PDA

View Full Version : Hebben jullie dat ook?



dodoweirdo
8 juli 2004, 19:33
Wel, vandaag heb ik voor de groep wat opnamens gedaan enzo. En aangezien ik bijna elke repetitie wel 5 minuten achter de drums zit (ik ben gitarist) dacht ik: kom we gaan mijn drumsolo :wink: eens opnemen. En voor iemand die niet drumt vond ik men drumloopjes best wel meevallen. resultaat kan je horen op http://foodnews.be/joy.mp3 Ik word de volgende grote drumgod ;) Raar dat je zo trots kan zijn op zo iets slecht.

Post geluidsfragmentjes van jezelf op een instrument dat je niet speelt..

Bruce
26 oktober 2004, 00:55
idd :-)

eddienew
26 oktober 2004, 13:32
Dit slaat echt helemaal nergens op, je gevoel voor ritme is niet echt denderend en als je dit een drumsolo wil noemen dan moet je vrees ik toch eens wat beter naar muziek gaan luisteren. Hel zal wel gewoon voor de lol opgenomen zijn, maar dat je het vervolgens hier plaatst begrijp ik niet. Je verwacht toch geen lovende woorden???? By the way dit is een gitaarforum geloof dat ik geen gitaar heb gehoord!!!

Genoeg commentaar voor vandaag!

Jij wordt ooit nog eens de nieuwe drumgod geloof me (in your dreams) haha.

groeten

ArpeggioKing
26 oktober 2004, 15:08
het klinkt als een kind van 9 jaar die voor het eerst achter een drumstel zit :lol:

Mithrandir
26 oktober 2004, 15:22
Dit slaat echt helemaal nergens op, je gevoel voor ritme is niet echt denderend en als je dit een drumsolo wil noemen dan moet je vrees ik toch eens wat beter naar muziek gaan luisteren. Hel zal wel gewoon voor de lol opgenomen zijn, maar dat je het vervolgens hier plaatst begrijp ik niet. Je verwacht toch geen lovende woorden???? By the way dit is een gitaarforum geloof dat ik geen gitaar heb gehoord!!!

Genoeg commentaar voor vandaag!

Jij wordt ooit nog eens de nieuwe drumgod geloof me (in your dreams) haha.

groeten

pffff.....het is maar als grapje gepost hoor, waarom reageer je zo aangebrand?

spanky_franky
26 oktober 2004, 15:22
Dit slaat echt helemaal nergens op, je gevoel voor ritme is niet echt denderend en als je dit een drumsolo wil noemen dan moet je vrees ik toch eens wat beter naar muziek gaan luisteren. Hel zal wel gewoon voor de lol opgenomen zijn, maar dat je het vervolgens hier plaatst begrijp ik niet. Je verwacht toch geen lovende woorden???? By the way dit is een gitaarforum geloof dat ik geen gitaar heb gehoord!!!

Genoeg commentaar voor vandaag!

Jij wordt ooit nog eens de nieuwe drumgod geloof me (in your dreams) haha.

groeten
kan niet anders dan

+1 :-?

wat een prut

Dai
26 oktober 2004, 15:34
het klinkt als een kind van 9 jaar die voor het eerst achter een drumstel zit :lol:

:-D toevallig heeft mijn broertje van 9 net drumles :-D klinkt idd ongeveer zo :P

Stitch
26 oktober 2004, 17:24
En aangezien ik bijna elke repetitie wel 5 minuten achter de drums zit (ik ben gitarist)


Beter laat je dat....


Speel je net zo slecht gitaar trouwens??

Mithrandir
26 oktober 2004, 17:39
Posten jullie dan eens wat samples van jezelf op een instrument dat je eigenlijk niet bespeeld, want dat was het idee van dit topic.

Toffe gozer
26 oktober 2004, 18:32
Bij de gear- meeting van vorige zaterdag stond achteraan ook een drumstel daar heb ik ook op geprobeerd te spelen en dat viel mij zwaar tegen, ik had nooit geweten dat drummen zo moeilijk was , dus als ik mijn eigen drumspel al referentiepunt neem is dit lang niet zo slecht nog niet :-D

Lacrimosa
26 oktober 2004, 21:51
Posten jullie dan eens wat samples van jezelf op een instrument dat je eigenlijk niet bespeeld, want dat was het idee van dit topic.


http://onlinerock.com/musicians/lacrimosa//lacrimosa_-_intermediate.mp3









ok ok ok....ik speel drums jah!! :-D

Mithrandir
26 oktober 2004, 22:41
Leuk gemidi'd

Lacrimosa
26 oktober 2004, 22:42
lol!!!!!!


dude, ik heb een elektrisch drumstel, Roland V-drums!! :wink:

Mithrandir
26 oktober 2004, 22:51
oh....nah, dan zet ik er toch niet ver naast :D

Lacrimosa
26 oktober 2004, 22:54
heeeeeel ver eigelijk :-D

maarja er zijn altijd mensen die e-kits niks vinden!!! :)


laterr!!! 8-)

slayurrr
27 oktober 2004, 00:34
http://home.cc.umanitoba.ca/~mdlee/drums.jpg

Mithrandir
27 oktober 2004, 07:49
heeeeeel ver eigelijk :-D

maarja er zijn altijd mensen die e-kits niks vinden!!! :)


laterr!!! 8-)

Heel ver? Volgens mij zijn electronische drumstellen gebasseerd MIDI en het triggeren van samples, ik vind dat je het name bij de dubbele bass erg goed hoort omdat je geen verschil in aanslag hoort.

Maar drum je al langer dan je gitaar speelt of heb je dat ook zo snel geleerd, het klonk goed in mijn oren (en ik heb geen drummers oren :)).

Lacrimosa
27 oktober 2004, 10:32
jah klopt eigelijk, ik dacht dat je wat anders bedoelde :-D !!


Maare, ja ik drum ongeveer 3,5 jaar ofzo, en wat de dubbele bas betreft, ik heb Pearl P-100 pedalen, die redelijk direct zijn, dus ook makkelijker om sneller te spelen :)!!
En eerlijk gezegd vind ik acoustische drums veeeeel lijper, maar kwoon in een rijtjeshuis, en dan is dat niet echt verstandig hehe :lol: !!


Laterr!!!