PDA

View Full Version : Eerlijke 2de hands prijzen voor:



Flatcat
9 juli 2004, 12:45
Marshall JMP1 Pre-amp (met extra gain mod)

Marshall 9100 amp (met groovetube 6l6 lampen, nog in goede staat)

Boss GX700 multi effects processor
Dit samen in een houten professionele flightcase met één extra unit beschikbaar, die nu voorzien is van een metalen plaatje.

Ik wil deze verkopen omdat ik een andere amp ga checken. De winkel wil deze overnemen. Wat is een goede prijs voor deze of stel dat ik ze ergens te koop aanbied, wat zou ik ervoor kunnen krijgen?

Jeroenvanhulsteijn
9 juli 2004, 18:50
Marshall JMP1 Pre-amp (met extra gain mod)

300-400 euro denk ik, afhankelijk van de staat.


Marshall 9100 amp (met groovetube 6l6 lampen, nog in goede staat)

550 euro??


Boss GX700 multi effects processor

180-250 euro, maar zeker niet meer dan 250 euro.



Dit samen in een houten professionele flightcase met één extra unit beschikbaar, die nu voorzien is van een metalen plaatje.

Dit is dus denk ik een 6HE flightcase? of issie speciaal op 5HE gemaakt? iig, daar wordt niet zo heel veel voor betaald...helaas. ik denk 75 euro. mensen kopen liever SKB omdat dat lichter is.



Ik wil deze verkopen omdat ik een andere amp ga checken. De winkel wil deze overnemen. Wat is een goede prijs voor deze of stel dat ik ze ergens te koop aanbied, wat zou ik ervoor kunnen krijgen?

de winkel geeft meestal maar iets van 25-30 % van de nieuwwaarde. want bij het doorverkopen gooien ze er weer 20% bovenop. maar mss als je bij diezelfde winkel ook je versterker koopt willen ze mss wat meer geven.

Alain
10 juli 2004, 00:03
Aan het uitverkopen Flatcat?

Ik heb vorige week mijn Marshall 9200 verkocht voor 750.

Die GX 700 mischien houden. Die kan je nog wel ergens in een fx loop steken.

Op 6 augustus gaan we anders met enkele naar Beyers in Duitsland versterkers kopen. Er is nog een plaatsje vrij moest je interesse hebben.

iam
10 juli 2004, 15:03
damn moest die Takamine Eg 532 SC die ik op het oog heb niet 100€ duurder zijn bij beyers ivm die bepaalde ebayshop, zou ik wel nog meewillen :) niet dus :p

Bluesbreaker
10 juli 2004, 19:53
damn moest die Takamine Eg 532 SC die ik op het oog heb niet 100€ duurder zijn bij beyers ivm die bepaalde ebayshop, zou ik wel nog meewillen :) niet dus :p

is dit een verhaal of heb je wat dingen aan elkaar geplakt

een gitaar is duurder bij beyers in verband met "die" bepaalde ebayshop

nouja, ik begrijp er in ieder geval niks van