PDA

View Full Version : Weer een nieuwe!



Anders Destium
7 juli 2004, 17:34
Ik heb vanmiddag mijn Ibanez JPM P3 geruild voor een Gibson Gothic Explorer (met Helleke) :) Een erg vette bak moet ik zeggen, gelukkig is hij een stuk minder zwaar dan ik had verwacht! Hij klinkt wel ontzettend zwaar, echt een beul :lol:

Helleke heeft er ook een CD en Tshirt van zijn band Natural Science bijgedaan. De CD komt de 13e uit en is een aanrader voor mensen die van bands als Savatage, Vanden Plas, Evergrey en Threshold houden! De CD is echt heel vet, nogmaals bedankt Geert 8-)

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerenrg2027.JPG

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerinkoffer.JPG

Mithrandir
7 juli 2004, 17:40
goh....leuk

Stitch
7 juli 2004, 17:42
Niet zo'n fan van dat model maar gefeliciteerd! Kwas nogal verrast deze bij jou te zien!

ssj3goku
7 juli 2004, 18:18
0wn4g3!!! Wat een vette rockstok is dat zeg! Veel plezier ermee :)

Bins
7 juli 2004, 18:21
Vet!!! Explorers zijn de shit... Beter dan die blauwe crap die je normaal koopt :P

NeeraDJ
7 juli 2004, 18:23
Dus Geert is 'm toch kwijt. Ik heb echt mijn beste trade met hem gehad, nog nooit zo snel en efficiënt geruild als met hem. Ik heb de cd ook gekregen, die is zeker vet!

Nooit verwacht jou met zo'n gibson te zien Anders, maar het is idd een vette axe. De hals vond ik alleen een beetje stroef spelen (of had ik nou een ongelukje te pakken?), anywayz gefeliciteerd!

amon
7 juli 2004, 18:42
das toch niets voor jou.....

slayurrr
7 juli 2004, 18:47
Bah wat een lomp rotding, vooral die headstoch straalt alleen maar lompigheid uit.... Ik vind die ibbie die ernaast hangt vele malen mooier 8-)

Mithrandir
7 juli 2004, 18:59
Hmmm, ik vind de explorer toch wel heel wat stoerder en meer karakter hebben dan de ibanez die er naast hangt, ik had hem denk ik alleen niet geruild voor de JPM, maar daar zul je wel goeie redenen voor hebben.

iig, gefeliciteerd ermee.

BLOK182
7 juli 2004, 19:03
Vet ding man!! Enne, Anders, misschien als ik over een tijdje die Peavey kwijt ben, misschien dat we dan alsnog zaken kunnen doen :wink:

Anders Destium
7 juli 2004, 19:16
Zou best goed kunnen Arjan, ik moet nog maar zien of ik deze keer wel kan wennen aan een Explorer :)

schaap
7 juli 2004, 19:26
Zo he, een vreemde eend in de bijt :cool: (ja zwart schaap zou te flauw zijn geweest :roll:) Tja het is een mooi ding, maar in jouw collectie valt ie wel op en tegelijk ook niet :lol: Vraag me echt af of je em echt houdt....

Lacrymosa
7 juli 2004, 19:32
dude...........je ben een jay cal clone aan het worden (echter hangt et broertje van de rechter gitaar opo de foto nog bij mij)

maar die explorer heerst echt de pan uit
en idd niet zo heel erg zwaar

CheerS!!

bobby
7 juli 2004, 20:37
Gefeliciteerd met je nieuwe gitaar, het is echt een monsterplank.. ik heb hem zelf thuis ook, en na een jaar ben ik echt dik tevreden over de explorer, ik denk dat ik hem nooit wegdoe..
Qua uiterlijk vond ik hem "redelijk" mooi, maar toen ik hem uitprobeerde bij een locale muziekwinkel was ik erg verbaasd over de speelkwaliteiten van deze gibson, dunne hals, en je vingers glijden over de fretboard.. echt een shred-gitaar.. zeker een goeie aankoop!

bobby
7 juli 2004, 20:38
dubbele post

AART
7 juli 2004, 20:42
VET 8-)

The Mule
7 juli 2004, 22:14
...and another one bites the dust! Het Ibanez bolwerk begint nu wel ernstig in te storten, hopelijk krijg je er geen spijt van...

Maarre, gefeliciteerd! :)

BartL
7 juli 2004, 22:58
Stinkende Kut-Anders D. :-D

Ik wil ook gitaren kopen GVD! :-(

Edit: DIe eerste regel is natuurlijk een geintje :razz:

RRRobin
7 juli 2004, 23:08
WauW :o

very nice :D
altijd ngo gecharmeerd van de explorers ;)

bobby
7 juli 2004, 23:25
Oh ja.. het blijft leuk om de gitaar in de koffer te houden, tot iemand vraagt om de gitaar eens te zien, dan kun je namelijk die heerlijke roze pimp binnen-bedekking van de gitaarkoffer laten zien.. haha

helleke
7 juli 2004, 23:28
:razz: En ik kom net terug van t repeteren met de JPM :D

Qua bespeelbaarheid vond ik de Explorer een tikkeltje beter, al moet de JPM nog wel afgesteld worden.De actie is nl wat te hoog.Heb er snel een nieuw setje snaren opgegooid van .010. Zat .009 op.
Snel een beetje afgesteld want wilde er perse vanavond mee spelen.Voor het snelle werk is denk ik de JPM prettiger om te spelen als tie een lage actie heeft.

Het geluid van de JPM is wel ff iets waar ik aan moest wennen.Heb flink aan de knoppen van de Powerball moeten draaien om dat vette "chunka chunka" :D geluid te krijgen.Miste toch een beetje het logge zware van de Explorer.Het cleane geluid (Air Norton) is erg mooi.

Al met al ben ik zeer tevreden over de deal.Denk dat t ook een kwestie van wennen is.De medebandleden( blijft raar volk :D ) vonden het geluid van de JPM weer mooier dan de Explorer al hebben drummers en toetsenisten toch geen verstand van gitaren :wink:
Ik hou jullie op de hoogte.

@ Erik: Thanks!! :-D

Oh, dat onderschrift kan ik weghalen. Net gedaan..... :)

Anders Destium
7 juli 2004, 23:58
Ik vind de JPM persoonlijk veel lekkerder spelen (maar dat komt ook omdat ik gelakte halzen gewend ben :) ). Als hij goed is afgesteld zul je niet weten wat je meemaakt, de JPM is echt gemaakt om op te vliegen, volgens mij de Explorer wat minder :lol:

Ik denk dat je vooral wat bas erbij moet en treble eruit, dat is echt het verschil tussen basswood en mahogany! Je zult wel merken dat hij enorm direct klinkt, je hoort echt precies wat je speelt (in mijn situatie is dat wel eens vervelend).

>Lacrymosa
Ik moest er net vanmiddag aan denken nadat ik die foto had gemaakt naast de RG2027 (maar die had ik eerder 8-) ). Hoe is het trouwens met Janno, hij post hier helemaal niet meer :???:

>The Mule
Wees niet bang, ik heb er nog genoeg over hoor. Er zijn er sowieso een paar die ik nooit meer kwijt wil (sentimentele klootzak die ik ben) :D

slayurrr
8 juli 2004, 00:05
Anders, je hebt veel mooie gitaren, maar kan je ook nog een beetje spelen? (soundfiles!?)

helleke
8 juli 2004, 00:13
Dat wat het bas en treble betreft klopt wel, al staat de bas nu wel bijna voluit. Het treble geluid viel wel mee maar vooral ook het mid moest flink opgeschroeft worden.Op de Powerball dan hè....
Op mn 2101 heb ik gelukkig ook nog een fijne EQ zitten.... :D Flink wat te tweaken de komende tijd :wink:

Denk inderdaad ook dat qua bespeelbaarheid zal uiteindelijk de JPM het gaan winnen van de Explorer, al blijft het natuurlijk wennen op een andere gitaar. Ook op de Gibson kun je flink tekeer gaan al heeft alles zn tijd nodig 8-)

Anders Destium
8 juli 2004, 00:16
Anders, je hebt veel mooie gitaren, maar kan je ook nog een beetje spelen? (soundfiles!?)

Nee, ik ben een beetje een prutser eerlijk gezegd. Ik kan wel redelijk spelen, maar dat kunnen de meeste mensen hier wel. Als je je een keer vertoont op een meeting kun je aan de lijve ondervinden dat ik wel wat aan technische baggage heb maar niets heb om over op te scheppen. Ik gebruik dan ook de onsterfelijke kreet: If your guitar playing isn't worthwile, make sure the guitar you play is :D

slayurrr
8 juli 2004, 00:22
:D , naja je bent iig eerlijk.

En zie je mij al op een meeting lopen!? Wat dacht je van al die fans, daar heb ik echt geen trek in.

Maargoed, ik zal niet teveel offtopic lullen anders krijg ik weer PM's van little angry admins.

gerrekat
8 juli 2004, 07:07
Vet Anders! da's nu een mooi vormpje LOL!

Ben je Ibanez een beetje beu ofzo HAHHAHAHA het gaat hard de laatste tijd!


het spelen op een explorer is anders dan op een superstrat maar vergis je niet je kan er wel degelijk op shredden en ze klinken veel punchier, voor rhythm zowiezo veel vetter dan een JPM IMO!

Baco
8 juli 2004, 07:42
Knappe gitaar, heb die Gothic reeks altijd al een mooie reeks gevonden (beter dan die VooDoo reeks met die rode toestanden :???: )
Veel plezier er mee 8-)

Lacrimosa
8 juli 2004, 11:06
Bah wat een lomp rotding, vooral die headstoch straalt alleen maar lompigheid uit.... Ik vind die ibbie die ernaast hangt vele malen mooier 8-)

+23987234072304723084230487323


ik snap niet dat je em voor zo'n mooie ibanez hebt geruild :o !!
maja als jij em mooi vind is alles mkay!! :D

SiNiSTRaL
8 juli 2004, 11:32
@anders:
kijk, krijgt ie nou toch smaak?!
felici :P
nu je een echte gitaar hebt, kan je eindelijk gaan leren spelen ;)

bert k
8 juli 2004, 11:37
Mooi man! Maar niet al je Ibbies wegdoen, hoor...

gerrekat
8 juli 2004, 11:41
Bah wat een lomp rotding, vooral die headstoch straalt alleen maar lompigheid uit.... Ik vind die ibbie die ernaast hangt vele malen mooier 8-)

+23987234072304723084230487323


ik snap niet dat je em voor zo'n mooie ibanez hebt geruild :o !!
maja als jij em mooi vind is alles mkay!! :D

- 999999999999999999999999999999999 :-D :-D

Negative K3 fan
8 juli 2004, 11:42
wel koele gitaar, beter dan al die ibanezjes, vooral de headstock en vorm zijn geweldig en ik neem aan dat hij ook goed klinkt.

alhambra
8 juli 2004, 17:04
Afgezien van de elementen (damn wat een vet geluid) vond ik het een ruk-gitaar, sorry. De koffer is erg maar juist weer zo erg dat het weer kan. En de kwaliteit van de lak is ook erg slecht.
En het model tja ik zeg niks maar dat zegt genoeg.
Hals is leuk als je bouwvakker of liever nog houthakker bent.

Voor de rest is het een perfecte gitaar :-D

Soulflyhigh
8 juli 2004, 18:12
test

Soulflyhigh
8 juli 2004, 18:12
Anders, je hebt veel mooie gitaren, maar kan je ook nog een beetje spelen? (soundfiles!?)

Nee, ik ben een beetje een prutser eerlijk gezegd. Ik kan wel redelijk spelen, maar dat kunnen de meeste mensen hier wel. Als je je een keer vertoont op een meeting kun je aan de lijve ondervinden dat ik wel wat aan technische baggage heb maar niets heb om over op te scheppen. Ik gebruik dan ook de onsterfelijke kreet: If your guitar playing isn't worthwile, make sure the guitar you play is :D
Volgens mij valt het nog wel mee. Als je zegt dat je met Dark Tranquillity en At the Gates mee kan spelen dan heb je flink wat baggage in huis.

Lacrymosa
8 juli 2004, 18:16
Die hals von ik juist reuze meevallen, heb wel is op ergere trapleunigen gespeeld

ik von em fijn en soepel aanvoelen, die van Jay cal uiteraard

CheerS!!

SiNiSTRaL
8 juli 2004, 19:16
Anders, je hebt veel mooie gitaren, maar kan je ook nog een beetje spelen? (soundfiles!?)

Nee, ik ben een beetje een prutser eerlijk gezegd. Ik kan wel redelijk spelen, maar dat kunnen de meeste mensen hier wel. Als je je een keer vertoont op een meeting kun je aan de lijve ondervinden dat ik wel wat aan technische baggage heb maar niets heb om over op te scheppen. Ik gebruik dan ook de onsterfelijke kreet: If your guitar playing isn't worthwile, make sure the guitar you play is :D
Volgens mij valt het nog wel mee. Als je zegt dat je met Dark Tranquillity en At the Gates mee kan spelen dan heb je flink wat baggage in huis.
hij zei ook dat ie 'utmost respect' heeft voor degene die slaughter of the soul van at the gates mee kan spelen :D, is echt geen super ingewikkeld nummer (alleen nooit echt de tijd genomen het in te studeren omdat ik te lui ben mijn gitaar in B te stemmen of waar ze ook in staan ;) )

urezna
8 juli 2004, 19:56
hmmm, ik geeft toch de voorkeur aan zn buurman hoor, die RG2027... 8-)

Swan
9 juli 2004, 13:05
coole gitaar anders.....zon gothic explorer staat zeker mn lijstje van must have guitars :-D

Anders Destium
9 juli 2004, 14:23
hij zei ook dat ie 'utmost respect' heeft voor degene die slaughter of the soul van at the gates mee kan spelen :D, is echt geen super ingewikkeld nummer (alleen nooit echt de tijd genomen het in te studeren omdat ik te lui ben mijn gitaar in B te stemmen of waar ze ook in staan ;) )

Je citeert me nu helemaal verkeert Sinis :evil:

Ik heb enorm respect voor mensen die die COMPLETE CD in 1 stuk kunnen meespelen, het nummer alleen is best te doen net als vrijwel alle andere afzonderlijke nummers die erop staan (behalve suicide nation). Als je het consequente staccato 3 kwartier achter elkaar volhoudt vind ik dat erg knap. Ik weet van mezelf dat ik snel kan spelen, maar daar houdt het verder ook wel mee op. Ik ben niet de meest baanbrekende gitarist op aarde :lol:

Je kunt nummers die in B gestemd staan trouwens hartstikke makkelijk spelen op een in E gestemde gitaar, je speelt dan gewoon de basnoot niet van akkoorden.

Ibanez
10 juli 2004, 17:18
@anders:
kijk, krijgt ie nou toch smaak?!
felici :P
nu je een echte gitaar hebt, kan je eindelijk gaan leren spelen ;) says who :roll:

Ibanez
10 juli 2004, 17:21
oja erik, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst (hoevaak heb ik dit al wel niet gezegd) Tis weer eens wat anders, het zou me niet verbazen als hij binnenkort weer weg gaat :lol: Maar het is een leuke afwisseling op je collectie. Maar ik ben toch echt ontzettend benieuwd hoe die gitaar staat als je hem om hebt hangen :lol: Please post picture ;)

Anders Destium
10 juli 2004, 18:21
Ik ben gek, maar niet zó gek :razz:

Mitch
10 juli 2004, 18:36
Toch maar gedaan ? Wel een Matrix jas aan als je er op speelt he lange :wink:
Gefeliciteerd hoor ! Bevalt de LGX ook nog een beetje ?
Ik heb er mijn tweede Rivera mee gefinancierd :D

Anders Destium
10 juli 2004, 18:44
Gefeliciteerd daarmee :)

Hij bevalt erg goed tot zover, alleen is de aarde van de elementen niet echt in orde. Hij stoort nogal op het overdrive kanaal, daar moet ik nog maar eens goed naar kijken!

Mitch
10 juli 2004, 19:52
Hmmmmmm..... daar had ik op geaarde stopcontacten nooit last van. Op ongeaarde stopcontacten merkte je wel dat de aarding niet perfect was, moest je altijd wat contact houden om niet te brommen. Sander de Gier heeft daar al eens naar gekeken, maar kon geen fouten vinden. Hij zei wel dat dat het nadeel was van instrumenten met meerdere, niet volledig gescheiden uitgangen.
Overigens, op de middelste uitgang was er volgens mij minder brom. Staat alleen het batterijtje aan natuurlijk (maar die functioneert al een jaar of drie geloof ik, piezo is zeeeeer energie-zuinig)

Anders Destium
10 juli 2004, 23:53
Please post picture ;)

Nou vooruit dan maar...

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerkamer.JPG

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerkamer3.JPG

Swan
10 juli 2004, 23:59
lagerrrrrrr man dat ding :evil:

The Mule
11 juli 2004, 09:37
http://www.guitarriffin.com/images/James.gif

Er is inderdaad maar 1 manier om te 'posen' met een Explorer 8-)

Akira
11 juli 2004, 09:54
Is tegelijk een mooie manier om een lekker potje pijn in je pols te kweken (bij mij in ieder geval wel :( )

@Anders, het is aan je tv te zien waar je voorkeur financieel ligt :)

Ibanez
11 juli 2004, 12:25
Please post picture ;)

Nou vooruit dan maar...

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerkamer.JPG

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerkamer3.JPG haha had ik niet verwacht :lol: Je ziet er wel metal uit hoor 8-) vooral die onderste foto.

Swan
11 juli 2004, 12:34
hehe STUDENT

alhambra
11 juli 2004, 13:42
lagerrrrrrr man dat ding :evil:


Lager ???? hoger zal je bedoelen, hoe minder hoofd hoe beter de foto :-D

Demonic
11 juli 2004, 18:55
Please post picture ;)

Nou vooruit dan maar...

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerkamer.JPG

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerkamer3.JPG


aaa! ik wil ook die gitaar! hehe over Dissection gesproken, heb ik daar een cd van gekocht, maarja, volgend jaar krijg ik mijn mooie V guitar!

birt
11 juli 2004, 20:16
Is tegelijk een mooie manier om een lekker potje pijn in je pols te kweken (bij mij in ieder geval wel :( )

@Anders, het is aan je tv te zien waar je voorkeur financieel ligt :)

same here, ik moet m'n gitaren ook altijd vrij hoog hangen om geen pijn in m'n pols te hebben

bat
11 juli 2004, 20:31
kwestie van van vroeg af aan beginnen met de mishandeling...

http://www.oelebret.nl/klanten%20muziek-foto/skoft/gitaarjohan.jpg

is wel een crime om een gitaarband te vinden die lang genoeg is...

Anyway: ooit, als ik groot ben, wil ik ook een explorer...

BLOK182
11 juli 2004, 20:56
Gave axe man!! Maarre, idd, LAGER!!! EN NIET ZO'N BEETJE OOK!! :-D

srv-man
11 juli 2004, 21:23
Ja, minstens zo laag als Johnny Ramone :-D
http://www.rockometer.com/ramones/yoohoo.gif

Anders Destium
11 juli 2004, 21:25
Sorry jongens, maar ik heb een RSI verleden en hang mijn gitaar daarom ook niet meer zo laag als vroeger. Ik speel hoe het mij het beste uitkomt, stelletje nichterige posers met jullie mietjesopmerkingen :razz:

Vexx
11 juli 2004, 23:11
Sorry jongens, maar ik heb een RSI verleden en hang mijn gitaar daarom ook niet meer zo laag als vroeger. Ik speel hoe het mij het beste uitkomt, stelletje nichterige posers met jullie mietjesopmerkingen :razz:

+1

Mijn neefje speelt in een death metal band, en die heeft ook rsi gekregen... daarom speelt hij nu op Parker Fly gitaren (hij is ook Parker endorsee). Je kan beter je speelstijl aanpassen, als je dat niet doet dan is de kans groot dat je over niet al te lange tijd helemaal niet meer kan spelen..

En dan kan je aankomen met opmerkingen als "it's better to burn out, than to fade away", maar dat soort opmerkingen komen altijd van mensen die niet over zichzelf praten...

Embryoyo
12 juli 2004, 14:32
http://www.oelebret.nl/klanten%20muziek-foto/skoft/gitaarjohan.jpg :lol:

slayurrr
12 juli 2004, 14:38
Please post picture ;)

Nou vooruit dan maar...

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerkamer.JPG

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerkamer3.JPG

Sorry hoor, maar echt TE lomp gewoon... (niet jij hoor, maar die gitaar :wink: ).
Als ie iets lager hangt zal het er al beter uitzien, maar ik las al dat je dat niet deed ivm RSI... Maar voor de foto's zou je dat natuurlijk wel ff kunnen doen.

Maargoed, ik blijf van mening dat je Ibanez gitaren een stuk cooler zijn.

gerrekat
12 juli 2004, 14:39
Please post picture ;)

Nou vooruit dan maar...

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerkamer.JPG

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerkamer3.JPG


EEEEVVVVOOOOOOLLLLLLL! hehe! METTTAAAAAAL HAHAHHAHA!


Kikke man eindelijk een gitaar die bij je T shirt past LOL!

sash
12 juli 2004, 15:01
Cool ding!

Nu al Gibson, nog ff ga je aan een Les Paul, krulletjes en een hoge hoed :D

sash
12 juli 2004, 15:02
http://www.guitarriffin.com/images/James.gif

Er is inderdaad maar 1 manier om te 'posen' met een Explorer 8-)

Juust! :D Wou ik net zeggen :D

De Klaas
12 juli 2004, 16:18
Het gaat hier nu wel om die Explorer maarre .......
Die Ibanez op de allereerste foto is ook de moeite waard enne ... what about that PRS??

Anders Destium
12 juli 2004, 16:28
EEEEVVVVOOOOOOLLLLLLL! hehe! METTTAAAAAAL HAHAHHAHA!


Kikke man eindelijk een gitaar die bij je T shirt past LOL!

Dit kan dus niet? :razz:

http://www.freewebs.com/ead_martens/cteshirt.JPG

Swan
12 juli 2004, 17:02
ben jij nou zo'n klein ventje anders?

Anders Destium
12 juli 2004, 17:04
1.72, dus ja :)

Vexx
12 juli 2004, 17:34
1.72, dus ja :)

Dat valt wel mee toch? Ikzelf ben 1.83...

Mijn tante.. díe is pas klein: 1.53... op zich wel zielig, want ik was op mijn 11e al langer... 8-)

gerrekat
12 juli 2004, 17:45
EEEEVVVVOOOOOOLLLLLLL! hehe! METTTAAAAAAL HAHAHHAHA!


Kikke man eindelijk een gitaar die bij je T shirt past LOL!

Dit kan dus niet? :razz:

http://www.freewebs.com/ead_martens/cteshirt.JPG


Dat shirt is prima, maar toch past de Explorer VEEL beter! ik weet niet heb altijd Santana/Nu Rock idee bij een PRS.....

slayurrr
12 juli 2004, 17:47
Ik ben gewoon 20 CM langer dan jou Anders :P

Zal een vette jackson trouwens niet beter staan bij dat shirt?

gerrekat
12 juli 2004, 17:57
nah er gaat niets boven de origineel Explorer shape!

Anders Destium
12 juli 2004, 19:12
Ik kan natuurlijk niet bij elk shirt van een band dat ik heb de gitaar van de gitarist gaan kopen, dan ben ik nog wel een tijdje zoet :lol:

Ibanez
12 juli 2004, 19:36
EEEEVVVVOOOOOOLLLLLLL! hehe! METTTAAAAAAL HAHAHHAHA!


Kikke man eindelijk een gitaar die bij je T shirt past LOL!

Dit kan dus niet? :razz:

http://www.freewebs.com/ead_martens/cteshirt.JPG Nee een marshall valvestate bij een prs van paarduizend euro kan inderdaad niet :lol:

gerrekat
12 juli 2004, 20:05
Ach dat kan geen kwaad!

Anders Destium
12 juli 2004, 20:21
>Ibanez

Heb je de POD xt niet gezien, die bepaalt mijn geluid :razz:

The Mule
12 juli 2004, 20:35
http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerkamer.JPG

http://www.freewebs.com/ead_martens/explorerkamer3.JPG

http://www.freewebs.com/ead_martens/cteshirt.JPG

Cool, dit begint aardig op een 'laat jezelf zien'-topic te lijken! :-D

http://alembic.com/cgi-bin/alembic-club/board-profile.cgi?action=pict&file=8112.jpg

Vexx
12 juli 2004, 20:44
Cool, dit begint aardig op een 'laat jezelf zien'-topic te lijken! :-D

http://alembic.com/cgi-bin/alembic-club/board-profile.cgi?action=pict&file=8112.jpg

SSSSSTTT Breng ze nou niet op ideëen man! :-D

Anders Destium
13 juli 2004, 00:24
Er zijn hoe dan ook al redelijk wat mensen hier die me in real live hebben mogen meemaken :)

Trocar
13 juli 2004, 00:28
Mijn neefje speelt in een death metal band, en die heeft ook rsi gekregen... daarom speelt hij nu op Parker Fly gitaren (hij is ook Parker endorsee).

Jens van God Dethroned by any chance? :roll:

Vexx
13 juli 2004, 00:35
Mijn neefje speelt in een death metal band, en die heeft ook rsi gekregen... daarom speelt hij nu op Parker Fly gitaren (hij is ook Parker endorsee).

Jens van God Dethroned by any chance? :roll:

Tjakka!

Hierbij een pic van mij op zijn Parker Fly Hardtail:

http://onlinerock.com/musicians/vexx//Losse_zooi/Me_Parker_500x650.jpg

Anders Destium
13 juli 2004, 00:43
God Dethroned is VET 8-)

Vexx
13 juli 2004, 00:48
God Dethroned is VET 8-)

Ik heb alle cd's (gesigneerd en al) van ze gekregen... Die gasten pwnen inderdaad behoorlijk. Ik ga er van de zomer nog wel een keer langs denk ik...

Ps. Die Parkers zijn (ondanks Jens zijn endorseeship: 50% korting dacht ik) nog steeds pleuresduur: minstens 1500 euro... :o

Ik had al geinformeerd of hij er niet een voor mij kon regelen voor gereduceerde prijs, maar dat kon niet.. :-? :(

Demonic
13 juli 2004, 19:46
ARRGG, Damn u :P

helleke
13 juli 2004, 21:21
Mijn neefje speelt in een death metal band, en die heeft ook rsi gekregen... daarom speelt hij nu op Parker Fly gitaren (hij is ook Parker endorsee).

Jens van God Dethroned by any chance? :roll:

Tjakka!

Hierbij een pic van mij op zijn Parker Fly Hardtail:

http://onlinerock.com/musicians/vexx//Losse_zooi/Me_Parker_500x650.jpg

In ieder geval iemand die verstand van geluid heeft met die 2101 die om de hoek komt kijken.... :-D
Jammer van die Parker :razz:

Vexx
13 juli 2004, 21:29
Mijn neefje speelt in een death metal band, en die heeft ook rsi gekregen... daarom speelt hij nu op Parker Fly gitaren (hij is ook Parker endorsee).

Jens van God Dethroned by any chance? :roll:

Tjakka!

Hierbij een pic van mij op zijn Parker Fly Hardtail:

http://onlinerock.com/musicians/vexx//Losse_zooi/Me_Parker_500x650.jpg

In ieder geval iemand die verstand van geluid heeft met die 2101 die om de hoek komt kijken.... :-D
Jammer van die Parker :razz:

Die Parker speelt hij dus omdat hij anders last krijgt van zijn rug. Die Parkers zijn namelijk (als je dat nog niet wist) echt licht als een veertje. Voordat hij last kreeg van zijn rug speelde hij altijd Charvel en Jackson.. 8-) Die zien er veel vetter uit, maar het speelcomfort van een Parker blijft ongeëvenaard hoog.

P****Fred
17 juli 2004, 17:13
anders, maak es een groepsfoto van AL je gitaren!!

Anders Destium
17 juli 2004, 18:02
Ik was dat morgen toevallig van plan te gaan doen :)

For the time being (half jaar terug):

http://www.freewebs.com/ead_martens/december2003-2.JPG

slayurrr
17 juli 2004, 18:06
Kijk Anders, van die foto word ik al wat vrolijker, alleen die PRS moet ff weg en het plaatje is compleet.

Anders Destium
17 juli 2004, 18:13
die heb ik niet meer ook :lol:

Wormaap
17 juli 2004, 18:38
Als je d'r nu ook nog even bij zegt wat't precies is (ben te lui om op je webshots te kijken :P) dan kan ik wat uitgebreider kwijlen :D

guitardude
17 juli 2004, 19:17
:o OMG echt prachtige explorer :o
heb zelf een epiphone gothic explorer
hmm ga later denk toch maar is een echte kopen :wink:
nou veel speelplezier op dat prachtige ding he :-D

Anders Destium
18 juli 2004, 16:08
Nieuwe pics:

http://www.freewebs.com/ead_martens/juli-2004-1.JPG

http://www.freewebs.com/ead_martens/juli-2004-2.JPG

Negative K3 fan
18 juli 2004, 16:13
hoe kwam je aan die godin?

SiNiSTRaL
18 juli 2004, 16:18
van seymour paul volgens mij

Anders Destium
18 juli 2004, 17:35
Hij was bij Seymour Paul overbodig geworden :)

slayurrr
18 juli 2004, 18:32
Mooie gitaren Anders.

http://img10.exs.cx/img10/2535/blaat.jpg

Anders Destium
18 juli 2004, 20:22
Groen is gewoon dé kleur voor gitaren :D

gerrekat
18 juli 2004, 20:29
Die Explorer is qua shape zeker het mooiste, qua finish tja dat is de blauwe PRS!

PS waarom laat je die vorm en die kleur niet een keer combineren.... :-D :-D

@sayurrr LOL nu begrijp ik waarom je een ML niet mooi vind........

helleke
24 juli 2004, 15:14
Bij deze wil ik jullie even laten weten dat Anders en ik onze gitaren weer geruild hebben dus ik heb mn Gibson Explorer weer en Anders zn Ibanez JPM die hij meteen weer te koop heeft aangeboden.

Reden? Na een weekje op de JPM P3 gespeeld te hebben kwam ik erachter dat het geluid ervan toch niet "mijn" geluid is en niet bij mij paste.Dagenlang tweaken op mn 2101, maar het mocht niet baten.Bespeelbaarheid en "looks"zijn natuurlijk vet in orde! 8-)
Heb Anders toen een mailtje gestuurd dat hij me niet beviel en hij vond het geen probleem om ze weer gewoon te ruilen.

Voor diegene die de "Petrucci" sound geweldig vinden is het zeker een aanrader! Vooral het clean (Air Norton) klinkt echt geweldig maar ik speel nou eenmaal niet veel clean.... :D

Nogmaals bedankt Erik! :wink:

Anders Destium
24 juli 2004, 18:53
Hoe voelt het om weer "thuis" te zijn met je geluid Helleke :wink:

Wie weet is ook mijn Custom 24 van de week de deur uit, maar daar komt als het goed is zoiets voor terug (groen is hét gewoon :D ):

http://www.wildwoodguitars.com/electrics/prs/singlecut/scta_484918/scta_484918_front.jpg

SiNiSTRaL
24 juli 2004, 18:55
arg die prs singlecuts zijn zo afschuwelijk gewoon... :P
dan vind ik die dubbelkut nog mooier

Anders Destium
24 juli 2004, 18:58
Ik wil gewoon kijken of het wat voor me is of niet nu ik er nog 1 kan krijgen, zo niet dan koop ik gewoon weer een nieuwe custom24 (daarvan weet ik dat het per definitie een supergitaar is, en dan heb ik tenminste geen 2 Blue Matteo gitaren :wink: )

SiNiSTRaL
24 juli 2004, 19:04
aha, die singlecut zal ook wel een collectors item zijn/worden, dus als belegging is t ook leuk denk ik...

Anders Destium
24 juli 2004, 19:12
precies :)

The Mule
24 juli 2004, 19:57
Hey Erik, ik begreep al niet helemaal hoe en wat, zag ik opeens op Gitaarmarkt die PRS CU24 en m'n ouwe JPM te koop staan. Gaat het een beetje goed met de verkoop, ik heb zelf het idee dat het weer een beetje aantrekt (pas m'n oude Bassman en Guild met buizenamp verkocht) en mensen weer wat meer geld te besteden hebben. Ik ben m'n collectie trouwens serieus aan het downsizen, geen electrische gitaar meer over, alleen 1 acoustische uit nostalgie. I can only blame it on my Alembics...

Succes in elk geval! :)

Anders Destium
24 juli 2004, 22:47
Het maffe is dat ik voor de PRS al 3 reacties had de eerste dag en voor de JPM 1 in totaal (waar ik verder niets meer van heb gehoord, dat vind ik niet zo erg hij staat prachtig aan de muur naast mijn Jem :lol: ). Er komt morgen iemand langs om de cu24 te testen, als hij hem wil kopen probeer ik een van de laatste SC trems die in de VS bij respectabele dealers hangen te bemachtigen (het voordeel van dat soort dealers is dat ze geen woekerprijzen hanteren, hun achterban is bijvoorbeeld flink vertegenwoordigd op de verschillende PRS fora :wink: ) Als het morgen niets wordt kan ik hem ruilen tegen een 2001 SC Artist in Emerald Green, zoiets dus 8-) :

http://www.double-d.nl/occasion_foto/prs_singlecut.jpg

The Mule
25 juli 2004, 09:47
:o :o :o Wow, dat zou een erg mooi stel worden, een CU22 Artist in Matteo Blue en een SC Artist in Emerald Green!
Ik zou het wel weten, maar ja wie ben ik, only a stupid new born bassplayer... :wink: