PDA

View Full Version : Woot Woot!!! Phaseralert!!



Dirk_Hendrik
7 juli 2004, 14:38
Voor de Boss verzamelaars

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=46667&item=3734871911&rd=1

Fuhgawz
7 juli 2004, 14:40
Hij is wel defect.

Dirk_Hendrik
7 juli 2004, 14:42
Weet ik. "Defekt" was mijn ebay zoekterm. Gezien het type leek me dat van minder belang.

MightyMike
7 juli 2004, 14:46
"Versand nach: nur innerhalb Deutschland"

phx
7 juli 2004, 14:52
daB tut leit, einmall fahren nach Deutschland vielleicht? Of hem overhalen om hem toch (kosten voor jou rekening) te versturen,

PHX

Fuhgawz
7 juli 2004, 15:28
Weet ik. "Defekt" was mijn ebay zoekterm. Gezien het type leek me dat van minder belang.
Geven de verzamelaars er dan niks om dat het ding het niet doet? :???:

Rutger
7 juli 2004, 15:32
sommige verzamelaars zijn bovendien vermaard in het hanteren van de soldeerbout. :)

Dirk_Hendrik
7 juli 2004, 15:37
Sommige verzamelaars zijn idd handig met solderen, anderen weten dat een zeldzaam pedaal defect+ laten repareren een stuk goedkoper is dan het apparaat in "hele" staat moeten vinden.


Dat deutschland is de default Duitse optie en heb nooit problemen gehad met het negeren ervan.

Robbert
7 juli 2004, 15:59
Ga je er zelf op bieden Barend?

Fuhgawz
7 juli 2004, 16:18
Sommige verzamelaars zijn idd handig met solderen, anderen weten dat een zeldzaam pedaal defect+ laten repareren een stuk goedkoper is dan het apparaat in "hele" staat moeten vinden.

Ik had toch eerder gedacht dat als je dan toch specifieke oude troep koopt voor veel geld, dat je het dan ook in originele staat wil houden en dus niet eraan gaat kloten. Als een draadje los zit is iets anders natuurlijk...
Och ja... :-?

Dirk_Hendrik
7 juli 2004, 16:28
Ik had toch eerder gedacht dat als je dan toch specifieke oude troep koopt voor veel geld, dat je het dan ook in originele staat wil houden en dus niet eraan gaat kloten. Als een draadje los zit is iets anders natuurlijk...
Och ja... :-?

Defect repareren is niet in originele staat houden maar weer in originele staat brengen.

@robbert,
Denk het niet. Ik heb niet zoveel met Bossen. Als de prijs te laag blijft ga ik waarschijnlijk wel snipen.