PDA

View Full Version : Parker Fly



Moonchild
29 april 2002, 22:43
wie heeft ervaring met deze gitaar? ik ben zeer benieuwd.

weet iemand ook een goeie site met prijzen etc? musikproduktiv heeft een beetje vaan die versies doorelkaar

weet iemand of de goedkopere modellen ook een piezo element hebben?

Sj03rd
29 april 2002, 23:23
De parker P-44 heeft is een goedkoper model maar kost toch nog 1360 euroduiten maar heeft wel piezo's!

Hij stond deze maand in de gitarist dus...

ik vind het uiterlijk van de body wel leuk maar met die headstock gaat Mr. Parker weer NET iets te ver...das jammer!

Luca P
29 april 2002, 23:58
Ik heb hem ooit getest en het viel mij tegen.
Dat ding vloog uit m'n handen weg zo licht was hij.
Dat was mijn grootste minpunt en ik nam niet eens de moeite om hem aan te sluiten.

Er was veel ophef over gemaakt maar volgens mij loopt het net zo af als met de Bond gitaar met die "zaagblad" toets.

Sj03rd
30 april 2002, 00:13
Wat is er mis aan een lichte gitaar?
Van een zware gitaar krijg je alleen maar nekkrampen en last van je rug na een lange avond....

ekkerman
30 april 2002, 14:12
ik vind die dure parkers echt een natte droom hoor en als ik het geld ervoor had dan zou er hier nu eentje staan !!

Moonchild
1 mei 2002, 13:55
en wat zei de gitarist er dan over?

Kitaarhiero
1 mei 2002, 14:58
ow ja... m'n volgende gitaar wordt wellicht een parker... want ik vind ze zeer stoer... vooral die topkam is kewl :razz:

Sj03rd
1 mei 2002, 22:52
De gitarist was er wel positief over...alleen vonden ze de headstock er als een ijshockeystick uitzien en ik kan ze geen ONgelijk geven.
Het was een veelzijdige gitaar en de piezo's klonken goed!
Er zijn nog twee andere "low-budget" modellen van parker, de P-38 en P-40 en die hebben meen ik ook allebei piezo's.
Kijk anders ff op de site voor meer info:
http://www.parkerguitars.com

Moonchild
2 mei 2002, 00:04
heeft iemand een prijslijst voor deze gitaren ofzo? ik kan nergens wat vinden

Sj03rd
2 mei 2002, 14:31
wederom http://www.musik-produktiv.de en dan bij de prijzen ongeveer 10 procent optellen.

ze zijn ECHT reteduur zeg!

zZoRgO
2 mei 2002, 15:11
Als Eric Melaerts (naar mijn mening één van de om niet te zeggen DE meest veelzijdige gitarist(en) van België) er op speelt, zal't wel goed zijn, niet?

RadiuS
2 mei 2002, 17:39
Pain Of Salvation gebruikt Parker gitaren, k vind de vorm van de body & kop en t ontbreken van mooie inlay beetje jammer.