PDA

View Full Version : ROSE TATTOO a.s. zondag



gerrekat
7 juli 2004, 15:26
in de kade in Zaandam!


ik ben er authentiekere Rock 'n Roll is er niet, vergeet Motorhead, ted Nugent en vooral Kiss....dit zijn de broertjes van AC/DC!

www.rosetattoo.net

Lahoeda
7 juli 2004, 18:03
Ja, vette band.
Laatste tour gezien in Plato Helmond.
Alle klassiekers kwamen voorbij One for the boys, Rock & roll outlaw, Nice Boys, Texas etc.
Die gasten rocken als 25 jaar door.

Respect voor Rose Tattoo!!!

ozzy
7 juli 2004, 18:14
Da's toevallig.
Net de dvd Rose Tattoo Live from Boggo Road Jail gekocht
Heb al korte stukjes gezien Zag er goed uit.
Maar ik ben niet in de gelegenheid om er in Zaandam te zijn. Helaas :cry:

wietse
7 juli 2004, 22:27
bestaan die nog?
heb een elpee van ze , goede muziek.

ozzy
7 juli 2004, 22:36
bestaan die nog?
heb een elpee van ze , goede muziek.

Die bestaan zeker nog of alweer??

www.geocities.com/pgormley.geo/remedy/Main.html :wink:

gerrekat
8 juli 2004, 10:40
ze bestaan WEER sinds 1986 zijn ze eigenlijk gestopt na een elpee die onder de naam van Rose tatto werd uitgebracht maar eigenlijk een Angry Anderson solo LP was (beats from a single drum), maar sinds Guns 'n Roses begin jaren 90 weer wat aandacht vestigde op de band tereden ze sporadisch nog eens op.

Zo heb ik ze in 1998 met The Angels in Sydney mogen aanschouwen in min of meer originele line up (drummer Digger Royal is in 1989 overleden)..

Sinds 2001 zijn ze echt weer fulltime bezig en in 2002 kwam de zeer sterke comeback plaat "pain" uit op SPV records.

In de huidige bezetting zitten:

Angry Anderson (Vox)
Peter Wells (slide)
Rob Riley (Rhythm guitar, since 1982 scarred for life)
Paul Demarco (drums since 1991)
Steve King (Bass zince 2001)

dus de line up is zeker nog authentiek te noemen!

hoofd
8 juli 2004, 10:43
mmm, zondag ben ik wel in Zaandam, wegens family business, misschien dat ik ook maar even langsdrop :).

gerrekat
8 juli 2004, 10:47
moet je doen! het is echt supervette (hard) rock 'n roll....

AC/DC on steroids LOL, sneller en agressiever zeg maar...

gerrekat
12 juli 2004, 09:51
het was SUPERVET! jammer dat er zo weinig publiek was voor deze Australische Bluesrock/hardrock legendes denk dat er hooguit 350 man was....

wat een optreden zeg....HAHAH de bassist spoelde tijden het optreden zo een fles famous Grouse weg, en Angry ik weet niet wat ie allemaal op had maart hij was helemaal uit zijn plaat!

alle hits werden gespeeld en zeker 5 nummers van de nieuwe plaat, denk totaal zo'n 100 minuten optreden, voorprogramma V8wankers was kut.

gerrekat
12 juli 2004, 09:54
het was SUPERVET! jammer dat er zo weinig publiek was voor deze Australische Bluesrock/hardrock legendes denk dat er hooguit 350 man was....

wat een optreden zeg....HAHAH de bassist spoelde tijden het optreden zo een fles famous Grouse weg, en Angry ik weet niet wat ie allemaal op had maart hij was helemaal uit zijn plaat!

alle hits werden gespeeld en zeker 5 nummers van de nieuwe plaat, denk totaal zo'n 100 minuten optreden, voorprogramma V8wankers was kut.