PDA

View Full Version : instrumenten wissel :)



dodoweirdo
8 juli 2004, 19:34
Wel, vandaag heb ik voor de groep wat opnamens gedaan enzo. En aangezien ik bijna elke repetitie wel 5 minuten achter de drums zit (ik ben gitarist) dacht ik: kom we gaan mijn drumsolo :wink: eens opnemen. En voor iemand die niet drumt vond ik men drumloopjes best wel meevallen. resultaat kan je horen op http://foodnews.be/joy.mp3 Ik word de volgende grote drumgod ;) Raar dat je zo trots kan zijn op zo iets slecht.

Post geluidsfragmentjes van jezelf op een instrument dat je niet speelt..

SiNiSTRaL
8 juli 2004, 19:36
kan je dit plz ff niet naar sounds verplaatsen mr moderator, bedoel er nix mee meneer de topicstarter, maar t hoort heir niet thuis :)

Negative K3 fan
8 juli 2004, 19:37
wat achterlijk veel echo op die snare.

niet helemaal strak in de maat he :)

SiNiSTRaL
8 juli 2004, 19:41
+1
ritme gevoel ontbeert het u aan :)
maar verder fantastisch hoor, je wordt vast de nieuwe drumgodin :roll:

dodoweirdo
8 juli 2004, 19:42
zo trots ben ik er nu ook weer niet op, om het (een drumloopje) ff op sounds te zwieren :)
wie weet komt hier nog iemand af met een sample waarbij hij op een harp speelt... vrij offtopic niet?

SiNiSTRaL
8 juli 2004, 19:43
nee, wnat het is een geluidje, dus gooi je t maar onder sounds (waarom zou dat forumgedeelte zo heten?)

dodoweirdo
8 juli 2004, 19:46
nee, wnat het is een geluidje, dus gooi je t maar onder sounds (waarom zou dat forumgedeelte zo heten?)

agressieve man: het gaat hier om dingen waarmee je moet lachen, niet om gitaarsolos...

gitaarforum....

hoofd
8 juli 2004, 19:46
niet zo zeiken sinis, sterf gewoon 's.

jmp1
8 juli 2004, 20:22
05- 0:34 - 0.39 - De Fanfare << klinkt goed, de rest klinkt als rolling stones, op meskaline

SiNiSTRaL
8 juli 2004, 20:24
nee, wnat het is een geluidje, dus gooi je t maar onder sounds (waarom zou dat forumgedeelte zo heten?)

agressieve man: het gaat hier om dingen waarmee je moet lachen, niet om gitaarsolos...

gitaarforum....
haha, t was niet in een agressieve toon oid, maar ik vind gewoon dat t in sounds hoort (t is een geluidje)
en sounds is niet alleen voor gitaarsolo's, ik heb pas ook een of ander triphop drumn bass weetikveel wat t voor m oet stellen er gepost wat nergens over ging...

Anavrin
9 juli 2004, 12:54
hiero nog zo'n gitarist/ bassist die af en toe denkt dat ie kan drummen. Zo heb ik laatst Bombtrack en Killing in the name of van Rage against the machine helemaal meegedrumd, en het klonk best goed (en dat met alleen een crashride (de echte crash was kapot en de hihat klonk echt baut)

Fluffy
9 juli 2004, 13:02
wow gekkie

nirvana
9 juli 2004, 13:06
wow gekkie
wat is er platvoetje?

Fluffy
9 juli 2004, 13:14
wow jullie namen zijn omgedraaid :dance:

nirvana
9 juli 2004, 13:23
vandaar anavrin, ik dacht altijd was da voor een domme naam

skabouter
9 juli 2004, 16:09
ik ben gitarist. ook in onze band.

maar hier speel ik bas:

http://www.angelfire.com/punk4/jablecnastava/frep.mp3

en hier speel ik keys:

http://www.angelfire.com/punk4/jablecnastava/jablecnastavasupermario.mp3