PDA

View Full Version : raad eens...



The Thumb
6 juli 2004, 22:25
wie tegenwoordig zo zijn pedalen aanprijst:

We are the first to offer a switchable "Boost" Channel in an overdrive. There are lots of <...> wannabees out there... how can you tell? Simple, if it is an Overdrive with 2 footswitches then it's a rip-off of the <...>. Many <...> clones have come and gone over the last couple of years, but we've been here for ten years and will be here in ten more long after most of these hobbyists have returned to their day jobs.

proeven we hier wat frustatie?

Mitch
6 juli 2004, 22:31
Da's al heeeeeeeeeeeeeeeeeel lang zo, dat Mike Fuller zo zijn mogelijke klanten afschrikt :D

Wel lachen hè ? Hij doet echt alsof -ie iets heeft uitgevonden waar nog nooit iemand aan gedacht heeft. En trouwens: alsof dat boostkanaal van 'm zo lekker klinkt :roll:

Kijk, als we het dan over vernieuwend hebben:

http://home.kabelfoon.nl/~sjem/images/gitaarzooi/mkanterstop.jpg

Mithrandir
6 juli 2004, 22:34
Lol....wat een frustratie bij die man, niet echt goede reclame zo'n houding.

Robbert
7 juli 2004, 00:58
Nou weet je.. op zich heeft Fuller best een punt. Ik denk dat de grootste concurentie voor hem hier uit Europa komt, van Banzai. Ik hoef niet te melden dat die een vergelijkbaar pedaal op de markt hebben.

En dan dat Duitse MEK, dat echt een bijna 1:1 kloon verkoopt, visueel dan -printplaat heb ik niet gezien.

Antal
7 juli 2004, 01:34
En dan dat Duitse MEK, dat echt een bijna 1:1 kloon verkoopt

Nou heb ik nooit een fulltone pedaal open mogen schroeven, dus geen idee hoe dat in elkaar zit. Maar ik heb ooit een MEK treblebooster geleend van jeroen. Als je die open schroefde dan schoot je spontaan in de lach. Beetje amateuristisch in elkaar gezet vond ik het (sorry jeroen :oops: ). En de input en output waren mijns inziens omgedraaid. Kan me niet voorstellen dat dat op hetzelfde nivo zit als een fulltone. Lijkt me dus geen echte concurentie!


visueel dan -printplaat heb ik niet gezien.

Houden zo. :razz:

Dirk_Hendrik
7 juli 2004, 09:31
Pas maar op. Amerikanen zijn gek genoeg om een patent te verlenen op een overdrive met een extra schakelaar voor een boost funtie.

birt
7 juli 2004, 10:17
Pas maar op. Amerikanen zijn gek genoeg om een patent te verlenen op een overdrive met een extra schakelaar voor een boost funtie.

overdrive met booster

klinkt als fuzz met booster

hmmm 8)

Antal
7 juli 2004, 13:32
Dan moet je er straks nog voor betalen :wink: