PDA

View Full Version : GEARMEETING SEPTEMBER 2004 GRONINGEN



ieme
9 juli 2004, 19:46
GEARMEETING SEPTEMBER 2004 GRONINGEN

ieme
9 juli 2004, 19:46
GEARMEETING SEPTEMBER 2004 GRONINGEN

In overleg met andor zou ik graag samen met hem nogmaals een FORUM-MEETING willen organiseren met dit keer als hoofd thema: VERSTERKERS

We maken er meteen nationale gas-dag van!

De bedoeling is dat een aantal forumleden hun versterker meenemen en daar een aantal amps getest gaan worden.

DEMO: BEKENDE GITARIST
Verder gaan we proberen een leuke clinic te organiseren met een bekende gitarist die over zijn gear verteld, zijn werk als gitarist en verschillende dingen laat zien. We hadden het idee om Leendert Haaksma, Rob Winter of iemand anders te vragen… suggesties?

DEMO: VERSTERKER BOUWER
Bij Leendert hadden we het idee dat hij meteen de door hem gebouwde HOOK versterkers kan demonstreren. Mocht dat niets worden is Ernst Fliek ook een optie om te vragen om over de door hem gebouwde versterkers te vertellen.

PRIMEUR: GITAARBOUWER TSJECHISCHE GITAREN
Er is door een kennis van andor contact geweest met een Tsjechische gitaarbouwer die klassieke modellen namaakt. Als het goed is dan zijn er in september een aantal demo modellen beschikbaar om te testen

DEMO: BOGNER, GUYTRON, VHT, HOOK, DIVIDED BY 13, BRUNETTI, MATCHLESS
We gaan proberen dat erik vd haar een aantal hi-end versterkers ter demo beschikbaar gaat stellen of gaat demonstreren

DEMO: GITAREN EN OVERIGE MERKEN VERSTERKERS ZOALS MARSHALL, LINE 6 ENZ
Ook willen we proberen in samenwerking met een gitaarzaak een aantal demoversterkers ter beschikking te krijgen om uit te testen en dat er mensen zijn die het een en ander over de spullen kunnen vertellen

REAL CHAT!
Eens lekker rustig met forumgenoten in het echt een praatje maken, een ongedwongen sfeer en rustig elkaar zijn spulletjes uittesten

MAAAAAAAAAAAAAAAAR!!!
Alles is in dit stadium nog heel pril, nog niets is zeker en nog geen afspraak staat vast…
Een aantal van deze plannen kunnen doorgaan als er genoeg opkomst is… MINIMAAL 30 PERSONEN!
Al jullie ideeën zijn welkom! Praat, chat en discussier er over.
Bij vragen kun je mij toevoegen op msn onder bhmguitar@hotmail.com

Negative K3 fan
9 juli 2004, 19:49
klinkt veelbelovend.

ieme
9 juli 2004, 19:49
Hier maken we een lijstje met mensen die zich opgeven:
(NAAM + NICKNAME + WAT JE MEENEEMT)

1. Ieme (ieme) guytron
2. Andor (andy) Engl Powerball
3. Eelco (mithrandir)
4. Lennart (neg k3)
5. Arjen (skabouter) Framus dragon
6. Yasser (hoofd) Brunetti maranello
7. Rob (alhambra)
8. Jascha (GuitarMaster)
9. Erik (Anders D) Koch twintone
10. Rick (Metoshade) Woodstock?
11. mbakker75 (2 a 3 personen, Koch multitone en Peavy 5150 Top Marshall TSL)
12. Wilem (wilson)
13. Chris (picasso) Marshall JCM800?
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

hoofd
9 juli 2004, 19:49
Als Skabouter mij met de auto op kan pikken komen ik en mijn Maranello ook wel (en Skabouter zal dan wel zijn Framus meeslepen, ik durf wel voor hem te spreken ;)).

ieme
9 juli 2004, 19:50
Als Skabouter mij met de auto op kan pikken komen ik en mijn Maranello ook wel (en Skabouter zal dan wel zijn Framus meeslepen, ik durf wel voor hem te spreken ;)).
Mooi mooi! ska was al enthousiast!

Negative K3 fan
9 juli 2004, 19:54
als eelco wil rijden wil ik ook wel mee, lijkt me wel koel, beetje amps testen :)


misschien is het dan ook een leuk idee om zoiets als MP heeft op te zetten, een schakelkastje waar een shitload aan heads en cabs vastzitten en waar je heel makkelijk een beetje mee kunt vergelijken. nadeel is dan wel dat er maar 1 iemand tegelijk kan> demonstratie misschien?

alhambra
9 juli 2004, 19:55
U is een goed mens. Ik doe als het ff kan mee.

ieme
9 juli 2004, 19:56
U is een goed mens. Ik doe als het ff kan mee.
wat is alhambra zn echte naam?

hoofd
9 juli 2004, 19:57
Rob
edit: en eelco = mithrandir

Negative K3 fan
9 juli 2004, 19:59
U is een goed mens. Ik doe als het ff kan mee.
wat is alhambra zn echte naam?

Rob Braam

Mithrandir
9 juli 2004, 20:05
Ik sta er gewoon al tussen en ik heb me nog niet eens opgegeven :o

Maar ik vind het wel een super idee ieme, zeker als je werkelijk kunt regelen wat je van plant bent. Ik ben wel van de partij denk ik, over dat meerijden moeten we het nog ff hebben :roll:

Als ik op de een of andere manier mezelf ook nog nuttig kan maken moet je het maar zeggen.

september is al wel snel, dan heb ik denk ik nog geen andere amp.....denk niet dat ik de thunder mee neem dan, ik zal wel mijn collectie pedalen mee nemen.

robzilla
9 juli 2004, 20:08
Waarom nou in Groningen :razz:

BLOK182
9 juli 2004, 20:13
Rijdt der nog iemand vanuit het Zuiden waarmee ik mee kan? Heb geen auto/rijbewijs en om nou een amp in flightcase mee te nemen in de trein...tja... :)

pint
9 juli 2004, 20:17
ja waarom groningen :???:
voor de rest een super idee :evil:

GuitarMaster
9 juli 2004, 20:41
1. Ieme (ieme) guytron
2. Andor (andy) Engl Powerball
3. Eelco (mithrandir)
4. Lennart (neg k3)
5. Arjen (skabouter) Framus dragon
6. Yasser (hoofd) Brunetti maranello
7. Rob (alhambra)
8. Jascha (GuitarMaster)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

kokeleko
9 juli 2004, 21:00
ja waarom groningen :???: rocks
voor de rest een super idee :evil:

Groningen rocks 8-)

ieme
9 juli 2004, 21:01
Ik heb net even contact met onze gast gehad en die heeft in september een aantal optredens... oktober? is dat wat? iets meer tijd... iets beter?
suggesties?

Mitch
9 juli 2004, 21:56
Ik vind het reuze ! Maar......

.....als er zoveel spul getest gaat worden dan moet dat wel vreselijk strak georganiseerd worden. Ik heb nu twee pedalendagen meegemaakt met aanzienlijk minder mensen en als je dan ziet hoe lang je al bezig bent voor iedereen een beetje gezien en gehoord heeft wat -ie leuk vind: best lang !
Daarnaast zul je ook echt een flinke ruimte of meerdere ruimtes moeten hebben als je zo veel gear neer wil zetten. Het is trouwens de vraag hoeveel spullen er van dealers nodig zijn als de helft van de mensen al hun versterkers meenemen.
Plus: als je zoveel publiek nodig hebt is een centralere lokatie wel voor de hand liggend. Ik geloof niet dat ik zelf zin heb om naar Groningen te karren :(

Puur om mee te denken hoor, goed initiatief !

ieme
9 juli 2004, 23:38
Ik vind het reuze ! Maar......

*1 als er zoveel spul getest gaat worden dan moet dat wel vreselijk strak georganiseerd worden.
*2 Daarnaast zul je ook echt een flinke ruimte of meerdere ruimtes moeten hebben als je zo veel gear neer wil zetten.
*3 Plus: als je zoveel publiek nodig hebt is een centralere lokatie wel voor de hand liggend. Ik geloof niet dat ik zelf zin heb om naar Groningen te karren :(
*4 goed initiatief !

*1, ja dat is de bedoeling, bijvoorbeeld een middag van 1 tot 2 demo van half 3 tot einde testen
*2/3, daarom groningen, in het viaduct hebben we de ruimte! we willen juist door iets bijzonders het de moeite waard maken eens naar groningen te komen! ff meeting en showen wat je hebt daar red je t niet mee! maar als we iets te bieden hebben dan komt het goed hopen we! en vergeet niet, we doen het vooral om jullie(en onszelf) allemaal een leuke middag te bezorgen!
*4, dankjewel!

Monty
10 juli 2004, 00:07
Kan het nog verder weg??? :(

Is midden nederland niet een optie? Lijkt me wel zo eerlijk voor iedereen.

Alain
10 juli 2004, 00:14
Kan het nog verder weg??? :(

Is midden nederland niet een optie? Lijkt me wel zo eerlijk voor iedereen.

Ik denk dat ze er echt alle Belgen niet bij willen hebben...

Misschien moeten we dezelfde dag ook een Belgische meeting houden... in Aarlen of zo...

Anders Destium
10 juli 2004, 00:36
Ik wil mezelf best (onder voorbehoud) opgeven, ik weet alleen nog absoluut niet hoe mijn schema er tegen die tijd uitziet...


Ik heb voor Mith en Neg K3 fan ook de amp maar ingevuld, correct me if I'm wrong!

1. Ieme (ieme) guytron
2. Andor (andy) Engl Powerball
3. Eelco (mithrandir) Engl Thunder?
4. Lennart (neg k3) Peavey 5150
5. Arjen (skabouter) Framus dragon
6. Yasser (hoofd) Brunetti maranello
7. Rob (alhambra)
8. Jascha (GuitarMaster)
9. Erik (Anders D) Koch twintone
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Wilson
10 juli 2004, 00:49
Ik denk dat ik ditkeer ook van de partij ben, wel onder voorbehoud nauurlijk

1. Ieme (ieme) guytron
2. Andor (andy) Engl Powerball
3. Eelco (mithrandir) Engl Thunder?
4. Lennart (neg k3) Peavey 5150
5. Arjen (skabouter) Framus dragon
6. Yasser (hoofd) Brunetti maranello
7. Rob (alhambra)
8. Jascha (GuitarMaster)
9. Erik (Anders D) Koch twintone
10. Willem (Wilson)
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Metoshade
10 juli 2004, 01:06
Lijkt me gaaf, ik studeer in Groningen en zit regelmatig op Gitaarnet mee te lezen. Het lijkt me erg leuk en leerzaam om er eens bij te zitten, daarbij ben ik erg benieuwd naar de klanken van verschillende topversterkers in ervaren handen.

1. Ieme (ieme) guytron
2. Andor (andy) Engl Powerball
3. Eelco (mithrandir) Engl Thunder?
4. Lennart (neg k3) Peavey 5150
5. Arjen (skabouter) Framus dragon
6. Yasser (hoofd) Brunetti maranello
7. Rob (alhambra)
8. Jascha (GuitarMaster)
9. Erik (Anders D) Koch twintone
10. Rick (Metoshade) Woodstock?
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

andy
10 juli 2004, 01:19
WOW. Ik kom ook net ff terug van een repetitie....... Maar Ieme en ik hebben het over dit plan gehad. Dit topic is even om de belangstelling te checken. Maar alles kan aardig concreet gemaakt worden.
Ieme is wel erg doortastend. :wink:
Maar het idee staat. Ruimte (s) kan geregeld worden.

De Tsjechische import staat vast, dat kan geregeld worden.

Voor bassisten, workshop van Gerrit Veen??? En voor gebruik van gear natuurlijk. ex Herman Brood.

Gitaarbouw en versterker bouw en vragen over reperaties, aaanpassingen, dat lukt ook.

mzl Andor

Michael AE
10 juli 2004, 04:09
Ik wil ook wel komen. Ik kan een Bogner Ubershall, Bogner Shiva, Boogie MKIIC en Boogie Single Rectifier meenemen. :wink:

ieme
10 juli 2004, 06:46
Ik wil ook wel komen. Ik kan een Bogner Ubershall, Bogner Shiva, Boogie MKIIC en Boogie Single Rectifier meenemen. :wink:
Jij wel, dan hoeven we vd haar ook niet meer te vragen!

ieme
10 juli 2004, 07:22
Kan het nog verder weg??? :(

Is midden nederland niet een optie? Lijkt me wel zo eerlijk voor iedereen.

Ik zou niet weten waar en in groningen hebben we de ruimte om dit te doen! En we hopen jullie iets te kunnen bieden dat zeker de moeite waard zal zijn!

ReinoutV
10 juli 2004, 09:05
Leuk initiatief. Ik wil best komen, maar ik denk niet dat ik een erg interessante versterker heb (Kitty Hawk). Als er meer bekend is over de datum lijkt me dit een leuk plan.

Baker
10 juli 2004, 09:44
Waarom nou in Groningen :razz:

Omdat de wereld niet ophoudt bij Utrecht..... :)
Er gaat niets boven Groningen! 8-)

Ik ben denk ik wel van de partij.
Koch Multitone mee?
Ken ook nog wel iemand met een opgevoerde 5150

Baker
10 juli 2004, 09:51
ff serieus,

de lokatie Groningen is helemaal niet zo raar.
Over de A28 vanuit Utrecht knal je er zo naar toe. Tenminste, op zaterdag.

En, een eventuele volgende meeting kan toch altijd nog in Utrecht of Den Bosch gehouden worden!

LordRiffenstein
10 juli 2004, 09:53
ff serieus,

de lokatie Groningen is helemaal niet zo raar.
Over de A28 vanuit Utrecht knal je er zo naar toe. Tenminste, op zaterdag.

En, een eventuele volgende meeting kan toch altijd nog in Utrecht of Den Bosch gehouden worden!

Moet je eens kijken om vanuit Belgie nr Groningen te rijden!! :cry:

kokeleko
10 juli 2004, 09:54
ff serieus,

de lokatie Groningen is helemaal niet zo raar.
Over de A28 vanuit Utrecht knal je er zo naar toe. Tenminste, op zaterdag.

En, een eventuele volgende meeting kan toch altijd nog in Utrecht of Den Bosch gehouden worden!

Moet je eens kijken om vanuit Belgie nr Groningen te rijden!! :cry:

Daar is vast een reden toe :D

Baker
10 juli 2004, 09:58
Zullen we dit lijstje maar meteen aanvullen en officieel maken?
(uiteraard onder voorbehoud)

neg k3 heeft een Peavy Combo.
Ik zal mijn medebandlid vragen of hij mee gaat. Hij heeft een peavy 5150 Top Kan meteen iedereen het verschil horen tussen een Top en een combo, want dat is namelijk ENORM.

Ken trouwens ook nog wel iemand met een TSL

Verder ben ik het er ook mee eens dat het misschien niet eens nodig is om dealers uit te nodigen! alle forum leden bij elkaar hebben genoeg shit dacht ikzo.


1. Ieme (ieme) guytron
2. Andor (andy) Engl Powerball
3. Eelco (mithrandir) Engl Thunder?
4. Lennart (neg k3) Peavey 5150
5. Arjen (skabouter) Framus dragon
6. Yasser (hoofd) Brunetti maranello
7. Rob (alhambra)
8. Jascha (GuitarMaster)
9. Erik (Anders D) Koch twintone
10. Rick (Metoshade) Woodstock?
11. mbakker75 (2 a 3 personen, Koch multitone en Peavy 5150 Top Marshall TSL)
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Baco
10 juli 2004, 10:21
ff serieus,

de lokatie Groningen is helemaal niet zo raar.
Over de A28 vanuit Utrecht knal je er zo naar toe. Tenminste, op zaterdag.

En, een eventuele volgende meeting kan toch altijd nog in Utrecht of Den Bosch gehouden worden!

Moet je eens kijken om vanuit Belgie nr Groningen te rijden!! :cry:

Daar is vast een reden toe :D

Tja, kon anders eens mijn SE meebrengen, maar ja, 't is een beetje ver, hé :wink:

LordRiffenstein
10 juli 2004, 10:25
neg k3 heeft een Peavy Combo.
Ik zal mijn medebandlid vragen of hij mee gaat. Hij heeft een peavy 5150 Top Kan meteen iedereen het verschil horen tussen een Top en een combo, want dat is namelijk ENORM.

Ken trouwens ook nog wel iemand met een TSL

alle forum leden bij elkaar hebben genoeg shit dacht ikzo.

:-D :razz:

kokeleko
10 juli 2004, 10:25
ff serieus,

de lokatie Groningen is helemaal niet zo raar.
Over de A28 vanuit Utrecht knal je er zo naar toe. Tenminste, op zaterdag.

En, een eventuele volgende meeting kan toch altijd nog in Utrecht of Den Bosch gehouden worden!

Moet je eens kijken om vanuit Belgie nr Groningen te rijden!! :cry:

Daar is vast een reden toe :D

Tja, kon anders eens mijn SE meebrengen, maar ja, 't is een beetje ver, hé :wink:

Niets is zover als dat het lijkt.

gerrekat
10 juli 2004, 10:28
Is mij te ver weg.....jammer!

kokeleko
10 juli 2004, 10:30
Nou snap ik een ding niet, iedereen vindt het weer te ver weg, maar een daggie naar Beyers , MP of Joekboks in Boekel , vinden jullie allemaal normaal.
Maar tis jullie feestje :D

LordRiffenstein
10 juli 2004, 10:47
Nou snap ik een ding niet, iedereen vindt het weer te ver weg, maar een daggie naar Beyers , MP of Joekboks in Boekel , vinden jullie allemaal normaal.
Maar tis jullie feestje :D

Ja want dat is nog altijd een stuk minder ver dan Groningen, behalve MP dan.

kokeleko
10 juli 2004, 11:00
Gaat toch ook niet om de kilometers, maar de tijd die je erin steekt.
Als je met vakantie gaat let je daar toch ook niet op. :D

Robbert
10 juli 2004, 11:07
Omdat de wereld niet ophoudt bij Utrecht..... :)
Er gaat niets boven Groningen! 8-)

Inderdaad! D'r ligt níks boven Groningen, alleen water!

:D

kokeleko
10 juli 2004, 11:10
O,ja stelletje........... :evil: ..........waar komt dan jullie aardgas vandaan.
Respect!!!!!!!!!!

JV
10 juli 2004, 11:45
als ik tegen die tijd nog steeds de auto heb waar ik nu in rij zou ik wel kunnen evt.

ligt een beetje aan mijn schema rond die tijd, maar onder voorbehoud schrijf ik me wel in. heb alleen weinig gear om te showen, maar dat is hopelijk niet de grootste ramp. heb wel weer eens zin in een meeting.

en dan kan ik mijn oude multitone weer eens terugzien heh.

dus:
12. Jasper (JV) met dan waarschijnlijk alleen gitaren, tenzij iemand interesse heeft om een cube30 te horen.

er kunnen dan ook nog wel mensen meerijden mocht dat nodig zijn

Monty
10 juli 2004, 12:18
Ik heb helaas geen auto, anders had ik wel gekomen met m'n Herbert. Misschien is carpoolen een optie??? Zijn er mensen vanuit de randstad die naar groningen gaan?

Baker
10 juli 2004, 12:38
en dan kan ik mijn oude multitone weer eens terugzien heh.

er zitten inmiddels wel nieuwe eindbuizen in, en er is een 2x12 cabinet bijgekomen. :D

andy
10 juli 2004, 13:05
O,ja stelletje........... :evil: ..........waar komt dan jullie aardgas vandaan.
Respect!!!!!!!!!!

Eens een Groninger, altijd een Groninger, of niet Kok. :wink: Maar kom jij dan niet?? Er is een bar. :lol:

On topic: Trouwens ik kan er 5 speakercabs neerknallen, die gebruikt kunnen worden. En Marshalls zijn bij deze ook geregeld. JCM 800 en 900. Overigens zijn mensen zonder amps ook van harte welkom.

Baker
10 juli 2004, 13:25
On topic: Trouwens ik kan er 5 speakercabs neerknallen, die gebruikt kunnen worden.

Kijk, dat is nou nog es een goed idee!
scheelt een boel gesleep!

Wilson
10 juli 2004, 14:21
1. Ieme (ieme) guytron
2. Andor (andy) Engl Powerball
3. Eelco (mithrandir) Engl Thunder?
4. Lennart (neg k3) Peavey 5150
5. Arjen (skabouter) Framus dragon
6. Yasser (hoofd) Brunetti maranello
7. Rob (alhambra)
8. Jascha (GuitarMaster)
9. Erik (Anders D) Koch twintone
10. Rick (Metoshade) Woodstock?
11. mbakker75 (2 a 3 personen, Koch multitone en Peavy 5150 Top Marshall TSL)
12. Wilem (wilson)
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

gibls6
10 juli 2004, 14:22
Als er wat valt te regelen met overnachten is het nog wel te doen vanuit het zuiden. Kan zelfs dan wat van die Belgen meeslepen als ze in Breda willen verzamelen :cool:
D.w.z. zaterdag er naar toe, de "zooi" bekijken/uitproberen, s'avonds stappen in Groningen :-D , slaapzak uitrollen naast mijn versterker (óf een mooi blondje), zondag nog wat spelen en back home. Kan dat in deze locatie??????

Stitch
10 juli 2004, 14:34
Heee super initiatief! Is er al een datum bekend (niet he, of ik moet er overheen gelezen hebben). Ik weet ook nog niet waarmee ik tegen die tijd bezig ben dus laat het tzt nog een keer weten. Ik neem dan mn PodXT en 8008 19' mee.

ieme
10 juli 2004, 15:00
Heee super initiatief! Is er al een datum bekend (niet he, of ik moet er overheen gelezen hebben). Ik weet ook nog niet waarmee ik tegen die tijd bezig ben dus laat het tzt nog een keer weten. Ik neem dan mn PodXT en 8008 19' mee.

Leuk!!

Groet, ieme

wietse
10 juli 2004, 16:28
best kans dat ik ook kom heb geen bijzondere amp om mee te nemen , wel genoeg gitaren :-D .
kan pas echt bepalen of ik kan , als ik de datum weet.
mischien wil een maat van me wel mee (mesa dual rectifier of een andere die een valvetronix heeft) maar ja dat zijn weer geen forum leden.
en dat lijkt me niet echt de bedoeling.

andy
10 juli 2004, 16:36
Als er wat valt te regelen met overnachten is het nog wel te doen vanuit het zuiden. Kan zelfs dan wat van die Belgen meeslepen als ze in Breda willen verzamelen :cool:
D.w.z. zaterdag er naar toe, de "zooi" bekijken/uitproberen, s'avonds stappen in Groningen :-D , slaapzak uitrollen naast mijn versterker (óf een mooi blondje), zondag nog wat spelen en back home. Kan dat in deze locatie??????

Er slapen kan niet. Als we het niet te laat organiseren is camping Stadspark wel een optie. De versterkers zouden dan een nachtje opgesloten kunnen worden in het Viadukt.
En voor de Belgen, het schijnt vanuit Antwerpen ongeveer 3 en en haalf uur rijden te zijn. Ik heb laatst nog bezoek gehad in het Viadukt van Belgische forummers.
Nogmaals, dit topic is om de belangstelling te checken. In overleg met Ieme prik ik nog een datum.

robzilla
10 juli 2004, 17:43
Ik zou opzich wel willen gaan, maar dan moet ik met iemand mee kunnen rijden (vanuit alphen a/d rijn). Is het ook mogelijk om iemand van buiten het forum mee te nemen?

ieme
11 juli 2004, 11:35
NOGMAALS:

Dit topic is puur om te kijken of er genoeg belangstellig zal zijn...

ieme

Negative K3 fan
11 juli 2004, 13:31
neg k3 heeft een Peavy Combo.
Ik zal mijn medebandlid vragen of hij mee gaat. Hij heeft een peavy 5150 Top Kan meteen iedereen het verschil horen tussen een Top en een combo, want dat is namelijk ENORM.

wordt misscihen wat lastig voor mij om de combo mee te krijgen en mijn combo is trouwens niet echt meer stock.

Braindead
11 juli 2004, 13:31
Ik heb ook belangstelling. Maar Groningen, is wel een eindje weg.
MAar ik zal me er over beraden.

(Misschien kan ik mijn SL-x TOp meenemen.... )

BramVersteeg
11 juli 2004, 14:02
Ik vind het een erg leuk idee maar Groningen is een halve dag rijden!!
Jammer :( . Anders werden jullie ook nog voorzien van een Diezel Herbert en een ENGL ritchie Blackmore. Veel plezier voor de mensen die wel kunnen komen iig.
Grz. Bram

andy
11 juli 2004, 14:16
Ik heb ook belangstelling. Maar Groningen, is wel een eindje weg.
MAar ik zal me er over beraden.

(Misschien kan ik mijn SL-x TOp meenemen.... )

SL-X is hoogst waarschijnlijk al aanwezig.

pikasso
12 juli 2004, 10:55
Ik ben er ook bij natuurlijk

weet nog niet wat ik meeneem. misschien kan ik iets bij Westerhaven regelen

sash
12 juli 2004, 13:56
We hadden het idee om Leendert Haaksma, Rob Winter of iemand anders te vragen… suggesties?



Enneuh... wie gaat dat betalen?

ieme
12 juli 2004, 13:59
We hadden het idee om Leendert Haaksma, Rob Winter of iemand anders te vragen… suggesties?



Enneuh... wie gaat dat betalen?

nou STEL dat er genoeg belangstelling is moeten we kijken wat het kost en hoe we dat gaan ophoesten... Ik denk dat Leendert wel een demo van zn hook wil overwegen omdat op dit forum een aantal geintereseerden voor zijn versterkers rondlopen!
Reiskosten vergoeding is natuurlijk wel bespreekbaar...

harrie-beton
12 juli 2004, 14:36
alweer Groningen maar ok, ik kan wel denk ik. Heb je al een datum? zaterdag 11 september kan ik niet :wink: .

Mijn gear: line6 [podxt] plus nieuwe peavy eindversterker. übersound.

harrie beton

Bins
12 juli 2004, 14:56
Als ik met de Skabouter en hoofd mee kan rijden uit A'dam, kan ik theoretisch gezien wel komen. Alleen is er zeer grote kans dat ik op zaterdag moet werken.

birt
12 juli 2004, 15:26
ik zou wel willen maar mijn enige optie zou zijn om met de trein te komen en dat zou wel een heeeel dure grap worden :-?

andy
12 juli 2004, 15:37
Ik ben er ook bij natuurlijk

weet nog niet wat ik meeneem. misschien kan ik iets bij Westerhaven regelen

Neem jij wat mee??? Ghehehe, jij pleurt er toch gewoon wat neer, hahaha.

Maar als jij en Jan, jullie cabs er ook neerzetten, dan hebben we er iig een stuk of 8 staan en dat scheelt voor de rest een hoop gesleep en vooral ruimte in de auto.

pikasso
12 juli 2004, 17:12
lijkt me een goed plan

wietse
12 juli 2004, 20:17
alweer Groningen maar ok, ik kan wel denk ik. Heb je al een datum? zaterdag 11 september kan ik niet :wink: .

Mijn gear: line6 [podxt] plus nieuwe peavy eindversterker. übersound.

harrie beton
ben je niet de enigste op die datum dan is het hier dorpsfeest ben ik niet echt meer aanspreekbaar dan :-D (en dat zonder drank)

FNaRK
14 juli 2004, 21:31
tsja
laat ik het dan ook maar proberen:
vanuit Delft met in de achterbak een Digitech ss power-amp :-D en een Line6 POD Pro (als 'ie het weer doet dan)

maar het blijft een tering-end :evil:

andy
14 juli 2004, 23:33
Zou leuk zijn Mario.
Anyway ik ga eerst eens op vakantie en dan zal ik eens kijken wat de mogelijkheden in het Viadukt zijn. Want met een hoge opkomst heb ik toch de kleine zaal weer nodig.
Dan moeten we maar eens kijken wie er op die datum eventueel een workshop kan geven.

Ieme: Is 30 mensen trouwens niet een beetje TE optimistisch??

doncker
14 juli 2004, 23:44
Birt, misschien kunnen we dan samen rijden en de vervoerskosten splitsen.

birt
15 juli 2004, 00:11
zou wel kunnen ja, we zullen zien :)

Maiden Michiel
15 juli 2004, 09:52
Is het erg als je niets meeneemt?
Tenzij iemand graag een JTM60 wil horen :)

pikasso
15 juli 2004, 10:53
Is het erg als je niets meeneemt?
Tenzij iemand graag een JTM60 wil horen :)

Jij zou op verzoek wat DVD's en CD's mee kunnen nemen natuurlijk.

Stitch
15 juli 2004, 11:08
zegmaar een mini metal market

Dirk_Hendrik
15 juli 2004, 13:08
Is 30 mensen trouwens niet een beetje TE optimistisch??

Ja.

Als je op dit moment het hele topic doorleest zie je dat alle regelmatige forummers boven de lijn Zwolle aangeven interesse te hebben. Een groot gedeelte van de brabolanders, limbabwezen en belgen laat het afweten wegens de afstand. Op zo'n moment kun je nog zoveel argumenten (waaronder erg goede) aandragen waarom Groningen een goede locatie is maar het blijft een feit dat het voor veel mensen erg ver is.

Je zou............. dus kunne overwegen om te kijken of er iets te regelen is in bijvoorbeeld Zwolle. .........Is voor de Groningers en een uurtje verder dan thuis maar geen Utrecht of den Haag terwijl het voor de zuid nederlanders en eventuele Belgen een uur minder is. 3.5 of 2.5 uur is nogal een verschil!

Dat ik Zwolle opmerk is niet helemaal uit de lucht gegrepen. Zwolle ligt een stuk meer in het midden van Nederland dan het algemeen aangenomen Utrecht.


Samengevat, leuk initiatief maar met voor erg veel mensen een verhoogde drempel. Denk er eens kritisch over na. :wink:

Baker
15 juli 2004, 18:59
zwolle is voor mij 10 min. :-D

pikasso
16 juli 2004, 09:10
Zwolle lijkt mij ook prima

andy
16 juli 2004, 11:03
Krijgen we DIE discussie weer. :lol:
Als er iemand in de omgeving van Zwolle iets kan organiseren, mij best. Maar dat gebeurt waarschijnlijk toch niet.

pikasso
16 juli 2004, 11:26
andy,
jij baalt gewoon dat je dan met de trein moet, omdat niemand je mee wilt nemen...............
:-D :-D :-D :-D :-D

harrie-beton
16 juli 2004, 12:39
het lijkt me lastig om een ruimte in het Christelijke Zwolle te vinden die goedkoop is en waar 30 langharige jongens met grote versterkers lawaai kunnen en mogen maken.

het viaduct in Groningen is kat in t bakkie.

Voor de zuiderlingen: zoek een geschikte ruimte en ik kom

FNaRK
16 juli 2004, 13:48
ik zeg
Rotterddam

:roll:

Stitch
16 juli 2004, 16:02
het lijkt me lastig om een ruimte in het Christelijke Zwolle te vinden die goedkoop is en waar 30 langharige jongens met grote versterkers lawaai kunnen en mogen maken.


Valt mee...in zwolle heb je een mooie ruimte! Hedon. Een keer peter pan speedrock gezien en Severe Torture....genoeg langharige gasten. Ik weet alleen niet of er ook oefenruimtes bijzijn...maar wel een cafeetje erbij aan enzo..

Ik vind zwolle eigenlijk wel een goeie optie....ik zal ze eens mailen of ze uberhaupt aan zoiets mee willen werken. Zien we daarna wel weer verder!

http://www.hedon-zwolle.nl/

Mr.Bluesbreaker
16 juli 2004, 18:04
Ik zou wel willen komen opzich, lekker dichtbij iig. Maar wie wil er nou een TSL horen, die dingen zijn blijkbaar brandhout volgens de meeste forummers hier :( Maar ik zou kijken of ik misschien de bassist en andere gitarist (SWR en Twin- basswasp & hempo)) kan porren, dan hebben we meteen wat leuk basvolk erbij. Geen idee of ze kunnen, maar tis wel te doen qua afstand voor hun ook. Leuk initiatief Andy!

Stitch
16 juli 2004, 19:19
ieme

ieme
16 juli 2004, 20:21
ieme

Ja, leuk...
Als jullie ergens anders willen prima...
Succes!
Dan zit ik alleen met andor, chris en leendert in groningen! lekker rustig zonder al die druktemakers!

ieme
16 juli 2004, 20:22
Leuk initiatief Andy!
Dankje

ieme
16 juli 2004, 20:23
ik zeg
Rotterddam

:roll:

Ik zeg, organiseer het dan! No offence, maar ik ga niet iets organiseren wat voor mij 2 of 3 uur rijden is... Organiseren jullie het dan maar dan kom ik wel met de trein ofzo!
net zo goed als ik begrijp dat jullie niet 2 of 3 uur willen rijden! das jammer maar helaas....

ieme
16 juli 2004, 20:26
Ik vind zwolle eigenlijk wel een goeie optie....ik zal ze eens mailen of ze uberhaupt aan zoiets mee willen werken. Zien we daarna wel weer verder!

http://www.hedon-zwolle.nl/

misschien moet je eerst eens overleggen! :angry:

ieme
16 juli 2004, 20:28
Ieme: Is 30 mensen trouwens niet een beetje TE optimistisch??
Al komen er 3 mensen, maakt mij niet uit!

alhambra
16 juli 2004, 20:30
Sjongejongejonge wat een gezeik weer. Steekt er weer iemand zijn nek uit is het weer niet goed. Gewoon Groningen en niet zeiken.

FNaRK
16 juli 2004, 21:32
en jij kwam toch niet ?

alhambra
16 juli 2004, 22:49
en jij kwam toch niet ?

Zit je bandana weer te strak ?

Anders Destium
16 juli 2004, 23:03
tsja
laat ik het dan ook maar proberen:
vanuit Delft met in de achterbak een Digitech ss power-amp :-D en een Line6 POD Pro (als 'ie het weer doet dan)

maar het blijft een tering-end :evil:

Mag ik een plaatsje bij je in de auto claimen? Mijn schattige scheurbak is slechts 1x12, en ik zal me inhouden en maar 1 gitaar meenemen :)

Volgens mij is er trouwens al een POD aanwezig, ik kan ook altijd mijn xt meenemen...

Mr.Bluesbreaker
17 juli 2004, 11:50
Leuk initiatief Andy!
Dankje

:roll:
Oeps
Dacht dat het Andy was die dit soort dingen organiseerde.
In ieder geval, is er nog een gebrek aan basvolk en dergelijke, of wordt het puur een gitaar-gearmeeting?

Stitch
17 juli 2004, 14:35
Ik vind zwolle eigenlijk wel een goeie optie....ik zal ze eens mailen of ze uberhaupt aan zoiets mee willen werken. Zien we daarna wel weer verder!

http://www.hedon-zwolle.nl/

misschien moet je eerst eens overleggen! :angry:


Poeheee :) Een beetje extra info kan toch geen kwaad? Overleggen of ik van jou die gasten wel of niet een mailtje mag sturen :???: Ik begreep uit je post dat er nog niks vast stond en dat alles nog een optie is. Ik vind groningen ook prima hoor! Er waren echter een paar posts over dat het toch wel erg ver is, zwolle ligt wat dat betreft wat centraler. Kijk ik heb altijd zo'n instelling van hoe meer zielen hoe meer....enfin...als je ze perse naar grongingen wil laten komen ook goed! Tis jouw feest.

ieme
17 juli 2004, 14:46
Kijk ik heb altijd zo'n instelling van hoe meer zielen hoe meer....enfin...als je ze perse naar grongingen wil laten komen ook goed! Tis jouw feest.

T is niet mijn feest maar enig overleg zou ik wel kunnen warderen!

ieme
24 juli 2004, 19:13
Ik denk gezien de interesse dat het wel mogelijk is om de Geardag officieel door te laten gaan, zodra andor terug is van vakantie zal ik met hem een datum proberen te prikken in het Viaduct!

robzilla
24 juli 2004, 20:11
Ik denk gezien de interesse dat het wel mogelijk is om de Geardag officieel door te laten gaan, zodra andor terug is van vakantie zal ik met hem een datum proberen te prikken in het Viaduct!

Goede zaak, misschien kom ik ook! Ik weet het nog niet zeker, zijn er wat oude Marshalls aanwezig?

ieme
24 juli 2004, 20:22
Ik denk gezien de interesse dat het wel mogelijk is om de Geardag officieel door te laten gaan, zodra andor terug is van vakantie zal ik met hem een datum proberen te prikken in het Viaduct!

Goede zaak, misschien kom ik ook! Ik weet het nog niet zeker, zijn er wat oude Marshalls aanwezig?
NOG niet :wink:

robzilla
24 juli 2004, 21:18
Ik denk gezien de interesse dat het wel mogelijk is om de Geardag officieel door te laten gaan, zodra andor terug is van vakantie zal ik met hem een datum proberen te prikken in het Viaduct!

Goede zaak, misschien kom ik ook! Ik weet het nog niet zeker, zijn er wat oude Marshalls aanwezig?
NOG niet :wink:

Ik heb ze niet :P

Heel, heel misschien heb ik een Nano of een Marshall, maar dat zal nog wel even duren :(

Nodig isi uit, hij heeft 2 oude Marshall's en een %13 ;)

ieme
24 juli 2004, 21:51
Ik denk gezien de interesse dat het wel mogelijk is om de Geardag officieel door te laten gaan, zodra andor terug is van vakantie zal ik met hem een datum proberen te prikken in het Viaduct!

Goede zaak, misschien kom ik ook! Ik weet het nog niet zeker, zijn er wat oude Marshalls aanwezig?
NOG niet :wink:

Ik heb ze niet :P

Heel, heel misschien heb ik een Nano of een Marshall, maar dat zal nog wel even duren :(

Nodig isi uit, hij heeft 2 oude Marshall's en een %13 ;)

Ja hadden we al gedaan maar hij moet alheel uit t zuiden komen... :(

robzilla
24 juli 2004, 21:55
Ik denk gezien de interesse dat het wel mogelijk is om de Geardag officieel door te laten gaan, zodra andor terug is van vakantie zal ik met hem een datum proberen te prikken in het Viaduct!

Goede zaak, misschien kom ik ook! Ik weet het nog niet zeker, zijn er wat oude Marshalls aanwezig?
NOG niet :wink:

Ik heb ze niet :P

Heel, heel misschien heb ik een Nano of een Marshall, maar dat zal nog wel even duren :(

Nodig isi uit, hij heeft 2 oude Marshall's en een %13 ;)

Ja hadden we al gedaan maar hij moet alheel uit t zuiden komen... :(

Waar vandaan dan precies? Ik moet uit Zuid-Holland komen (en heb geen auto oid) dus ik zou ook met iemand moeten meerijden..

PeeVee
26 juli 2004, 23:43
Tenzij iemand graag een JTM60 wil horen :)
Niks mis mee hoor!! Samen met JTM30 (wel een onderkastje erbij) meest ondergewaardeerde versterkers, alleen maar vanwege paar flimsy foutjes die vrij eenvoudig te verhelpen zijn. Ik vind JTM30 met 6L6'en en lagere spanning trouwens mooier dan JTM60 met EL34's.

PeeVee
26 juli 2004, 23:47
Mag je ook ouwe Fender meuk meenemen, blackface Bandmaster en Super Reverb ofzo? Ik vind het wel een leuk idee. Mocht de belangstelling nou niet zo groot zijn en de kosten wel, dan wil ik wel wat amps van binnen laten zien en er een kletsverhaal over ophangen :o
Groningen is trouwens voor mij ook niet de meest logische optie, Zwolle is inderdaad alweer wat laagdrempeliger. Ik zal eens kijken of er ook nog wat vintage amp forummers hun ouwe meuk willen showen ;-)

andy
26 juli 2004, 23:48
Ik denk gezien de interesse dat het wel mogelijk is om de Geardag officieel door te laten gaan, zodra andor terug is van vakantie zal ik met hem een datum proberen te prikken in het Viaduct!

Ik ben terug en zal eens informeren op welke dagen we weer op het podium terecht kunnen.

ieme
28 juli 2004, 15:51
ik ben benieuwd...

pikasso
29 juli 2004, 12:20
Ik ook :lol:

harrie-beton
29 juli 2004, 14:10
ik ook


wat een herrie zal dat zijn - 30 versterkers tegelijk

hb


http://home.wanadoo.nl/hoeksema/Links/marshall.jpg

pikasso
29 juli 2004, 14:41
woooowww, coole muur
Jouw tuin Harry?

harrie-beton
29 juli 2004, 15:04
woooowww, coole muur
Jouw tuin Harry?


Dan had ik ruzie met de buren!


Aan de bouwstijl te zien is dit niet in nederland. ik gok op oostenrijk.
Ik heb de foto een keer geript ergens. Op internet is alles gratis.

Zullen we er een prijsvraag van maken?
"de zomerprijsvraag"
Waar is deze foto genomen?

Anders Destium
29 juli 2004, 15:07
even googlen: Marshall + tuin + muur :wink:

andy
29 juli 2004, 19:49
Ik ook :lol:

Welke dagen is het Viadukt open in de vakantie??? Donderdag en vrijdag weer?? Wij hebben namelijk niks geregeld, vanwege onze geweldige vakantiespreiding. :wink:

SiNiSTRaL
1 augustus 2004, 01:31
misschien dat ik ook kom....en niets meeneem, misshcien een gitaar....ik kom voor de gezwelligheid...

FNaRK
1 augustus 2004, 10:16
blijf dan weg :evil:

ieme
1 augustus 2004, 10:25
ik ook


wat een herrie zal dat zijn - 30 versterkers tegelijk

hb


http://home.wanadoo.nl/hoeksema/Links/marshall.jpg

Das toch van die engelsman?!?!?

pikasso
1 augustus 2004, 11:40
blijf dan weg :evil:

mario,
da's ook niet aardig. Wel leuk, maar niet aardig

SiNiSTRaL
1 augustus 2004, 12:38
ik ook


wat een herrie zal dat zijn - 30 versterkers tegelijk

hb


http://home.wanadoo.nl/hoeksema/Links/marshall.jpg
dat zijn er maar 18 ofzo hoor :wink:

ieme
1 augustus 2004, 12:45
http://www.plexipalace.com/carls_amps/marshalls.jpg en hoeveel zijn dit dan?

ieme
1 augustus 2004, 12:47
ik tel er 100... (zou wel erg toevallig zijn als ie precies 100 heads heeft..)

harrie-beton
1 augustus 2004, 12:50
ieme (in het Gronings betekent dat "wesp") heeft de zomerprijsvraag gewonnen. Het is in ENGELAND

http://www.plexipalace.com/showroom.html

ieme
1 augustus 2004, 12:51
hoeveel van die 100 heads heb ik gewonnen?

ieme
1 augustus 2004, 12:56
http://groups.msn.com/_Secure/0QQDVAh4TlW4!kmvaWkpTED0bctGmvNGeVXEox*VQsSmOrjsyV oOctWJGoq3kjidAor*mccP*l*bGQ*t9S!fxdguoGfU1DOIeen0 A7w5Zk5M/ac30_shot.jpg?dc=4675483004150992989
kijk hij heeft ook meer dan 1 ac30

robzilla
1 augustus 2004, 14:39
Zieke geest he. Ik vind dat die wat mensen moet uitnodigen die 1 ampje mogen uitkiezen..

ieme
1 augustus 2004, 15:06
wat moet je in vredesnaam met 71 AC30's?als je er nou 2 of 3 zou hebben oké maar 71 stuks?!??!

BramVersteeg
1 augustus 2004, 15:39
http://groups.msn.com/_Secure/0QQDVAh4TlW4!kmvaWkpTED0bctGmvNGeVXEox*VQsSmOrjsyV oOctWJGoq3kjidAor*mccP*l*bGQ*t9S!fxdguoGfU1DOIeen0 A7w5Zk5M/ac30_shot.jpg?dc=4675483004150992989
kijk hij heeft ook meer dan 1 ac30

Ook een leuk schuurtje om ze in op te bergen :-D

marc_o
1 augustus 2004, 21:46
ik zeg
Rotterddam

:roll:

Je hebt helemaal gelijk, dat was vorige keer ook prima, met prima lokatie en redelijk aan te rijden, al is het alsnog 160 kilometer. groningen is wel 400 km vanaf hier, hehehehe. Ook niet erg, maar wel ver.

Jumu
13 augustus 2004, 13:20
Ik zeg Groningen :razz:
als het door gaat (in Groningen) lijkt het me ook heel vet om te komen, mischien kan'k m'n Marshall MG halfstack meenemen, kweet niet of er mensen zijn die daar in geïntreseerd zijn..

marc_o
13 augustus 2004, 13:42
laat maar thuis :D

Jumu
13 augustus 2004, 20:33
cultuurbarbaar =P
je hebt geen idee hoe geweldig een MG100HDFX klinkt in de oren van een jongetje die 2 jaar op een aukoestische gitaar van 40 jaar oud ofzo heefd gespeeld en daarna een jaar op een kleine Fender combo van 15 watt, en ik heb nog nooit op iets.. beters gespeeld dus ik ben dik tevreden :lol:

andy
14 augustus 2004, 01:44
Hou eind september, begin oktober de agenda maar op zaterdagmiddag vrij. . De kleine zaal is geregeld en er kan ook een andere ruimte gebruikt worden. Viadukt is weer enthousiast, maar een officiele datum is er niet, omdat iedereen van het beheer tot eind augustus op vakantie is. Over twee weken definitieve datum.

cappuccino
24 augustus 2004, 17:41
is een erg goed idee, en ook ik ben geinteresseerd.
Het zal o.a. van de datum enzo afhangen of ik ook daadwerkelijk kom (het is weer niet om de hoek, maar zo'n 3 uur rijden van huis....)
Kan mijn fender hotrod-deville (4x10) meenemen, maar vraag me af of iemand daar op zit te wachten.....
By the way, ik zie in het voorgaande lijstje nog weinig ENGL staan. De meeste forummers zweren er volgens mij bij dus ik ben wel nieuwsgierig geworden.
Keep up the good work, en ik hou het in de gaten.

Nielsje
30 augustus 2004, 16:27
zo.. vakantie voorbij..laat ik ook maar es reageren. :)

ik wil ook wel komen :) mocht er interessen zijn, dan kan ik wel een oude LC kast meeslepen (als ik vervoer heb...) maar ik denk niet dat het geen is waar een ieder op wacht..

misschien heb ik dan wel m'n zelfgebouwde ts808 af.. ik zie wel..


maar komen doe ik wel :)

ieme
30 augustus 2004, 22:47
Andy, komende week eens vergaderen over alles?

ieme
30 augustus 2004, 23:16
Andy, binnenkort eens vergaderen?

andy
30 augustus 2004, 23:17
Ik had eigenlijk al met een datum moeten komen, maar het Viadukt is pas sinds deze week weer open, tenminste de beheerders zijn er weer. Men is dus al akkoord, maar het gaat nu nog ff over de datum.
Dan open ik, of anders ieme wel ff een nieuw topic.

andy
30 augustus 2004, 23:18
Andy, binnenkort eens vergaderen?

Ja is goed, had je post nog niet gezien. Ik PM je nog wel.

ieme
30 augustus 2004, 23:18
Ik kan vrijdag middag in groningen zijn, misschien dat we dan ff t een en ander kunnen bespreken?!?

ieme
30 augustus 2004, 23:19
EN BIERTJES DRINKEN NATUURLIJK!!

andy
30 augustus 2004, 23:20
Dan ben ik aan het werk en aansluitend heb ik een personeelsparty, waar ik als een van de chefjes bij moet zijn, lukt dus niet.

johantipker
1 september 2004, 08:20
Is er al een datum bekend?

Kun je het niet beter wat meer centraal in Nederland doen, Utrecht of zo?

Johan

kokeleko
1 september 2004, 09:21
Is er al een datum bekend?

Kun je het niet beter wat meer centraal in Nederland doen, Utrecht of zo?

Johan

Ja in Delfzijl ofzo :-D

johantipker
1 september 2004, 11:37
Ik moet verdorie uit Haarlem komen!

kokeleko
1 september 2004, 11:38
Ik moet verdorie uit Haarlem komen!

Ja en :-D

amon
1 september 2004, 12:39
damn, masterplan, maja, ik lees het nu pas en wéér groningen.... sjezus, wie is er zo belangrijk die daar woont? :D


maargoed, dat gaat dus niet lukken ben ik bang, wel een erg strak idee als het allemaal lukt (ik weet niet of dat ergens in het topic staat, wat allemaal gelukt is, ik heb alleen de 1e en 10e pagina gelezen ) :roll: