PDA

View Full Version : Van Zandt's: WAAR?!



Fenderstrat
9 juli 2004, 14:31
Weet iemand waar ik Van Zandt Blues/ True Vintage single coils kan bestellen/ kopen?
ik heb me echt rot gezocht en gemaild naar allerlei winkels maar kan ze nergens vinden.... :( :-(

Mr.Jay
9 juli 2004, 18:13
Weet iemand waar ik Van Zandt Blues/ True Vintage single coils kan bestellen/ kopen?
ik heb me echt rot gezocht en gemaild naar allerlei winkels maar kan ze nergens vinden.... :( :-(

Henny Ochten in Zeeland (?) had ze altijd.
Maar er zijn hier vlg. mij genoeg mensen die ze rechtstreeks besteld hebben.

JaY

The Thumb
9 juli 2004, 19:44
je kunt ze het best even zelf bestellen in de USA, bijvoorbeeld bij musictoyz.com. Als je ook nog even regelt dat ze de package verzenden als gift met een lage waarde (minder dan 40 usd) bespaar je jezelf ook nog invoerbelasting. Dan ben je voor 200 usd klaar.

Rutger
10 juli 2004, 23:45
k Heb Van Zandt Rock pu's besteld bij Van der Haar in Ijsselstein, E235,- . Laten we zeggen dat ik die paar tientjes extra betaal voor zekerheid en betrouwbaarheid.

The Thumb
11 juli 2004, 12:55
paar tientjes is in dit geval +/- 70 euro

Dirtypool
11 juli 2004, 14:02
Goedkoper dan 200é krijg je ze niet uit de US of 2ehands zou je kunnen proberen.
Persoonlijk gaat mijn voorkeur ook uit naar VDHaar en misschien wil hij ze er ook nog wel voor je inzetten.
Hij werkt erg netjes aan de electronica is mij opgevallen.
Ben benieuwd wat Eric uiteindelijk van de VZandts vindt :)

SteavisSmokin
11 juli 2004, 14:41
Fenderstrat: ik ken wel iemand voor je die ze een stuk goedkoper kan krijgen, mail me maar effe.

Fenderstrat
11 juli 2004, 16:17
Die Van Zandt vervangen mijn Delta tones van Am. strat., maar ik ben er nog niet over uit of ik de hele set vervang, of alleen de bridge-coil...
Is die combinatie Van Zandt/Delta Tone te doen?

The Thumb
11 juli 2004, 17:02
@ dirtypool: ik heb destijds een van zandt blues brug pickup besteld en 2 vintage plus (middle + neck): kosten 180 + 20 = 200 usd, dus 165 eur.

@Fenderstrat, die combi kan natuurlijk wel, allleen die deltatones halen het kwalitatief totaal niet bij de van zandts, ik denk dat je je daaraan wel gaat ergeren

Dirtypool
11 juli 2004, 19:15
http://www.joetheguitarman.com/van_zandt_picups_price_list.htm

Je hebt gelijk, ik zal het ook over $$ hebben.
Middle pu reversewound is wel aan te raden denk ik .+20$

sash
12 juli 2004, 15:08
Henny Ochten in Zeeland (?) had ze altijd.


Maar die oplichter vraagt er iets van 290 Euro voor.

Mr.Jay
12 juli 2004, 17:49
Henny Ochten in Zeeland (?) had ze altijd.


Maar die oplichter vraagt er iets van 290 Euro voor.

o, wist ik niet, heb de mijne jááááááren geleden gekocht, toen was alles nog spotgoedkoop :lol:

JaY

sash
12 juli 2004, 18:54
Ah jah... the good ol'days toen er nog Guldens waren... Voor mijn tijd :D

Maar ik dacht dat jij Fralins in je Strat had?

Mr.Jay
12 juli 2004, 19:07
Ah jah... the good ol'days toen er nog Guldens waren... Voor mijn tijd :D

Maar ik dacht dat jij Fralins in je Strat had?

Eentje met Fralin Real54 en eentje met van ZandtBlues.
Maar ik speel geen Strat meer :)

JaY

sash
12 juli 2004, 21:10
Ach sooooo :)

Hoe bevallen die Van Zandt Blues pickups? Wil voor m'n andere Strat iets minder output dan de Rock pickups die in m'n main Strat zitten, maar weet niet of ik voor de Blues of Vintage Plus moet gaan.

sash
12 juli 2004, 21:10
Ach sooooo :)

Hoe bevallen die Van Zandt Blues pickups? Wil voor m'n andere Strat iets minder output dan de Rock pickups die in m'n main Strat zitten, maar weet niet of ik voor de Blues of Vintage Plus moet gaan.

The Thumb
12 juli 2004, 21:26
ik zou voor blues in de brugpositie gaan, vintage plus voor middle en neck. Heb ik ook gehad, zorgt ook voor een goede verhouding tussen brugoutput en neck en middle output