozer, je komt uit Maastricht, en je hebt een platenmaatschapij en die geeft jou 4000 euro. Denk je dat dit geloofwaardig overkomt ? (Ik zal het je verklappen) NEE, DAT DOET HET NIET !!

Als je dan al een platenmaatschapij hebt, kom dan eens met feiten:
- Welke platenmaatschapij
- Van welke wereldberoemde band ben je dan wel (dat ze jou 4000 euro (das 8815 gulden !!) geven om een gitaar uit te zoeken)
- Als je dan de ster bent, waarom kom je dan op dit arbeidersforum om jou vraag te stellen, waaro ga je dan niet naar America, het land, met de kanzen ?

Nou ?
Misschien omdat je het lekker uit je duim gezogen hebt ?
Is wel lekker, he. Duimpje in je mond. En komt mama je zometeen lekker in stoppen, en dan ben je blij, ofniet dan ?

Mitchel_12000
3 mei 2002, 20:21
Mensen, jullie moeten gewoon niet op zo'n forum reageren. Dan snapt ie het vanzelf wel.

gangsta
4 mei 2002, 13:00
Het klinkt inderdaad niet erg geloofwaardig maar volgens mij zijn er hier ook wat mensejes die zelf graag die €4000 zouden willen hebben. Dat is NEderland altijd zo, iedereen die boven (of Onder :smile:) het gemiddelde uitsteekt wordt meteen afgekraakt.

m-towns, als je echt €4000 hebt koop een PRS custom met artist package. OF een gretsch.

nozem
4 mei 2002, 13:15
Schaf inderdaad een Gretsch White Falcon dan kom ik wel eens een keer langs in je studio :wink:

Moonchild
4 mei 2002, 15:34
[quote]
Op 2002-05-04 11:56, schreef Noctiis:
ik zit ook al een jaar bij een platenlabel (weliswaar eentje waar ik co-eigenaar van ben)
- Voor de onoplettenden: alleen de 1e zin van dit stukje is waar

PATSER! :grin:

sebass
4 mei 2002, 18:07
Laat een mooie gitaar bouwen. Met piezo element en je naam in de hals. Of koop een ernie ball music man gitaar van john petrucci ben je meteen al je geld kwijt :smile: Koop anders twee totaal verschillende gitaren. Trouwens zoveel geld ik belachelijk om alleen aan een gitaar uit te geven. Koop er een mooie mesa/boogie top van met een mooie 4x12 speaker kast of iets in die geest zoals een volledig 19" rack met g-force etc. Ik speel al jaren op mijn les paul custom en ik heb op veel gitaren gespeeld maar ik ben zo gewend aan mijn gitaar en het geluid dat ik geen andere koop.
nog even een vraagje waarom geeft een platenmaatschappij jou 4000 euro om een gitaar te kopen terwijl je er al zes goede heeft. Als ze geld overhebben kunnen ze ook wel wat aan mij geven kan ik eindelijk een studio gaan bouwen. stuur maar een mailtje als je mijn rek.nummer wilt weten :wink:

master G
5 mei 2002, 14:59
Op 2002-05-03 19:50, schreef The Dude:
Volgens mij hebben we hier te maken met een uitzonderlijk geval van iemand die te weinig (of geen) aandacht krijgt van mensen uit zijn nabije omgeving. En dat hij daarom maar zelf dingen gaat verzinnen, om vrienden mee te maken. En dan ff met geld smijten, das altijd een goed werkende situatie. Hij heeft er vast een boek over gelezen, "Vrienden maken voor Dummies" ofzow. Daar stond dit bij het hoofdstuk "Ik-heb-geen-vrienden-wat-kan-ik-eraan-doen?? TIPS"

En dan even tegen die M-Town zelf.

Gozer, je komt uit Maastricht, en je hebt een platenmaatschapij en die geeft jou 4000 euro. Denk je dat dit geloofwaardig overkomt ? (Ik zal het je verklappen) NEE, DAT DOET HET NIET !!

Als je dan al een platenmaatschapij hebt, kom dan eens met feiten:
- Welke platenmaatschapij
- Van welke wereldberoemde band ben je dan wel (dat ze jou 4000 euro (das 8815 gulden !!) geven om een gitaar uit te zoeken)
- Als je dan de ster bent, waarom kom je dan op dit arbeidersforum om jou vraag te stellen, waaro ga je dan niet naar America, het land, met de kanzen ?

Nou ?
Misschien omdat je het lekker uit je duim gezogen hebt ?
Is wel lekker, he. Duimpje in je mond. En komt mama je zometeen lekker in stoppen, en dan ben je blij, ofniet dan ?



Ja kom op M-Town... ik bn ook wel benieuwd

ekkerman
9 mei 2002, 13:57
iedere sukkel die bij de kamer van koophandel staat ingeschreven kan net als onze v o f een platenlabel annex muziek uitgeverij beginnen het kost alleen jaarlijks wat centen aan de buma stemra !
dus das niet zo moeilijk alleen welke geeft zijn op te nemen artiesten 4000 euro om een plank aan te schaffen als hij er al zoveel knappe heeft ?
niet echt geloofwaardig dus en ik voel al bijna de hete adenm van het ons inmiddels overbekende slotje al in de nek....

The Dude
9 mei 2002, 15:53
Ik gloof dat onze grote held heeft besloten toch maar naar America te verhuizen, omdat dat het land met de vele kansen is.
Of hij heeft gelezen in het boek "Vrienden maken voor dummies gelezen en alle tips gedaan, wat moet ik nu ?" En daaruit geconcludeerd dat hij teurg moet naar het werkelijke probleem, en dat is natuurlijk dat hij van pappa en mamma nooit met Duplo mocht spelen, en dat hij nu, om de verloren tijd in te halen.

Braindead
9 mei 2002, 18:47
"Misschien omdat je het lekker uit je duim gezogen hebt ?
Is wel lekker, he. Duimpje in je mond. En komt mama je zometeen lekker in stoppen, en dan ben je blij, ofniet dan ?"

Haha dit citaat van the Dude........ ik lach me kapot. Ik moet toegeven dat ik het verhaal in het begin nog geloofde maar nu die Platenmaatschappij story , dat vind ik toch wel twijfelachtig. Maar goed, wie weet is deze jongen echt gezegend met een heleboel talent en ligt er een platenmaatschappij aan zijn voeten. Ik zou zeggen indien dit verhaal klopt, stel voor alle trouwe leden van dit Forum dan op zijn minst een gratis cd'tje van je ter beschikking zodat wij mischien ooit ook nog op jouw wereldse nivo kunnen komen.

Zal ik je dan toch maar het voordeel van de twijfel geven? ....misschien een Belgische platenmaatchappij?

In ieder geval wens ik je alle succes, maar wat die gitaren van je betreft: waarom koop je 2 ESP's terwijl je een Ibanez beter vind spelen? Ik bedoel die ESP's zijn ook niet echt goedkoop. Of had je die eerder als je ibanez.
Als advies zou ik willen geven koop 2 gitaren, voor 2000 euro kun je volgens mij best een heel goede gitaar kopen.

Succes!

Kitaarhiero
9 mei 2002, 19:25
4000 euro is 2 les pauls :wink:

en... als ik een beroemde gitarist zou zijn zou ik hier nog steeds posten hoor :wink:

Ic3gl0vE
9 mei 2002, 21:51
custom shop jackson death angel en ik ben eeuwig jaloers op je (tenzij ik ooit ook geld krijg van een platenmaatschappij *dreamdreamdream*)

The Dude
31 mei 2002, 11:40
Ik heb het lichtelijke gevoel dat onze grote vriend M_Town is vertrokken is naar Duitsland om een Schlager carriere te beginnen.
Of hij is terug gegaan naar zijn wiegje, dat kan ook.
Maar wat uiteraard ook een optie is, is dat hij een boek. "Ik heb werkelijk alles geprobeerd om erbij te horen, maar idereen haat me", en dat ie heeft geconcludeerd dat hij gewoon geen vrienden mag hebben, dat is wettelijk bepaald. Dus nu is hij lid geworden van de help-ik-ben-een-onwijze-kneus-en-ik-heb-geen-vrienden-ik-zoek-nu-naar-aandacht-die-ik-bij-deze-club-hoop-te-krijgen-en-dan-krijg-ik-eindelijk-wat-ik-altijd-al-zocht, de EO jongerenbeweging (EO Jugend)

Hankey
3 juni 2002, 18:56
Ik zou wel weten wat voor gitaar ik zou kopen: een mooie PRS hollowbody II :smile:

En als je nog een beetje doorspaart heb je een vette dragon 2002 :wink:

Ic3gl0vE
3 juni 2002, 21:44
hey M-town durf je zelf niet meer te reageren?

ennuh als je 2 ESP's hebt die naar JOUW wensen zijn aangepast hoezo spelen ze dan 'minder fijn'

je verhaal is een beetje dom :razz:

Brianmayrulezzz
4 juni 2002, 21:18
Op 2002-05-01 18:00, schreef pimmetje:
Als ik zo naar het rijtje kijk, mis je nog een goede jazz- (en blues)gitaar. Voor zo'n 2500 tot 3000 euro heb je waarschijnlijk wel een leuke hollow body Gibson uit de eerste helft van de 50er jaren. Die blijft z'n waarde ook nog houden (wordt waarschijnlijk zelfs meer waard).


Ten eerste wil ik ff zeggen dat dit nergens op slaat, of je weet niks van gitaren (anders zou je wel kunnen kiezen) of je zit te lullen (zal het wel zijn). voor het geval dat je toch serieus bent:

voor 4000 kun je zo ongeveer een D'Angelico New Yorker kopen!!!!
Bij EMI vanaf 3600 euro ofzo!!!!!!

(ga ook eens naar http://www.rsguitars.com, dit zal de meest veelzijdige gitaar zijn die je kunt kopen!!!!)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Brianmayrulezzz op 2002-06-04 21:25 ]</font>

episua
4 juni 2002, 21:50
Om op dit shit forum te reageren, de persoon die dit forum maakte is waarschijnlijk een gefrustreerde huis, tuin en keuken gitarist. En wat mooi in een huiskamer past zijn 'vind ik' 2 Gibsons, 1 sg en 1 les paul.

ekkerman
5 juni 2002, 17:01
misschien kan hij beter blokfluit gaan spelen of mondharmonica studeren ofzo...

Casey
5 juni 2002, 21:14
Zeg Noctiis , kan ik met m'n bandje asjeblieft bij jouw platenlabel .
Nu wil ik toevallig ook een nieuwe gitaar want ik heb er pas 5 en neem aan dat jij die dan voor me betaald daar dat gebruikelijk is .
Zo'n 4000€ schijnt het gemiddelde bedrag te zijn wat daar voor staat ik zal je gelijk mijn bankrekening nr. mailen .

PS ,
M-Town geef de hashpijp 's door !

The Dude
23 juni 2002, 17:55
Eigenlijk best zielig dat M-Town nu helemaal geen aandacht meer heeft gekregen die hele maand die het duurde om weer te posten hier....

Eigenlijk best zielig dat hij niet ff kwam kijken in hoeverre wij hem geloofden....

Eigenlijk best zielig dat hij helemaal niet meer op het forum is geweest....

Eigenlijk best zielig dat wij zijn 5e verjaardag, die gisteren was, ongemerkt voorbij hebben laten gaan....

Eigenlijk best zielig dat hij bestaat....

Ic3gl0vE
23 juni 2002, 17:58
BATS!

raak
hehehe

Thomasvv
23 juni 2002, 18:42
Slotje?

Ic3gl0vE
23 juni 2002, 18:51
ergens hier op dit forum staan regels voor onderwerpen..
mr. Mtowns laat alleen merken dat hij een opschepper/sukkel is en dat is niet 'strafbaar' laten we maar zeggen

we kunnen ook gewoon met z'n allen niet meer reageren hier

Mtowns is zelf ook al afgehaakt :grin:

The Dude
24 juni 2002, 15:06
Ja, dit topic stond ook al 2 pagina's terug maar ik kon het niet laten om M-Town ff af te zeiken, dus.

Mocht er iemand zich aangesproken voelen of gehinderd zijn door mijn opmerking, mijn oprechte excuses hiervoor.

clickbeast
12 september 2011, 18:09
Ik heb gehoord van een vriend dat er iets nieuw in devolpment is genaamd opticalmusiq het zou een centraal punt worden waar artiesten of mensen met muziekale ideenen zig kunnen aansluiten en zo kunnen groeien met elkaar veel weet ik er niet van maar het zou zeer interessant zijn. Veel is er nog iet van bekend gemaakt ofzo omdat ze og volop bezig zijn ofzo maar ik heb wel een test site van hun gevonden MOD-EDIT mischien kun je daar eens gaan neuzen mijn vriend zij wel dat het nog zeer beta is en dat het nog enkele maanden kan duren voor dat het word gereleased.:cooler:

Ijselrobo 07
12 september 2011, 18:12
Ik heb gehoord van een vriend dat er iets nieuw in devolpment is genaamd opticalmusiq het zou een centraal punt worden waar artiesten of mensen met muziekale ideenen zig kunnen aansluiten en zo kunnen groeien met elkaar veel weet ik er niet van maar het zou zeer interessant zijn. Veel is er nog iet van bekend gemaakt ofzo omdat ze og volop bezig zijn ofzo maar ik heb wel een test site van hun gevonden MOD-EDIT mischien kun je daar eens gaan neuzen mijn vriend zij wel dat het nog zeer beta is en dat het nog enkele maanden kan duren voor dat het word gereleased.:cooler:

wat heeft dit te maken met een topic uit 2002? (en heb je nou een acc aangemaakt alleen om reclame hiervoor te maken? :stop:)

bass blom
12 september 2011, 18:13
ik denk dat dat een spambotje is :D

Schrevel
12 september 2011, 18:17
Gaaf! Iets nieuws in devolpment, hoe hebben wij ooit zonder gekund?

macwilliams
12 september 2011, 18:26
Maar waar kun je niet uit kiezen dan?

Mitch
12 september 2011, 18:29
Er zijn er twee zo slim geweest om dit te rapporteren (waarvan één ook net hier gepost heeft); zou de rest de volgende keer zo vriendelijk willen zijn om een dergelijke topic niet levend te houden door er een off topic verhaal van te maken? De post met de link die verwijderd moet worden quoten.... heel slim, dubbel werk, dank je. Don't feed the troll...or the spambot.