PDA

View Full Version : Geen flauw idee wat dit is..



SiNiSTRaL
6 juli 2004, 23:49
blub

SiNiSTRaL
6 juli 2004, 23:49
Een vriend van me maakt een soort experimentele drumm n bass/triphop en vroeg of ik een gitaar en basslijntje eronder wilde gooien ff beiden in 1 take (wel apart ;) ) gedaanen beetje geïmproviseerd, had nog nooit zoiets opgenomen, was wel lachen opzich om te doen...
drums en synths zijn van hem zelf en bass en gitaar door mij...

Kwaak als: (of hoe dat hier tegenwoordig heet)
http://members.lycos.nl/schefferseffects/mellow.mp3

slayurrr
6 juli 2004, 23:56
Ik vind het eigenlijk zo bagger, dat het wel cool is eigenlijk.... Logica!?... Niet bepaald, maar wel funny.

Stratman70
7 juli 2004, 08:27
+1: je bent een beetje de Karel Appel van de muziek. :wink:

SiNiSTRaL
7 juli 2004, 11:16
nou, bedankt voor de reacties :P
hoorde dat primus ook fans schijnt te hebben, dus er is nog hoop ;)

skabouter
7 juli 2004, 12:08
ik vind het wel chill :) gelukkig niet zo`n irritante claypool stem erdoor.
beetje chillen dit, dub-achtig. je had wat (meer) Fx`s moeten gebruiken

SiNiSTRaL
7 juli 2004, 12:18
gitaar had al reverb/flanger/delay geloof ik en bass alleen flanger

Swan
7 juli 2004, 12:29
+1: je bent een beetje de Karel Appel van de muziek. :wink:

waar slaat dat nou op?

slayurrr
7 juli 2004, 12:52
Het klinkt opzich ook wel chill, maar dit nummer gaat natuurlijk nergens over, wat opzich dan wel weer cool is.
Die stukkies die SiNiSTRaL speelt zijn opzich wel cool bedacht en wel leuk gespeeld, maar die crap die erachter zit is gewoon fucked :-D

alhambra
7 juli 2004, 13:18
Karel appel ????


ROTTE APPEL zal je bedoelen !!!!!!!!!!!!!!!


Nee hoor sini ik vind het eigenlijk wel geinig ik dacht ff dat er een bak herrie zou komen dus dat viel al mee :-D

Alleen die drum sloeg werkelijk nergens op geluiden daarvan waren ook verre van mooi.

Stratman70
7 juli 2004, 13:28
+1: je bent een beetje de Karel Appel van de muziek. :wink:

waar slaat dat nou op?

Weet ik veel. :razz:

slayurrr
7 juli 2004, 13:29
Omg stretman, grappenmaker! Het "sounds" forum moest toch serieus blijven! 6bekkige driln00b :evil:

Stratman70
7 juli 2004, 13:49
Omg stretman, grappenmaker! Het "sounds" forum moest toch serieus blijven! 6bekkige driln00b :evil:
Hmz... ik vraag me af hoe serieus de topicstarter zelf zijn werk neemt. Maar ik begrijp een beetje dat jullie Karel Appel niet goed vinden? Want het was eigenlijk een compliment naar Sinis: erg abstracte en originele doch simpele muziek.....

Maar ach... sommige mensen zoals swan (en jij blijkbaar ook?) kunnen natuurlijk niet alles snappen. Dat is niet erg... dat komt wel, mijn zoon!
En nou verder niet meer schelden, want dat is erg respectloos en je haalt daarmee niet mij, maar jezelf naar beneden en dan moet ik weer JP inschakelen om een brief in de krant te zetten dat je ondergravende opmerkingen maakt...... enz. enz.

Waar dit allemaal op slaat?????




Weet ik veel! :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz: :razz:

slayurrr
7 juli 2004, 13:56
Tja strettie, we zijn allemaal nog niet zo OUD en wijs als jij!... Maar heb hoop voor ons 8-)

Maar evengoed wel leuk dat ik weer beet had, was ook te voorspellen dat een oude brasem toe zou happen

groetjes !

Swan
7 juli 2004, 14:01
+1: je bent een beetje de Karel Appel van de muziek. :wink:

waar slaat dat nou op?

Weet ik veel. :razz:

blijkbaar niet nee

Stratman70
7 juli 2004, 14:09
Tja strettie, we zijn allemaal nog niet zo OUD en wijs als jij!... Maar heb hoop voor ons 8-)

Maar evengoed wel leuk dat ik weer beet had, was ook te voorspellen dat een oude brasem toe zou happen

groetjes ! :D

Stratman70
7 juli 2004, 14:11
+1: je bent een beetje de Karel Appel van de muziek. :wink:

waar slaat dat nou op?

Weet ik veel. :razz:

blijkbaar niet nee

Maar OF IK HET NU WEL OF NIET WEET:

ik post tenminste af en toe eens wat HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Die komende mp3 post van jou zal vast een meesterwerkje zijn: je bent er al zo lang mee bezig. gnagnagnagnagnagnagnagnagnagnagnagna

Barret Wallace
7 juli 2004, 14:23
Jezus stratman gedraag je eens naar je leeftijd.. :-?

Anyway sinis wel aardig gedaan maar niet echt bijzonder iets kwa axen ofzo.. maar nice for what tits is.

Swan
7 juli 2004, 14:23
ja man, voordat ie klaar is ben jij al overleden van ouderdom stratje..hmm dan moet ik nog opschieten ook :roll:

Barret Wallace
7 juli 2004, 14:47
Pff stratman denkt dat je slecht bent ofzo.. alleen maar omdat je alleen maar doom dingen post enzo.. Nouja ik weet wel beter wat je kan :) Maar waarom post je die solo niet die je toen zaterdag had opgenomen? Houdt ie tenminste meteen zen bek dicht :roll:

Swan
7 juli 2004, 14:50
ja zal ik doen...ff uploaden...

Stratman70
7 juli 2004, 16:04
Pff stratman denkt dat je slecht bent ofzo.. alleen maar omdat je alleen maar doom dingen post enzo.. Nouja ik weet wel beter wat je kan :) Maar waarom post je die solo niet die je toen zaterdag had opgenomen? Houdt ie tenminste meteen zen bek dicht :roll:

Zeg jongetje,

heb ik ERGENS beweerd dat ik hem slecht vind???? Waar dan??? En wat ik denk, daar weet jij geen bal vanaf, dus ik zou zelf die kamelensmoel van je maar eens dicht houden. (in dit geval je graftakken van het toetsenbord houden.)


:D :wink:

@ Swan: ik ben oprecht benieuwd en beslist niet bevooroordeeld mijn zoon, dus kom op met je moppie muziek!

Swan
7 juli 2004, 16:06
is al n topic over schat

spanky_franky
7 juli 2004, 21:52
heel grappig, op het forum van m`n band zit ook een gozer die zo`n poppenkast kan maken over dingen (en redelijk snel op zijn ietwat uit den kluiten gewassen teentjes is getrapt en een kick lijkt te krijgen door het halen van zijn gelijk) :D
(no offence :razz: )

terug naar den roots van het topic:

RU KIDDIN ME? is dit een nummer? hm volgens mij weet/weten die gast/gasten niet hoe je een fatsoenlijk nummer in elkaar draait.. erg saai..

maar, toegegeven: ik hoor er wel karel appel elementen in terug, creatief is het wel.. :wink: