PDA

View Full Version : Weer een nieuwe site



Guitarfreak
6 juli 2004, 21:03
Hey,
Ik verveel me ontzettend deze vakantie, toen ben ik maar aan een personal site begonnen. Hij is nog niet af maar de link is
http://g-freak.bl.am
Heb je tips of aanmerkingen, dan hoor ik die graag!

Darkwing
8 juli 2004, 10:47
Gave site, stoer design! Pas er alleen wel op dat je bodytekst niet te onduidelijk wordt...
Ga je die zwarte leegte rechtsonder nog opvullen?

Guitarfreak
8 juli 2004, 12:48
Jah ik ga die nog wel opvullen zoals je bij ''friends'' wel ziet. Ik ben er nog niet uit wat ik bij de rest gaat doenm aar dat komt vanzelf wel :D
Bedankt voor je reactie!

BramVersteeg
8 augustus 2004, 23:30
Nice!!
Doe je er een opleiding voor of is het een goede hobby van je??

Guitarfreak
9 augustus 2004, 18:40
Het is niet alleen een goede hobby van me, maar ik verdien er ook heel wat mee :wink: . Na de zomervakantie begin ik met multimediavormgeving, dus eerste jaars.

thijsov
10 augustus 2004, 21:51
nice jip 8-)

Sicky61
17 augustus 2004, 23:43
sorry maar ik heb geen vergrootglas bij de hand :-?

vulvasonic
18 augustus 2004, 14:35
Ik vind het een hele mooie site. Fraaie vormgeving.
De enige kanttekening die ik bij je site zou willen plaatsen is dat de site mijns inziens beter tot z'n recht zou komen als je gebruik zou maken van een centerframe, waarin de proporties van je flashmovie vastgezet worden. Ik gebruik zelf een heel hoge resolutie, die mooie afbeelding die je hebt gebruikt achter je menu wordt dan dermate veel opgerekt dat de foto nogal blurry wordt. En dat is zonde want voor de rest oogt de site heel strak.

Om het nog net een beetje strakker te maken zou je kunnen overwegen om pixelfonts te gebruiken voor de tekst, dat leest een stuk rustiger (en mooier).

Succes

Guitarfreak
18 augustus 2004, 16:14
Bedankt voor je reactie die me aan het denken heeft gezet. Alleen een vraagje waar download ik pixelfonts? Want daar ben ik al een tijdje naar op zoek. Of naar een strak lettertype? Of heb jij misschien een lettertype voor mij?

vulvasonic
18 augustus 2004, 23:26
Een paar gratis pixelfonts zijn te vinden op: http://www.fontsforflash.com

Check even je inbox en weest gegroet!