PDA

View Full Version : Gezocht: gitarist(e) (tot 30 jaar) omgeving Eindhoven.



Wilbert
9 juli 2004, 16:25
Nog naamloze band in oprichtingsfase zoekt een gitarist met bandervaring in de omgeving Eindhoven. Bezetting moet worden: drum, bas, gitaar en toetsen. Drummer (met ervaring op toetsen en gitaar) is aanwezig, evenals 2 bassisten/toetsenisten. We verwachten van de gitarist grote affiniteit met verschillende instrumenten. Dit betekent niet dat je ze allemaal moet kunnen bespelen, maar wel dat je mee kunt denken over de partijen van die instrumenten. We willen een stevige sound met eigen werk in de richting disco, funk en rock, en om dat goed neer te zetten zoeken we een echte teamplayer met een goede theoretische basis en een brede muzieksmaak. Al uitproberend willen we onze definitieve stijl zoeken, en dan besluiten of het project vraagt om een zanger of een zangeres. We zijn momenteel bezig met het regelen van oefenruimte, en na de zomervakantie willen we gaan beginnen met wekelijkse repetities. Mail naar wilbert_k@hotmail.com voor meer informatie.

Wilbert
19 juli 2004, 14:20
Kom op mensen, is er dan niemand die hier interesse in heeft?

Nova
7 augustus 2004, 16:15
misschien stel je teveel eisen? t is maar een idee. Ik woon in Waalre en zou wel willen maar ik speel nog niet zo lang en ben pas 16... Maarja mail me over een aantal jaartjes maar eens :razz:

Wilbert
7 augustus 2004, 19:03
Je kunt maar beter eerlijk zijn over je eisen, toch? En ik denk niet dat ik zo'n overdreven eisen stel. Brede muzieksmaak, algemene ontwikkeling en teamgeest, dat is het wel zo'n beetje. Niet onredelijk, toch?

Groove
29 oktober 2004, 15:33
Heey, sounds like me!
Nog op zoek? Dan hebben we elkaar wellicht gevonden!
Wie ben ik: Rob, 35 jr jong, mijn halve leven bandervaring.

Zoek je: niet te volgen snelheid, belachelijk goede techniek en een kopieerknop voor bestaande gitaarpartijen zonder eigen inbreng: sla mij over!!!

Zoek je: creativiteit, improvisatievermogen, bandgeluid voorop, een eigen stijl en een brede smaak, funk, soul, etc, maar ook rock, rockabilly of??? Thatīs me. Woonplaats Weert en afstand geen probleem!
Interesse? bel: 06-17364694 :P

greetz,
Rob