PDA

View Full Version : Megadeth - Tornado of souls Solo



Swan
7 juli 2004, 14:56
testicel

Swan
7 juli 2004, 14:56
na lang aandringen van stratvrouw dan maar weer es n recordinkje....

laast was barret langsgekomen met zn shure mic zodat ik mn 5150 es goed kon opnemen....de drums hebben we samen in Fruitloops gemaakt, de rest ben ik op mn 5150 combo, t is dus de solo van Tornado of Souls van Megadeth, normaal niet mn favo band maar de solo is vet :evil:

rechter muisknop save as (http://members.lycos.nl/dyingculture/tornado.mp3)

Guitarfreak
7 juli 2004, 16:16
Klote lycos werkt niet :???:

Stratman70
7 juli 2004, 16:16
Eerlijk is eerlijk: het klinkt netjes en goed!

Maar begrijp ik dus dat dit is nagespeeld?

Ik kan jou dan geen Karel Appel noemen. Jij bent meer zo'n Ravensburger schilder, je weet wel: van die genummerde vakjes inschilderen en het resultaat is dan een "heel mooi" schilderij, alsof je zelf heel creatief was, maar het eigenlijk totaal niet bent.

Toch denk ik dat ik langer naar een Karel Appel kan kijken: elke keer zie ik er weer iets anders of iets nieuws in.

Maar.... qua techniek en netheid ben je mijn meerdere hoor kerel: je verft netjes binnen de voorgekauwde lijntje en je gebruikt mooie kleuren.

Ik schilder liever iets zelf, maar ieder zijn ding natuurlijk.

Swan
7 juli 2004, 16:19
ja n cover speel je meestal na ja...

schrijf natuurlijk bij nrs van mn band zelf solo's etc maar ben nog niet in staat geweest die behoorlijk op te nemen, vandaar...

maargoed, bedankt..


guitarfreak..misschien t adres knippen plakken in je adresbalk? hier doet ie t goed...

schaap
7 juli 2004, 16:24
Ga eerst naar zn bandsite en typ dan de naam van het nummer erachter, dan download ie em wel goed 8-)
Oja klinkt netjes, maar ik hoor ook altijd liever eigen werk.

Barret Wallace
7 juli 2004, 16:27
Eerlijk is eerlijk: het klinkt netjes en goed!

Maar begrijp ik dus dat dit is nagespeeld?

Ik kan jou dan geen Karel Appel noemen. Jij bent meer zo'n Ravensburger schilder, je weet wel: van die genummerde vakjes inschilderen en het resultaat is dan een "heel mooi" schilderij, alsof je zelf heel creatief was, maar het eigenlijk totaal niet bent.

Toch denk ik dat ik langer naar een Karel Appel kan kijken: elke keer zie ik er weer iets anders of iets nieuws in.

Maar.... qua techniek en netheid ben je mijn meerdere hoor kerel: je verft netjes binnen de voorgekauwde lijntje en je gebruikt mooie kleuren.

Ik schilder liever iets zelf, maar ieder zijn ding natuurlijk.

Hier ben ik het totaal niet mee eens. Het is niet zo eenvoudig iets te '' kopieren '' Als je hoort hoe hij hier de stijl van Friedman weet te pakken.. de bends, zen vibrato.. doe dat maar eens na..

Ik heb et al zovaak tegen je gezegd, je bent als een raket verbeterd qua soleren petje af dude 8-)

Guitarfreak
7 juli 2004, 16:34
Yo,
Hij doet het nu wel. Ik vind dat je hem echt super vet uitgevoerd heb! Je hebt wel goeie techniek hoor ik al! Keep it up the good work! 8-) Ik ben btw wel benieuwd naar je eigen werk!! Neem eens wat op

slayurrr
7 juli 2004, 16:42
Ja.... leuk.

Stratman70
7 juli 2004, 16:55
@ Barret: ieder zijn mening. Ik wil ook niet beweren dat het "niet goed" is ofzo: nogmaals: ik hoor duidelijk dat hij goed kan spelen. Het aspect wat ik in mijn vorig commentaar belichtte was het creatieve aspect. Daar hoef jij het niet over met me eens te zijn: ik blijf echter wel die mening toegedaan. Kopiëren kun je leren: de één doet dat wat vlotter als de ander, maar creativiteit is niet aan te leren, dat moet je bezitten. Helaas heb ik geen creativiteit gehoord en toch is dat iets wat ik belangrijk vind aan een gitarist. Hoeveel gitaristen hoor je wel niet die fantastische dingen van anderen kunnen spelen? Daar zijn er meer dan genoeg van.
Aan goed gitaarspelen alleen heb je gewoon niks als je zelf muziek gaat maken. Originaliteit vind ik veel interessanter, of in ieder geval even interessant. Waarom moeten er 100 Joe Satriani's zijn? Aan één heb ik echt genoeg (dit als voorbeeld natuurlijk).

BTW het wordt tijd dat ik weer eens iets van jouzelf hoor. :wink:

Barret Wallace
7 juli 2004, 17:06
Aan goed gitaarspelen alleen heb je gewoon niks als je zelf muziek gaat maken.

:-? w00t

Waar slaat dat nou weer op, aan goed gitaar spelen heb je juist heel veel als je eigen muziek gaat maken.

Wat betreft het kopieren of '' coveren '' van andermans werk. Je hebt hier juist heel veel aan ( ja ook als je zelf gaat componeren). In men beginjaren ( ik zit nog in men beginjaren :-? ) maar in jaar 1 toen ik begon met spelen leerde ik solo's van heertje kirk hammet en solo's van slayurrr klinkt raar maar doordat ik dit heb gedaan heb ik veel meer geleerd, een klein beetje men eigen stijl weten te ontwikkelen ( ja een klein beetje want je eigen stijl ontwikkelen gaat niet 1-2-3) en de dingen die ik van hen geleerd heb leren te evolueren in een shakeel extravaganza tittie explosure. Daarna ben ik weer naar andere gitaristen gaan luisteren beetje naspelen, evolueren etc. En zo ga ik nog steeds door.. maargoed cup a soup tijd 8-)

Bleak
7 juli 2004, 17:10
Ik schilder liever iets zelf, maar ieder zijn ding natuurlijk.

alle recordings die ik van jouw ken zijn ook covers.....

Stratman70
7 juli 2004, 17:29
Ik schilder liever iets zelf, maar ieder zijn ding natuurlijk.

alle recordings die ik van jouw ken zijn ook covers.....

Dan heb je ze niet allemaal gehoord en als het covers waren, gaf ik er al snel een behoorlijke eigen draai aan.

@ Barret; tuurlijk ben ik het met je eens dat je het meest leert van het naspelen van anderen, zondermeer! Maar als je dat dan gaat posten en je vraagt: wat vind je ervan, dan begin ik over een ravensburger schilderij. Vandaar. Maar nogmaals: ik zeg niet dat hij geen gitaar kan spelen! Sterker nog: ik ond het netjes en goed!

"Aan goed gitaarspelen alleen (!!!!) heb je gewoon niks als je zelf muziek gaat maken."

Toelichting:

Je zult toch een melodie moeten verzinnen etc. Toch? Natuurlijk is het zo dat je meer vrijheid hebt als je de technieken beheerst, maar ik ken enkele gitaristen (bijv. Yngwie), die enorme technieken bezit, maar keer op keer flut albums maakt.
Ace Frehley was (is) een ontzettende beperkte en simpele gitarist (zeker vergeleken Yngwie of sowieso de huidige generatie gitaristen), maar wat een geweldige solo's heeft die man in zijn leven op de plaat gezet. (dit als voorbeeld dus) en zo zijn er meer gitaristen: minder technisch, maar wel creatiever soms.

Robbert v.d. Hanenberg
7 juli 2004, 17:40
Cover of geen cover, deze jongen heeft TONE!!!

VET gedaan Swan!!! Complimenten!

Barret Wallace
7 juli 2004, 17:44
Ik schilder liever iets zelf, maar ieder zijn ding natuurlijk.

alle recordings die ik van jouw ken zijn ook covers.....

Dan heb je ze niet allemaal gehoord en als het covers waren, gaf ik er al snel een behoorlijke eigen draai aan.

@ Barret; tuurlijk ben ik het met je eens dat je het meest leert van het naspelen van anderen, zondermeer! Maar als je dat dan gaat posten en je vraagt: wat vind je ervan, dan begin ik over een ravensburger schilderij. Vandaar. Maar nogmaals: ik zeg niet dat hij geen gitaar kan spelen! Sterker nog: ik ond het netjes en goed!

"Aan goed gitaarspelen alleen (!!!!) heb je gewoon niks als je zelf muziek gaat maken."

Toelichting:

Je zult toch een melodie moeten verzinnen etc. Toch? Natuurlijk is het zo dat je meer vrijheid hebt als je de technieken beheerst, maar ik ken enkele gitaristen (bijv. Yngwie), die enorme technieken bezit, maar keer op keer flut albums maakt.
Ace Frehley was (is) een ontzettende beperkte en simpele gitarist (zeker vergeleken Yngwie of sowieso de huidige generatie gitaristen), maar wat een geweldige solo's heeft die man in zijn leven op de plaat gezet. (dit als voorbeeld dus) en zo zijn er meer gitaristen: minder technisch, maar wel creatiever soms.

Waarom moet er nou weer een discussie gestart worden tussen technische en niet-technische gitaristen? Daar ging het helemaal niet om. En dan qoute je wel het woordje '' alleen '' maar je zegt alleen GOEDE gitaristen. Wat is een goede gitarist?

Of je malmsteen flut albums vind maken, betreft natuurlijk een mening. Er zijn 1000den andere die hem wel kunnen waarderen. En als je wilt impliceren dat malmsteen geen melodieen kan maken stel ik voor jou in de atoombunker te gooien met wat oud brood en bitter water. ( en dan 24/7 jou naar malmsteen laten luisteren :D )

Maargoed hou nou maar op discussieren met een sukkel ( ;) ) is zinloos en we verpesten Swan's topic :roll:

Stratman70
7 juli 2004, 17:54
Barret, met sukkel bedoel je jezelf neem ik aan? Ik snap niet wat er mis is met een discussietje als dit, maar goed... wat jij wil. Je begon de discussie trouwens zelf hoor, door in te gaan op mijn mening over zijn stukje.

Een goede gitarist is voor mij een gitarist die zowel techniek als creativiteit beheerst. Aan dat laatste ontbreekt het soms bij sommigen, terwijl ze wel erg technisch goed zijn. En dat was alles.

In een nummer wordt er ergens gezongen:

"We are notes in the music, searching for remembered rhymes."

Uiteindelijk gaat het daar om, wat mij betreft.

Luc-O
7 juli 2004, 18:29
:o Asociaal!!!! Alsof het Friedman zelve is 8-) 8-)

Bins
7 juli 2004, 18:32
Jezus Stratman, wat zit je nou te zeiken... Vind je het gek dat niemand in sounds post.

@Swan: Masterlijk!

Mithrandir
7 juli 2004, 18:51
Ben wel benieuwd nu eigenlijk, ik heb nog nooit echt iets gehoord van Swan behalve wat als geintje bedoelde dingetjes. Ik ga hem straks meteen luisteren als ik dit ceedeetje afgeluisterd heb.

En stratman, zeur idd niet zo man, je hoeft niet overal een discussie van te maken :-?

Mithrandir
7 juli 2004, 19:31
Ik heb geluisterd..............



.......en ik ben echt FUCKING impressed, als je dit zo perfect kunt naspelen beheers je de techniek iig om ook heel gave eigen solo's te maken! Well done Swan, ik had dit echt niet verwacht na al je onzin sound posts.

Gert-Jan
7 juli 2004, 20:58
Ik schilder liever iets zelf, maar ieder zijn ding natuurlijk.


Stratman: Waarom gooi je dan Vai-covers op het net (die je als het echt lastig wordt bij een ander neer legt)????


Swan: TOP

Diedo
7 juli 2004, 21:31
Ten eerste: ik ivnd dit echt goed klinken ja! de opname is een beejte dof.. mag van mij wel wat scherper, maar het klinkt echt vet!

Tegen de mensen in de discussie: de beste jongen kan er toch ook juist voor gekozen hebben een cover te spelen... te meer omdat je dat kan vergelijken met het origineel, en zo moet bekennen dat het fokking goed is...

niks mis mee!

Bosch
7 juli 2004, 22:08
:o 8-) 8-) 8-)

Swan: HELEMAAL TOP!

Ik weet als Frietmand-liefhebber (vandaag nog MfSpeeding in de auto 8) ) hoe gruwelijk moeilijk dit is. Ik vind het werkelijk tegek en ik ben kei jaloers want zoals jij het speelt, kan ik het niet. Post gvd eens wat meer.
De 5150 klinkt ook erg vet, zeker in combinatie met je vette bends en speedsterlicks.

Stratmand heeft een probleem met zichzelf, ... misschien ook ongelovelijk jaloers maar niet wetende hoe hier mee om te gaan .... triest

Anyway: keep this frog up!

~Bosch~

VHsologitarist
7 juli 2004, 22:22
Damned dit klint vet... heb het originele ni gehoord maar well done swan...... peavey 5150 klink super (maar da wist ik natuurlijk al)...
ga door zo...
greetz
fer

Stitch
7 juli 2004, 22:58
Heeeel vet gek! Ik heb al zo vaak gedacht als dit nummer voorbij kwam en ik dat tap stukje rond 44 sec hoorde van dit moet ik ook eens proberen. En dit versterkt het helemaal! Je nailt em to de bone my friend.



....of heeft barret em stiekem ingespeelt toen ie langskwam....

Stratman70
8 juli 2004, 00:12
Jammer dat ik zo verkeerd begrepen wordt. dat zal dan vast liggen aan mijn woordkeuze.

@ Swan: nogmaals (zie mijn eerste post) ik vind het echt wel heel goed en wil er verder echt geen afbreuk aan doen. Blijkbaar is het een behoorlijk moeilijk stuk, gezien alle andere zeer lovende commentaren en die zijn je echt van harte gegund! Ik hoop echt snel eens eigen werk van je te horen, that's all!

Nee Bosch, ik heb geen probleem met mezelf. Jammer dat het dan gelijk zo in het persoonlijke wordt getrokken. DAT is pas triest. Of mag ik concluderen dat mijn mening gewoon niet op prijs wordt gesteld? Prima, dan zal ik voortaan mijn mening wel voor me houden. Of zullen we gewoon afspreken dat ik alles wat ik hoor gewoon "Kei vet" vind en meer niet?

Nee, dan hou ik wel gewoon mijn mening liever voortaan voor me.

I'm off! Ik denk dat ik jullie daar alleen maar een groot plezier mee doe, dus...

Doei!

Gert-Jan
8 juli 2004, 06:59
:dance: Ja, DOEI

Bosch
8 juli 2004, 09:36
+ 269.000 :D

the joshua tree
8 juli 2004, 09:57
Meestal ben ik niet zo'n fan van lui die enorme sweep, pats-solo's spelen. Malmsteen vind ik niets, DT wel maar alleen als band en de solo's vervelen me dan al snel. Vai en Satch kan ik maar 1 cdtje van aan, maar dit is echt goed! De enige shredder die me kan boeien was Rhandy Roads en Zakk een klein beetje. Tot zover mijn autobiografie. Maar dit boeit, dit maakt dat je langer wilt luisteren. Ik luister hem nu voor de 7e keer, en het blijft vet. Heel accuraat (lijkt wel heel losjes) ook gespeeld. Maar eens wat gaan beluisteren van Friedman luisteren. Heb maar een mp3tje van cacaphony :oops:

Stratman70
8 juli 2004, 10:13
:dance: Ja, DOEI
Ja, van jou begrijp ik die houding maar al te goed! Zo schuif je volgend jaar misschien een plaatsje op in de riffcontest? Volgens mij heb jij het nooit kunnen verkroppen dat ik boven jou eindigde. Over problemen met jezelf hebben gesproken: janken omdat je weet dat je veel beter bent dan ik (want dat is nu eenmaal zo) en toch minder stemmen krijgen. Sindsdien doe je zo onvriendelijk tegen me. Want verder zou ik niet weten wat ik jou heb aangedaan. dat moet die riffcontest zijn geweest.

Hoe was de uitslag van de riffcontest ook alweer?????? :dance: YESSSS!

Dat was het laatste wat ik nog te melden had!

Barret Wallace
8 juli 2004, 10:22
:dance: Ja, DOEI
Ja, van jou begrijp ik die houding maar al te goed! Zo schuif je volgend jaar misschien een plaatsje op in de riffcontest? Volgens mij heb jij het nooit kunnen verkroppen dat ik boven jou eindigde. Over problemen met jezelf hebben gesproken: janken omdat je weet dat je veel beter bent dan ik (want dat is nu eenmaal zo) en toch minder stemmen krijgen. Sindsdien doe je zo onvriendelijk tegen me. Want verder zou ik niet weten wat ik jou heb aangedaan. dat moet die riffcontest zijn geweest.

Hoe was de uitslag van de riffcontest ook alweer?????? :dance: YESSSS!

Dat was het laatste wat ik nog te melden had!

hahaha wat een kinderachtige reply zeg, ik dacht dat het dat je je dieptepunt al bereikt had maar dan kom je opeens met deze trieste post :D

En denk je nou echt dat GJ dat wat kan schelen dat jij meer stemmen hebt gekregen? Laat me niet lachen man GJ hoeft niks te bewijzen hij deed gewoon mee voor de fun niet omdat hij het zonodig als een competitie ziet. En wat lul je nou man je kan dan wel meer stemmen gekregen hebben maar je hebt niet gewonnen.

Sorry hoor maar ik vind je echt als een kind van 14 gedragen, jammer dat je dat van iemand van 18 moet horen.

en ohja die DOEI post + 2000 8-)

Gert-Jan
8 juli 2004, 10:33
:dance: Ja, DOEI
Ja, van jou begrijp ik die houding maar al te goed! Zo schuif je volgend jaar misschien een plaatsje op in de riffcontest? Volgens mij heb jij het nooit kunnen verkroppen dat ik boven jou eindigde. Over problemen met jezelf hebben gesproken: janken omdat je weet dat je veel beter bent dan ik (want dat is nu eenmaal zo) en toch minder stemmen krijgen. Sindsdien doe je zo onvriendelijk tegen me. Want verder zou ik niet weten wat ik jou heb aangedaan. dat moet die riffcontest zijn geweest.

Hoe was de uitslag van de riffcontest ook alweer?????? :dance: YESSSS!

Dat was het laatste wat ik nog te melden had!

He strat,

Het spijt me echt heeeeel erg dat ik zo onaardig tegen je bent geweest. Kun je het me vergeven? Ik zou het namelijk vreselijk vinden wanneer een supergitarist als jij, met zoveel kennis en ervaring dit forum zou verlaten. Ik krijg pijn in mijn buik bij de gedachte jouw talentvolle commentaar nooit meer te kunnen lezen.

Ik hoop niet dat je je het zo erg aantrekt dat je op het GAY forum ook niet meer schittert.

LUL :-D :-D

Maiden Michiel
8 juli 2004, 11:36
:dance: Ja, DOEI
Ja, van jou begrijp ik die houding maar al te goed! Zo schuif je volgend jaar misschien een plaatsje op in de riffcontest? Volgens mij heb jij het nooit kunnen verkroppen dat ik boven jou eindigde. Over problemen met jezelf hebben gesproken: janken omdat je weet dat je veel beter bent dan ik (want dat is nu eenmaal zo) en toch minder stemmen krijgen. Sindsdien doe je zo onvriendelijk tegen me. Want verder zou ik niet weten wat ik jou heb aangedaan. dat moet die riffcontest zijn geweest.

Hoe was de uitslag van de riffcontest ook alweer?????? :dance: YESSSS!

Dat was het laatste wat ik nog te melden had!

:???:

Indiana Joost
8 juli 2004, 11:36
Damn wat een verschil met een bassistenforum.. sorry hoor maar ik zie hier wel wat ego's botsen. :wink:

Indiana Joost
8 juli 2004, 11:43
ontopic: swan, heel goed, hoewel niet echt mijn stijl. Ga lekker zo door!

Swan
8 juli 2004, 11:46
dank allemaal....moet zelfs een zo'n goeie mic kopen, die crappy die ik zelf had is ook nog es overleden :-? maar geen geld momenteel...
dit is ook 1 van de weinige covers waar ik echt veel tijd en energie in heb gestoken...en idd alle andere dingen die ik had geplaatst waren grappen...

en stratvrouw........tja...

Predator
8 juli 2004, 14:30
Yo z1o!!! Jij speelt echt GOED man! :o Ik wist niet dat jij hiertoe in staat was, doet me bijna geloven dat jij het NIET bent!! Dat stuk rond de 40 seconden is echt wreed gegaan en die arpeggios voorafgaand ook en het geheel klinkt ook heel strak.

Trek je niks aan van Stratdude00 btw...

Swan
8 juli 2004, 14:34
dank :oops: tja veel oefenen doet echt wonderen

Predator
8 juli 2004, 14:35
Hoe was de uitslag van de riffcontest ook alweer?????? :dance: YESSSS!Charlie45 op de eerste plaats, en ik tweede... HOU NOU MAAR ALLEMAAL JULLIE MUIL WANT ER IS ER MAAR EEN DE BESTE EN DAT BEN IK!!! PUNT!!! NOW SCRAAAAAAAM!!! :wink:

Mithrandir
8 juli 2004, 16:38
En ik op de derde he......maar dat was een mazzeltje

alhambra
8 juli 2004, 17:19
Eerlijk is eerlijk: het klinkt netjes en goed!

Maar begrijp ik dus dat dit is nagespeeld?

Ik kan jou dan geen Karel Appel noemen. Jij bent meer zo'n Ravensburger schilder, je weet wel: van die genummerde vakjes inschilderen en het resultaat is dan een "heel mooi" schilderij, alsof je zelf heel creatief was, maar het eigenlijk totaal niet bent.

Toch denk ik dat ik langer naar een Karel Appel kan kijken: elke keer zie ik er weer iets anders of iets nieuws in.

Maar.... qua techniek en netheid ben je mijn meerdere hoor kerel: je verft netjes binnen de voorgekauwde lijntje en je gebruikt mooie kleuren.

Ik schilder liever iets zelf, maar ieder zijn ding natuurlijk.

Ik denk dat "LUL" het wel ongeveer zegt :evil: :evil:

schaap
8 juli 2004, 17:55
En ik op de derde he......maar dat was een mazzeltje
Jouwe was fantastisch, als ik in de jury zat........ 8-)
Maareh Swan, hoe lang heb je erover gedaan enzo ?
Om dit te leren en opnemen enzo, want het is toch erg anders dan wat ik eerder van je had gehoord enzo.

GitaarNet Admin
9 juli 2004, 13:23
wordt weer tijd voor een nieuwe riff-contest met als thema peace, love and harmony?

maar even serieus: iemand een leuk idee voor een thema waarop de solo gebaseerd moet zijn?

thema kikkers of eekhoorns is hier in ieder geval populair ....?

Mithrandir
9 juli 2004, 13:36
Nou, dat is helemaal geen slecht idee, een riff-contest maar dan met een voorgeschreven thema.

Ik zou het dan geen riff-contest noemen, maar een song-contest, een riff is in mijn ogen een herkenbare melodie wat onderdeel uitmaakt van een song en lastig te beoordelen. Als je mensen een song rond een bepaald thema laat maken kun je op meer dingen gaan beoordelen (techniek, compositie, originaliteit, kwaliteit, opbouw, variatie). Wat ik ook leuk vond bij de vorige was de motivatie die je op moest geven, ik vind dat zoiets er weer in zou moeten.

Ik vond het jammer dat er bij de vorige niet zoveel mensen mee deden, mocht er eventueel weer zoiets georganiseerd worden dan zou het leuk zijn als er toch zeker zo'n 20 mensen mee deden (met bijna 6000 geregistreerde forummers moet dat toch lukken :))

oh, ideeen voor een thema: ..... nog geen :D

Swan
9 juli 2004, 13:47
En ik op de derde he......maar dat was een mazzeltje
Jouwe was fantastisch, als ik in de jury zat........ 8-)
Maareh Swan, hoe lang heb je erover gedaan enzo ?
Om dit te leren en opnemen enzo, want het is toch erg anders dan wat ik eerder van je had gehoord enzo.


yo....heb er lang over gedaan...en er zijn ook veel takes aan deze uiteindelijke versie vooraf gegaan hoor :wink:

lupoloco
9 juli 2004, 15:19
sounds cool :D

Wickeh
10 juli 2004, 22:11
Swan, ik haatte Megadeth... Maar dit is een vreeeeeselijk mooi staaltje solowerk! Door jou zit ik nu te surfen naar Megadeth spul :D.

lupoloco
10 juli 2004, 22:44
Swan, ik haatte Megadeth... Maar dit is een vreeeeeselijk mooi staaltje solowerk! Door jou zit ik nu te surfen naar Megadeth spul :D.

tssk tssk tssk :D http://www.randomholephenom.org/remasters.html

legale mp3s

Jools
11 juli 2004, 10:20
Eerlijk is eerlijk: het klinkt netjes en goed!

Maar begrijp ik dus dat dit is nagespeeld?

Ik kan jou dan geen Karel Appel noemen. Jij bent meer zo'n Ravensburger schilder, je weet wel: van die genummerde vakjes inschilderen en het resultaat is dan een "heel mooi" schilderij, alsof je zelf heel creatief was, maar het eigenlijk totaal niet bent.

Toch denk ik dat ik langer naar een Karel Appel kan kijken: elke keer zie ik er weer iets anders of iets nieuws in.

Maar.... qua techniek en netheid ben je mijn meerdere hoor kerel: je verft netjes binnen de voorgekauwde lijntje en je gebruikt mooie kleuren.

Ik schilder liever iets zelf, maar ieder zijn ding natuurlijk.

Wat is er mis met jou? Zit je onderbroek te krap?

Die jongen post gewoon een goed uitgevoerde solo en maakt een goede contributie aan dit forum. Dat je hem dan probeert te kleineren met 'voorgekauwde lijntjes', 'ravensburger' e.d. is totaal ongepast. Helemaal voor een gitarist van jouw niveau (gemiddeld en niet echt speciaal, tenminste, dit maak ik op uit wat ik tot zover heb gehoord) ben je niet echt in de positie om dit soort kritiek te leveren. Die AC-DC cover bijvoorbeeld, daar zie ik, om jouw stelling maar eens te volgen, ook geen karel appel in. Sterker nog, vergeleken met Swan's post is er zelfs duidelijk sprake van een klasse-verschil.

Maarja.. When you walk the walk you gotta talk the talk.. Talk gedeelte heb je duidelijk onder de knie.. Nu de rest nog..

Dude
11 juli 2004, 12:55
:dance: Ja, DOEI
Ja, van jou begrijp ik die houding maar al te goed! Zo schuif je volgend jaar misschien een plaatsje op in de riffcontest? Volgens mij heb jij het nooit kunnen verkroppen dat ik boven jou eindigde. Over problemen met jezelf hebben gesproken: janken omdat je weet dat je veel beter bent dan ik (want dat is nu eenmaal zo) en toch minder stemmen krijgen. Sindsdien doe je zo onvriendelijk tegen me. Want verder zou ik niet weten wat ik jou heb aangedaan. dat moet die riffcontest zijn geweest.

Hoe was de uitslag van de riffcontest ook alweer?????? :dance: YESSSS!

Dat was het laatste wat ik nog te melden had!


shit stratman wat een kinderachtig gezeik zeg... man man niet van jou verwacht.

voor Swan... goddamn dude wat een strak stuk muziek zeg... you rule ! ! !

vortex
12 juli 2004, 21:22
Klinkt strek man even vortexy likes it :)

en stratman nogmaals doe niet zo idioot je bent echt raar bezig ga in een hoekje zitten huilen ofzo.. :-?

Stratman70
12 juli 2004, 21:57
Ja, nou weten we het onderhand wel. Ik heb al lang mijn fout toegegeven.
Er over bezig blijven getuigt ook niet echt van volwassenheid, is het wel?

Swan
12 juli 2004, 22:05
Ik hoop inderdaad dat die thread (mijn thread) mij inderdaad blijft achtervolgen: daarin is maar al te duidelijk hoe belachelijk jij jezelf maakt en hoe goed ik muziek maak. De kinderachtige reacties tussen de lovende kritieken spreken voor zich

Toffe gozer
12 juli 2004, 22:08
Ik kom elke keer op de site van lycos , i.p.v die megadeth solo :???:, waar ligt dat aan ??????????

Maiden Michiel
13 juli 2004, 09:32
@ SWAN

Dude laat ik hier heel kort over zijn: JE HEERST!

Tering, die tone, die sweeps, die bends, perfect gewoon!!
Geweldige shit!
Nu effe wachten op een eigen compositie!

Swan
13 juli 2004, 11:31
dank voor alle replies :) er komt zeker n eigen compositie, zodra ik n mic heb enzo ;)

Predator
16 juli 2004, 15:23
Mon amie Z1o! Hoeveel takes zijn het eigenlijk? Zit hier in Portugal te chillen en heb em nog even gedownload, klinken als meerdere takes. Nog steeds is dat arpegiio gedeelte gewoon WAANZINNIG man!

FNaRK
16 juli 2004, 17:26
zo dan Mr Swan .....
je hebt of heel veel geoefend of je zit de boel te flessen :-D
klinkt waanzinnig man ..... goede techniek .....lekkere tone

ik heb een tijd geleden wat werk gehoord van je, dat klonk aanzienlijk slechter. Veel geoefend i.p.v gestudeerd. Ik neem aan dat dit op je Kelly is opgenomen ?

Keep it up, en idd nu wat eigen werk ! Misschien een duetje met BW ?

maisy
16 juli 2004, 17:34
Ik kom elke keer op de site van lycos , i.p.v die megadeth solo :???:, waar ligt dat aan ??????????

rechtermuisknop en dan saven ipv openen..

Toffe gozer
16 juli 2004, 18:54
He he ik heb hem eindelijk gehoord(thank you Maisy :D ), klinkt super, ik wou dat ik zulke "guitarskills"had om zo'n solo te spelen, knap gedaan swan. Ook nog een klein vraagje hoe lang doe je er wel niet over om zo'n solo onder de knie te krijgen?

Swan
16 juli 2004, 19:48
t zijn idd best wel wat takes :oops:
en t is mn Kelly, brugelement...

erg veel goefend naast het tekenen en studeren en nadat alles was afgerond nog veel meer geoefend, dus in totaal wel 2 maandjes ofzo (in t begin erg weinig hoor)

segers
6 augustus 2004, 14:19
Goeie genade!! :o :o :o
In welke band speel jij dan??

Ik heb dit nummer 10 jaar geleden ook gecovered met een bandje. Maar zo precies heb ik em nooit gekregen, too damn lazy hehe.